Coccodrillo

Informace o franchisovém systému
Popis franšízového systému
Síť prodejen Coccodrillo, která je zaměřena na prodej značkového oblečení a doplňků pro děti a mládež, se rozvíjí od počátku 90. let. Coccodrilo působí v současné době s téměř 500 prodejnami v Polsku, Česku, na Slovensku, v Rumunsku a dalších zemích. Expanduje také do dalších zemí Evropské unie, Asie a Austrálie.
Systém prodeje v síti Coccodrillo je založen na tom, že franchisor dodává zboží, franchisant zajišťuje prodej a dostává provizi z prodeje.
Franšíza je ověřenou metodou vedení vlastní firmy. Je to svoboda ve vedení, ale také odpovědnost za vlastní rozhodnutí. Firma CDRL S.A. – vlastník značky Coccodrillo hledá podnikatelé s chutí do práce, kteří jsou schopni využít možností jaké jsou na trhu, a kteří mají vlastní obchodní činnost. Franšízový systém je čím dál tím víc populární. Plány firmy jsou stále spjaty s neustálým rozvojem a vyhledáváním dalších partnerů a prodejen.
K dosažení úspěchu je nutná spolupráce. Výjímečně vysoko si ceníme naše partnery a staráme se o dobré vztahy. Respektujeme vnější názory a vždy se snažíme najít řešení, která uspokojí každou ze stran. Výborná znalost polského trhu nám dovoluje dobře volit místa pro nové prodejny. Při rozhodování o rozvoji sítě se nikdy neřidíme pouze příležitosti. Vždycky je to výsledek promyšlené strategie. Výsledkem tohoto postupu jsou prosperující a často navštěvované prodejny s oděvy Coccodrillo. Značka získala silnou a pevnou pozici na polském trhu s dětskými oděvy díky tomu, že je mezi Zákazníky rozpoznatelná. Na základě mnohaletých zkušeností jsme vypracovali koncepci visual merchandisingu, co dělá z každé prodejny přátelské místo. Rozdělení prodejen na viditelné oblasti podle věku a pohlaví zjednodušuje nákupy a skracuje jejich dobu.
Partnery hledáme v následujících městech:
Frýdek-Místek, Jihlava, Pardubice, Plzeň, Praha, Liberec, Kladno, Teplice, Děčín a v dalších městech s počtem okolo 20 a více tis. obyvatel.
Vlastní provozovny
- OD Elan Havířov
Franšízové provozovny
- OD Dyje Znojmo
- Černošice, Mokropeská 2026
- Bruntál Zámecká Pasáž
- Praha, OC Šestka
- Praha Čestlice, NC Albert Hypermaket
- Praha 5, Galerie Butovice
- Písek, Ningrova 2
- Freeport, Hatě-Znojmo
- Zlín, budova Zlínstav, Bartošova 5532/101
- Uherské Hradiště, Smajlíkov
- Uherský Brod, Bří Lužů 127
- Hodonín, Národní tř. 15
- Ostrava, Hlavní třída 108
- Kroměříž, Prusinovského 3
- Olomouc, OC Morizt, 8. května
- Brno, Lidická 63b
- Mladá Boleslav, Železná 160
- Prostějov, Kravářova 185/12
- Třebíč, V. Nezvala 4
- Karlovy Vary, Moskevská 18
- České Budějovice, OD Vltavín
- Breclav, OC Břeclove
- Benešov, OC Greenpark
Obrázek provozovny systému
Informace pro franchisanty
Podpora pro franchisanty
- Možnost působení pod známou značkou
- Bohatá nabídka sortimentu pro kojence a dětí. Značka Coccodrillo splňuje veškeré nutné normy Evropské Unie pro dětské oděvy
- Nízké finanční náklady na otevření prodejny
- Zdarma projekt prodejny
- Bez franšízových poplatků
- Není nutno investovat do zboží
- Úspora časů a peněz. Objednávání zboží probíhá automaticky na základě analýzy prodeje.
- Bezplatná dodávka zboží přímo do prodejny (opoustranný transport)
- Stálý přístup k plné nabídce firmy s garancí disponování všemi novinkami
- Monitorování skladových zásob, které umožňuje precizní a rychlé realizace nejlépe rotujícího zboží
- Odběr neprodaného zboží od franšízanta (není třeba skladovat zboží)
- Pomoc při rozvržení a expozice zboží v souladu s vypracovanou koncepcí visual merchandisingu
- Pomoc regionálního poradce při otevření prodejny a pak i v průběhu působení
- Výhody vyplývající z reklamních a promočních akcí prováděných franšízantem
- Bezplatné promoční materiály a neon s názvem Coccodrillo
- Výhody z továrních znaků, autorských práv, obchodních tajemství a všech procesů a vzorců franšízanta.
- Bezplatné školení pro personál
Potřebná počáteční investice
Investice cca 350 tis. Kč., zahrnuje plné vybavení prodejny, které zůstává majetkem franšízanta.
Licenční poplatky se neplatí.
Základní požadavky
- Prodejny by měly být umístěny ve městech od 20 tisíc obyvatel
- Ideální umístění na atraktivních místech ve městě nebo v obchodním centru
- Ideální pro vlastníky prodejních prostor a pro osoby, které se samy chtějí podílet na chodu prodejny
- Doporučená velikost prodejní plochy je přibližně 50 - 80 m2
Informace o franšízorovi
CDRL TRADE spol. s r. o.
E. Krásnohorské 1298/4
736 01 Havířov – Podlesí
+420 734 492 318
Více informací
Správcem osobních údajů je CDRL TRADE spol. s r. o. (E. Krásnohorské 1298/4
736 01 Havířov – Podlesí). Vaše osobní údaje budou zpracovány za účelem poskytnutí podrobností o franšízovém systému Coccodrillo a navázání spolupráce. Poskytování údajů je dobrovolné, je však nezbytné k dosažení výše uvedených účelů. Podrobné informace o zpracování osobních údajů jsou k dispozici v zásadách ochrany osobních údajů na coccodrillo.cz.
PŘEČTI ČLÁNKY
Nejčtenější

