Coccodrillo
Informace o franchisovém systému
Popis franchisového systému
Síť prodejen Coccodrillo, která je zaměřena na prodej značkového oblečení a doplňků pro děti a mládež, se rozvíjí od počátku 90. let. Coccodrilo působí v současné době s téměř 500 prodejnami v Polsku, Česku, na Slovensku, v Rumunsku a dalších zemích. Expanduje také do dalších zemí Evropské unie, Asie a Austrálie.
Systém prodeje v síti Coccodrillo je založen na tom, že franchisor dodává zboží, franchisant zajišťuje prodej a dostává provizi z prodeje.
Franšíza je ověřenou metodou vedení vlastní firmy. Je to svoboda ve vedení, ale také odpovědnost za vlastní rozhodnutí. Firma CDRL S.A. – vlastník značky Coccodrillo hledá podnikatelé s chutí do práce, kteří jsou schopni využít možností jaké jsou na trhu, a kteří mají vlastní obchodní činnost. Franšízový systém je čím dál tím víc populární. Plány firmy jsou stále spjaty s neustálým rozvojem a vyhledáváním dalších partnerů a prodejen.
K dosažení úspěchu je nutná spolupráce. Výjímečně vysoko si ceníme naše partnery a staráme se o dobré vztahy. Respektujeme vnější názory a vždy se snažíme najít řešení, která uspokojí každou ze stran. Výborná znalost polského trhu nám dovoluje dobře volit místa pro nové prodejny. Při rozhodování o rozvoji sítě se nikdy neřidíme pouze příležitosti. Vždycky je to výsledek promyšlené strategie. Výsledkem tohoto postupu jsou prosperující a často navštěvované prodejny s oděvy Coccodrillo. Značka získala silnou a pevnou pozici na polském trhu s dětskými oděvy díky tomu, že je mezi Zákazníky rozpoznatelná. Na základě mnohaletých zkušeností jsme vypracovali koncepci visual merchandisingu, co dělá z každé prodejny přátelské místo. Rozdělení prodejen na viditelné oblasti podle věku a pohlaví zjednodušuje nákupy a skracuje jejich dobu.
Partnery hledáme v následujících městech:
Frýdek-Místek, Jihlava, Pardubice, Plzeň, Praha, Liberec, Kladno, Teplice, Děčín a v dalších městech s počtem okolo 20 a více tis. obyvatel.
Vlastní provozovny
- OD Elan Havířov
Franchisové provozovny
- OD Dyje Znojmo
- Černošice, Mokropeská 2026
- Bruntál Zámecká Pasáž
- Praha, OC Šestka
- Praha Čestlice, NC Albert Hypermaket
- Praha 5, Galerie Butovice
- Písek, Ningrova 2
- Freeport, Hatě-Znojmo
- Zlín, budova Zlínstav, Bartošova 5532/101
- Uherské Hradiště, Smajlíkov
- Uherský Brod, Bří Lužů 127
- Hodonín, Národní tř. 15
- Ostrava, Hlavní třída 108
- Kroměříž, Prusinovského 3
- Olomouc, OC Morizt, 8. května
- Brno, Lidická 63b
- Mladá Boleslav, Železná 160
- Prostějov, Kravářova 185/12
- Třebíč, V. Nezvala 4
- Karlovy Vary, Moskevská 18
- České Budějovice, OD Vltavín
- Breclav, OC Břeclove
- Benešov, OC Greenpark
Obrázek provozovny systému
Informace pro franchisanty
Podpora pro franchisanty
- Možnost působení pod známou značkou
- Bohatá nabídka sortimentu pro kojence a dětí. Značka Coccodrillo splňuje veškeré nutné normy Evropské Unie pro dětské oděvy
- Nízké finanční náklady na otevření prodejny
- Zdarma projekt prodejny
- Bez franšízových poplatků
- Není nutno investovat do zboží
- Úspora časů a peněz. Objednávání zboží probíhá automaticky na základě analýzy prodeje.
- Bezplatná dodávka zboží přímo do prodejny (opoustranný transport)
- Stálý přístup k plné nabídce firmy s garancí disponování všemi novinkami
- Monitorování skladových zásob, které umožňuje precizní a rychlé realizace nejlépe rotujícího zboží
- Odběr neprodaného zboží od franšízanta (není třeba skladovat zboží)
- Pomoc při rozvržení a expozice zboží v souladu s vypracovanou koncepcí visual merchandisingu
- Pomoc regionálního poradce při otevření prodejny a pak i v průběhu působení
- Výhody vyplývající z reklamních a promočních akcí prováděných franšízantem
- Bezplatné promoční materiály a neon s názvem Coccodrillo
- Výhody z továrních znaků, autorských práv, obchodních tajemství a všech procesů a vzorců franšízanta.
