Coccodrillo
Informace o franchisovém systému
Popis franchisového systému
Síť prodejen Coccodrillo, která je zaměřena na prodej značkového oblečení a doplňků pro děti a mládež, se rozvíjí od počátku 90. let. Coccodrilo působí v současné době s téměř 500 prodejnami v Polsku, Česku, na Slovensku, v Rumunsku a dalších zemích. Expanduje také do dalších zemí Evropské unie, Asie a Austrálie.
Systém prodeje v síti Coccodrillo je založen na tom, že franchisor dodává zboží, franchisant zajišťuje prodej a dostává provizi z prodeje.
Franšíza je ověřenou metodou vedení vlastní firmy. Je to svoboda ve vedení, ale také odpovědnost za vlastní rozhodnutí. Firma CDRL S.A. – vlastník značky Coccodrillo hledá podnikatelé s chutí do práce, kteří jsou schopni využít možností jaké jsou na trhu, a kteří mají vlastní obchodní činnost. Franšízový systém je čím dál tím víc populární. Plány firmy jsou stále spjaty s neustálým rozvojem a vyhledáváním dalších partnerů a prodejen.
K dosažení úspěchu je nutná spolupráce. Výjímečně vysoko si ceníme naše partnery a staráme se o dobré vztahy. Respektujeme vnější názory a vždy se snažíme najít řešení, která uspokojí každou ze stran. Výborná znalost polského trhu nám dovoluje dobře volit místa pro nové prodejny. Při rozhodování o rozvoji sítě se nikdy neřidíme pouze příležitosti. Vždycky je to výsledek promyšlené strategie. Výsledkem tohoto postupu jsou prosperující a často navštěvované prodejny s oděvy Coccodrillo. Značka získala silnou a pevnou pozici na polském trhu s dětskými oděvy díky tomu, že je mezi Zákazníky rozpoznatelná. Na základě mnohaletých zkušeností jsme vypracovali koncepci visual merchandisingu, co dělá z každé prodejny přátelské místo. Rozdělení prodejen na viditelné oblasti podle věku a pohlaví zjednodušuje nákupy a skracuje jejich dobu.
Partnery hledáme v následujících městech:
Frýdek-Místek, Jihlava, Pardubice, Plzeň, Praha, Liberec, Kladno, Teplice, Děčín a v dalších městech s počtem okolo 20 a více tis. obyvatel.
Vlastní provozovny
- OD Elan Havířov
Franchisové provozovny
- OD Dyje Znojmo
- Černošice, Mokropeská 2026
- Bruntál Zámecká Pasáž
- Praha, OC Šestka
- Praha Čestlice, NC Albert Hypermaket
- Praha 5, Galerie Butovice
- Písek, Ningrova 2
- Freeport, Hatě-Znojmo
- Zlín, budova Zlínstav, Bartošova 5532/101
- Uherské Hradiště, Smajlíkov
- Uherský Brod, Bří Lužů 127
- Hodonín, Národní tř. 15
- Ostrava, Hlavní třída 108
- Kroměříž, Prusinovského 3
- Olomouc, OC Morizt, 8. května
- Brno, Lidická 63b
- Mladá Boleslav, Železná 160
- Prostějov, Kravářova 185/12
- Třebíč, V. Nezvala 4
- Karlovy Vary, Moskevská 18
- České Budějovice, OD Vltavín
- Breclav, OC Břeclove
- Benešov, OC Greenpark
Obrázek provozovny systému
Informace pro franchisanty
Podpora pro franchisanty
- Možnost působení pod známou značkou
- Bohatá nabídka sortimentu pro kojence a dětí. Značka Coccodrillo splňuje veškeré nutné normy Evropské Unie pro dětské oděvy
- Nízké finanční náklady na otevření prodejny
- Zdarma projekt prodejny
- Bez franšízových poplatků
- Není nutno investovat do zboží
- Úspora časů a peněz. Objednávání zboží probíhá automaticky na základě analýzy prodeje.
- Bezplatná dodávka zboží přímo do prodejny (opoustranný transport)
- Stálý přístup k plné nabídce firmy s garancí disponování všemi novinkami
- Monitorování skladových zásob, které umožňuje precizní a rychlé realizace nejlépe rotujícího zboží
- Odběr neprodaného zboží od franšízanta (není třeba skladovat zboží)
- Pomoc při rozvržení a expozice zboží v souladu s vypracovanou koncepcí visual merchandisingu
- Pomoc regionálního poradce při otevření prodejny a pak i v průběhu působení
- Výhody vyplývající z reklamních a promočních akcí prováděných franšízantem
- Bezplatné promoční materiály a neon s názvem Coccodrillo
- Výhody z továrních znaků, autorských práv, obchodních tajemství a všech procesů a vzorců franšízanta.
