Franchisa pro kuřáky, kteří chtějí přestat

Koncept Končím s Fajčením je založený na speciální patentové technologii, která by měla mít až 90tiprocentní úspěšnost. Její součástí je mimo jiné i bezbolestná terapie zaměřená na stimulaci ušních lalůčků kuřáka. Podle držitele franchisové licence pro český a slovenský trh Andreje Valentoviče koncept dobře funguje už ve více než třiceti zemích světa, včetně Slovenska. „Máme jednu vlastní provozovnu v Bratislavě a dvě franchisy v Košicích a Nitře. Brzy se otevřou další dvě. Už teď ale vyjednáváme s prvními českými zájemci o licenci,“ dodává Valentovič. Po Brně by měla následovat všechna další krajská města.
Koncept se hodí do města nad sto tisíc obyvatel. Jen v Praze by se podle přání Valentoviče měly otevřít dvě až tři pobočky. Počáteční investice je zhruba 30 tisíc eur, tedy kolem tři čtvrtě milionu korun. „Držitel licence získá exkluzivitu na území s počtem obyvatel minimálně 100 tisíc. Zároveň se mu dostane plné marketingové a propagační podpory,“ uvedl Valentovič.
Ještě během listopadu by se měly rozběhnout české mutace webových stránek www.koncimskourenim.cz a www.zivotbezcigarety.cz. Na nich budou uvedeny všechny podrobnosti o technologii a metodě boje proti kouření. Zároveň zde návštěvníci naleznou seznam držitelů licencí pro český trh včetně informací pro nové potenciální franchisanty.
Více informací o této franchise získáte také níže v Katalogu franchis.
PŘEČTI ČLÁNKY

Ředitel franšízové sítě Prorozvoz Jan Kryštof si s námi povídal o perspektivě a vývoji oboru logistiky. Zeptali jsme se i na formy spolupráce.
„Meziročně nám poptávka po stěhování, vyklízení a úklidech roste o 50 %,“ říká Bc. Radek Straka (Jr.), ředitel franšízové sítě Extra Services.
„Naši franšízanti jsou obvykle v plusu od prvního dne a investice do počátečních skútrů se vrátí do 20 měsíců,“ říká Eyþór Máni, CEO společnosti Hopp.
Doručovací služby zažívají boom a jejich objem ještě několik let poroste. Právě s tím počítá franšízová síť doručovacích služeb Prorozvoz.
Nová franšíza Hopp osloví ty, kteří dovedou myslet mimo zajeté koleje, tedy přesněji ucpané silnice města. Podnikatele potěší i vstřícné vstupní náklady. Jak to s Hoppem rozjet?
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Populární na fóru
Jak nejlépe propagovat firmu?
Dobrý den, tak mne ještě napadá, že moc fajn způsob propagace firmy je vytvoření blogu, web stránek. Určitě je dobré je mít, aby lidé věděli o vaší službě....
Únik z reality jako byznys
Chcete-li získat ziskové a oblíbené úniková místnost, není nutné zakoupit povolení. Díky tomu mohou pomoci také zkušení profesionální návrháři. Například...
Pošta s franšízou
Dobrý den,Česká pošta už provozuje 200 franšízových pošt jako Pošta Partner. Očekává, že do franšíz převede téměř všechny provozovny. V tuto chvíli...
Pošta s franšízou
Téma České pošty mě taky zaujalo. Jaké jsou podmínky pro získání franchisy České pošty. Tenhle byznys by mohl mít dobrou budoucnost.Děkuji
Pošta s franšízou
Hodně jsem četl, že Pošta bude mít franšízové pobočky. Má už nějaké?
Přeměna České pošty
No jsem zvědavá, co se stane, když franšízanta nenajdou. Je zruší a nebude nic. Lidi pak budou jezdit dávat balíky a dopisy kilometry daleko.
Jak nejlépe propagovat firmu?
Souhlasím, jde o cílovku i o typ produktu ... ideálním nástrojem, a zvlášť pro začínající firmu s omezenými prostředky, je inbound marketing - nabídnout svým...
Jak nejlépe propagovat firmu?
Řekl bych že je nejdůležitější je znát cílovou skupinu svých zákazníků. Jinak se budou nabízet vaše produkty či služby mladým uživatelům sedících dnes a...