Pompo posiluje

Největší český hračkářský řetězec Pompo prodal dětem už 5 milionů hraček. Nejoblíbenější je podle majitele společnosti Vladimíra Šůly stavebnice Lego a také hračky inspirované populárními filmovými a televizními postavičkami. Krize zasáhla i hračkářský průmysl. Podle Šůly se ještě v roce 2009 za hračky utratilo v průměru 2 tisíce korun, loni už jen 1500. Podobné číslo Šůla očekává i letos.
Přesto chce Pompo dále rozšiřovat svou pobočkovou síť. Už nyní má pokrytou skoro celou republiku, přesto se otevírání nových obchodů nebrání. „Při rozšiřování sítě hledíme především na současnou atraktivitu lokality a její budoucí potenciál. Roli při výstavbě nové prodejny hraje mnoho faktorů, mimo jiné například množství konkurence v dané lokalitě, nákupní síla obyvatel, spádová oblast a tok lidí v průběhu dne,“ informuje Šůla.
Šůla by chtěl řetězec rozšiřovat i do zahraničí. Podle něj ale bude záležet na atraktivnosti lokality a efektivnosti provozu. Klasické franchisové pobočky ale Pompo zatím nemá. „Franchisy standardního typu dosud neprovozujeme. Nicméně existuje určitý počet takzvaných spřátelených prodejen, které fungují na základě specifických pravidel,“ dodává Šůla.
PŘEČTI ČLÁNKY

Volný čas po práci pro většinu lidí znamená příjemné aktivity, zároveň je to také podnikatelská příležitost. Franšízová síť Regatta to naučila už přes 250 franšízantů v Evropě.
„Esotiq funguje na základě depozitního modelu, takže franšízantům nevznikají náklady na skladování zboží, "říká Aleksandra Sobotka z Esotiq & Henderson.
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
„Jsme velmi rádi, že i přes nepříznivou ekonomickou situaci v maloobchodě se všem prodejnám podařilo růst,“ říká franšízor Tomáš Voženílek.
Stačí zajistit prostor o velikosti minimálně 50 m2, mít finanční prostředky na jeho proměnu a vybavení a můžete začít podnikat. Třeba se spodním prádlem.
Nejčtenější

Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Tyrolské tradiční pochoutky Tiroler expandují v Česku. Franšízový model umožňuje stánkový i kamenný prodej a slibuje rychlou návratnost.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Ochrana značky není jen formalita. Tereza Hrabáková z advokátní kanceláře Havel & Partners vysvětluje, co vše je potřeba zvážit již před registrací a jakým chybám se vyhnout.
Německý prodejce kávy chystá rozvoj konceptu kaváren s prodejnou zboží pro domácnost
Populární na fóru
Jedinečnost z druhé ruky
Oblečení ze second handu je vždy jedinečné. Není to jako když všichni nakupují v jednom obchodě a pak má každý to stejné oblečení. Já má ráda second hand...
Malá velikost, velký zákazník
Nabízím k převzetí franchisovou prodejnu 5.10.15. Více informací na tel. 607 975 186
Oblečení s vlastním stylem
Zdravím .poraďte jak otevřít svůj obchod cipo baxx
MZGZ neúčtuje
Příspěvek byl smazán vzhledem k reklamnímu sdělení. Redakce Franchising.cz
Jak kontaktovat poskytovatele franchisingu
Zdravím,rád bych se zeptal, jak vlastně předání mého kontaktu poskytovali franchisigu probíhá. Měl bych zájem o konkrétního poskytovatele a dozvěděl se bližší...
Luxus z jihu
lidicky krasny e shop www.hgmbizuterie.cz
Z Loun do Karlových Varů
I would like to ask you, when are you plannnig to open your new shop in Karlovy Vary. It will be take place this year? Thanks you for your answer.
Láska, vášeň i peníze
Tento koncept se mi velmi líbí a přeji Vám hodně zdaru při Vaši práci.Bc.Martina Mikšíková www.zdravetelozdravyduch.webnode.cz