- Bezplatné školení pro personál
Potřebná počáteční investice
Investice cca 350 tis. Kč., zahrnuje plné vybavení prodejny, které zůstává majetkem franšízanta.
Licenční poplatky se neplatí.
Základní požadavky
- Prodejny by měly být umístěny ve městech od 20 tisíc obyvatel
- Ideální umístění na atraktivních místech ve městě nebo v obchodním centru
- Ideální pro vlastníky prodejních prostor a pro osoby, které se samy chtějí podílet na chodu prodejny
- Doporučená velikost prodejní plochy je přibližně 50 - 80 m2
Informace o franchisorovi
CDRL TRADE spol. s r. o.
E. Krásnohorské 1298/4
736 01 Havířov – Podlesí
+420 734 492 318
Více informací
Správcem osobních údajů je CDRL TRADE spol. s r. o. (E. Krásnohorské 1298/4
736 01 Havířov – Podlesí). Vaše osobní údaje budou zpracovány za účelem poskytnutí podrobností o franšízovém systému Coccodrillo a navázání spolupráce. Poskytování údajů je dobrovolné, je však nezbytné k dosažení výše uvedených účelů. Podrobné informace o zpracování osobních údajů jsou k dispozici v zásadách ochrany osobních údajů na coccodrillo.cz.
PŘEČTI ČLÁNKY
Nejčtenější
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
Rodiče malých dětí jsou velmi loajální zákazníci. Najdou-li značku oblečení, která jim vyhovuje, jsou jí věrní. Sází na to i franšíza Coccodrillo.
„Lidé rádi využívají online nakupování kvůli pohodlí a delší možnosti vrátit zboží,“ říká Paulina Żaczyk, marketingová manažerka franšízora Coccodrillo.
Zájem o franšízové licence značky Coccodrillo trvá. V západočeských Vejprtech navázala novou formu spolupráce.
Nové pobočky v Česku i na Slovensku. Takový byl rok 2020 pro značku Coccodrillo. Franšízantům pomohli loajální zákazníci.
„Esotiq funguje na základě depozitního modelu, takže franšízantům nevznikají náklady na skladování zboží, "říká Aleksandra Sobotka z Esotiq & Henderson.
„Jsme velmi rádi, že i přes nepříznivou ekonomickou situaci v maloobchodě se všem prodejnám podařilo růst,“ říká franšízor Tomáš Voženílek.
Stačí zajistit prostor o velikosti minimálně 50 m2, mít finanční prostředky na jeho proměnu a vybavení a můžete začít podnikat. Třeba se spodním prádlem.
„Pro zahájení franšízového podnikání je vhodná každá doba," říká Petra Tománková, manažerka pro rozvoj obchodní sítě pracovních oděvů Ardon.
Prosadit se v módní branži je v současnosti velmi obtížné. Řešením pro ty, co s tím chtějí začít, může být franšíza, třeba značky Esotiq.
Spodní prádlo, pyžama, plavky i kosmetiku – to vše najdou zákazníci v prodejnách Esotique & Henderson. V Česku chce uspět díky franšíze.
Značka Dévotion hledá v Česku své první franšízanty. Co vše budou mít na starosti?
Značka Esotiq & Henderson usiluje o vstup na český trh. Je novinkou v Katalogu franšíz.
Prodejny pracovního oblečení pod značkou Ardon najdeme zejména na Moravě. S pomocí franšízantů chtějí posílit postavení i v Čechách.
Značka BBrutale má více jak 10 let zkušeností s působením v módní branži. Profitovat z nich mohou i franšízanti z Česka.
Síť prodejen pracovního oblečení Ardon se i díky franšízantům rozrůstá. Daří se značce plnit plán, který si pro letošek stanovila?
Informace zadané v katalogu dodávají samotné franchisové systémy. Před podpisem smlouvy o spolupráci by měl každý zájemce posoudit nabídku dané firmy. Redakce si vyhrazuje právo upravit informace o systémech udávaných v katalogu. V případě zjištění, že udávané informace nejsou pravdivé či neaktuální, prosíme, kontaktujte redakci.
PROFIT system franchise services s.r.o. - provozovatel Franchising.cz, informuje, že neshromažďuje ani nezpracovává informace zaslané prostřednictvím kontaktního formuláře. Všechny informace zadané ve formuláři jsou zasílány jako e-mail organizátorovi systému uvedenému v Katalogu franšíz. Uvedený příjemce, který obdrží odeslané informace, je použije s cílem poskytnout informace na zaslaný dotaz. Odeslání jakýchkoliv vašich osobních údajů je dobrovolné a organizátor systému, který obdrží kontaktní formulář, je subjektem odpovědným za shromažďování a zpracování případných osobních údajů.