- Bezplatné školení pro personál
Potřebná počáteční investice
Investice cca 350 tis. Kč., zahrnuje plné vybavení prodejny, které zůstává majetkem franšízanta.
Licenční poplatky se neplatí.
Základní požadavky
- Prodejny by měly být umístěny ve městech od 20 tisíc obyvatel
- Ideální umístění na atraktivních místech ve městě nebo v obchodním centru
- Ideální pro vlastníky prodejních prostor a pro osoby, které se samy chtějí podílet na chodu prodejny
- Doporučená velikost prodejní plochy je přibližně 50 - 80 m2
Informace o franchisorovi
CDRL TRADE spol. s r. o.
E. Krásnohorské 1298/4
736 01 Havířov – Podlesí
+420 734 492 318
Více informací
Správcem osobních údajů je CDRL TRADE spol. s r. o. (E. Krásnohorské 1298/4
736 01 Havířov – Podlesí). Vaše osobní údaje budou zpracovány za účelem poskytnutí podrobností o franšízovém systému Coccodrillo a navázání spolupráce. Poskytování údajů je dobrovolné, je však nezbytné k dosažení výše uvedených účelů. Podrobné informace o zpracování osobních údajů jsou k dispozici v zásadách ochrany osobních údajů na cz.coccodrillo.eu.
PŘEČTI ČLÁNKY
Nejčtenější
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
Rodiče malých dětí jsou velmi loajální zákazníci. Najdou-li značku oblečení, která jim vyhovuje, jsou jí věrní. Sází na to i franšíza Coccodrillo.
„Lidé rádi využívají online nakupování kvůli pohodlí a delší možnosti vrátit zboží,“ říká Paulina Żaczyk, marketingová manažerka franšízora Coccodrillo.
Zájem o franšízové licence značky Coccodrillo trvá. V západočeských Vejprtech navázala novou formu spolupráce.
Nové pobočky v Česku i na Slovensku. Takový byl rok 2020 pro značku Coccodrillo. Franšízantům pomohli loajální zákazníci.
Volný čas po práci pro většinu lidí znamená příjemné aktivity, zároveň je to také podnikatelská příležitost. Franšízová síť Regatta to naučila už přes 250 franšízantů v Evropě.
„Esotiq funguje na základě depozitního modelu, takže franšízantům nevznikají náklady na skladování zboží, "říká Aleksandra Sobotka z Esotiq & Henderson.
„Jsme velmi rádi, že i přes nepříznivou ekonomickou situaci v maloobchodě se všem prodejnám podařilo růst,“ říká franšízor Tomáš Voženílek.
Stačí zajistit prostor o velikosti minimálně 50 m2, mít finanční prostředky na jeho proměnu a vybavení a můžete začít podnikat. Třeba se spodním prádlem.
„Pro zahájení franšízového podnikání je vhodná každá doba," říká Petra Tománková, manažerka pro rozvoj obchodní sítě pracovních oděvů Ardon.
Prosadit se v módní branži je v současnosti velmi obtížné. Řešením pro ty, co s tím chtějí začít, může být franšíza, třeba značky Esotiq.
Spodní prádlo, pyžama, plavky i kosmetiku – to vše najdou zákazníci v prodejnách Esotique & Henderson. V Česku chce uspět díky franšíze.
Značka Dévotion hledá v Česku své první franšízanty. Co vše budou mít na starosti?
Značka Esotiq & Henderson usiluje o vstup na český trh. Je novinkou v Katalogu franšíz.
Prodejny pracovního oblečení pod značkou Ardon najdeme zejména na Moravě. S pomocí franšízantů chtějí posílit postavení i v Čechách.
Značka BBrutale má více jak 10 let zkušeností s působením v módní branži. Profitovat z nich mohou i franšízanti z Česka.
Informace zadané v katalogu dodávají samotné franchisové systémy. Před podpisem smlouvy o spolupráci by měl každý zájemce posoudit nabídku dané firmy. Redakce si vyhrazuje právo upravit informace o systémech udávaných v katalogu. V případě zjištění, že udávané informace nejsou pravdivé či neaktuální, prosíme, kontaktujte redakci.
PROFIT system franchise services s.r.o. - provozovatel Franchising.cz, informuje, že neshromažďuje ani nezpracovává informace zaslané prostřednictvím kontaktního formuláře. Všechny informace zadané ve formuláři jsou zasílány jako e-mail organizátorovi systému uvedenému v Katalogu franšíz. Uvedený příjemce, který obdrží odeslané informace, je použije s cílem poskytnout informace na zaslaný dotaz. Odeslání jakýchkoliv vašich osobních údajů je dobrovolné a organizátor systému, který obdrží kontaktní formulář, je subjektem odpovědným za shromažďování a zpracování případných osobních údajů.