Nové pobočky v Česku i na Slovensku. Takový byl rok 2020 pro značku Coccodrillo. Franšízantům pomohli loajální zákazníci.
Zapojení do chodu svých prodejen, takoví jsou franšízanti sítě Coccodrillo. Investory mezi nimi nenajdete. Jak se jí nyní daří?
Síť obchodů s oblečením pro děti se neustále rozrůstá. Daří se jim i v menších městech s více jak 20 tisíci obyvateli a také v lokalitách s velkým turistickým potenciálem.
Do konce roku 2018 plánuje síť prodejen s dětským oblečením Coccodrillo otevřít dvě franšízy. Cílem jsou lázeňská města.
TulecTrend, Coccodrillo, LEGO wear či 5.10.15. Franšízovým značkám pro prodej dětské konfekce se v Česku daří stále lépe.

Americká značka GAP letos vstoupila na český trh. V dalších zemích plánuje uzavírání svých prodejen. Zachránit by ji mohli franšízanti.
Franšíza Ardon plánuje během následujících 12 měsíců rozšířit se minimálně o 2 nové prodejny s pracovní módou. Rozvíjet se chce u nás i na Slovensku.
Bulharská značka Brutale hledá v České republice franšízanty. Kolik peněz musí investovat do rozjetí svého módního byznysu?
Švédská módní značka H&M již působí na 74 trzích. Do konce roka chce prostřednictvím silného franšízového partnera proniknout i do zemí Střední Ameriky.
Proniknout do každé evropské země včetně Česka. Takový je plán módní značky Brutale, která je novinkou v Katalogu franšíz.

Franšíza Camp David & Soccx se hodí do všech měst s více jak 50 tisíci obyvateli. Otevírat chce až 4 pobočky ročně.
Značka Triumph inovuje stávající obchody a posouvá svou image na novou úroveň. Má také zájem o další růst franšízové sítě.
„Ardon má desítky velmi solidních obchodních partnerů. Prostor pro franšízanty je zde však ještě velký," říká Tomáš Voženílek, spolumajitel společnosti specializující se na pracovní módu, Ardon Safety.
Cílem módní značky Pierre Cardin pro letošní rok je proniknout s franšízou na český a slovenský trh. V hledáčku má města nad 100 tisíc obyvatel.
Značka spodního prádla Triumph chystá další rozšíření sítě. Potenciál vidí v menších lokalitách.
Originální česká značka Ardon vstupuje do franšízy. Je novinkou v Katalogu franšíz.

Informace zadané v katalogu dodávají samotné franchisové systémy. Před podpisem smlouvy o spolupráci by měl každý zájemce posoudit nabídku dané firmy. Redakce si vyhrazuje právo upravit informace o systémech udávaných v katalogu. V případě zjištění, že udávané informace nejsou pravdivé či neaktuální, prosíme, kontaktujte redakci.
PROFIT system franchise services s.r.o. - provozovatel Franchising.cz, informuje, že neshromažďuje ani nezpracovává informace zaslané prostřednictvím kontaktního formuláře. Všechny informace zadané ve formuláři jsou zasílány jako e-mail organizátorovi systému uvedenému v Katalogu franšíz. Uvedený příjemce, který obdrží odeslané informace, je použije s cílem poskytnout informace na zaslaný dotaz. Odeslání jakýchkoliv vašich osobních údajů je dobrovolné a organizátor systému, který obdrží kontaktní formulář, je subjektem odpovědným za shromažďování a zpracování případných osobních údajů.