Italské košile na každý den
Módní italská značka 7camicie znamená v překladu „sedm košil“. Stejný počet je i dnů v týdnu. A to je motto firmy – pro každý den obléknout perfektně padnoucí košile vyznačující se originálním designem. Společnost založená v roce 2001 Davidem Hassanem si velmi rychle získala příznivce a prorazila nejen na italském trhu. Po pouhých 10 letech existence se řadí mezi přední světové značky. Nyní se snaží prorazit v Česku. „V současnosti máme 4 obchody v Praze, ale už brzy by mohly být otevřené další 2 prodejny, jedna v Praze a druhá v Brně,“ říká Loredana Ciarrocchi, která má rozvoj značky v 7camicie na starosti.
Firma působí ve více než 40 zemích světa, například ve Velké Británii, Rusku, Číně nebo Kanadě. Svůj koncept rozvíjí díky franchisingu. V ČR má 7camicie zatím jednoho franchisanta. „V Česku nemáme master franchisanta, ale otevírání butiků řešíme napřímo s naším franchisantem,“ informuje Ciarrocchi.
Nabídka značky se nejdříve zaměřovala na pánské košile, v současnosti se sortiment rozrostl o doplňky, jako kravaty a pásky, a nakonec také o dámské a dětské košile. Jedním z hlavních symbolů společnosti je úzká spolupráce mezi výrobou a zákazníkem. Ta dopomohla společnosti vytvářet originální košile se zajímavými detaily a kombinací několika barev.
přečíst články
Když trend přeroste v byznys
/17.11.2025
Barefoot obuv se těší stále většímu zájmu. Značka Be Lenka na to reaguje novým franšízovým modelem a otevírá cestu k podnikání ve větších městech.
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Volný čas po práci pro většinu lidí znamená příjemné aktivity, zároveň je to také podnikatelská příležitost. Franšízová síť Regatta to naučila už přes 250 franšízantů v Evropě.
„Esotiq funguje na základě depozitního modelu, takže franšízantům nevznikají náklady na skladování zboží, "říká Aleksandra Sobotka z Esotiq & Henderson.
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
Nejčtenější
Franšíza - co to je?
/09.01.2025
Pokud se vám při vyslovení slova franšízing něco vybaví, je to skvělé. Ještě důležitější je ale vědět, co podnikání na základě franšízové licence skutečně obnáší.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
„Budoucnost convenience retailu vidíme v kombinaci rychlosti, čerstvosti a lidskosti,“ říká Petr Kuchta, Chief Product & Marketing Officer franšízového konceptu PONT to go.
Filipa a Anetu Novákovi přivedla k myšlence podnikat s franšízou BodyBody maminka. Jaký byl start jejich byznysu?
Populární na fóru
Jedinečnost z druhé ruky
Oblečení ze second handu je vždy jedinečné. Není to jako když všichni nakupují v jednom obchodě a pak má každý to stejné oblečení. Já má ráda second hand...
Malá velikost, velký zákazník
Nabízím k převzetí franchisovou prodejnu 5.10.15. Více informací na tel. 607 975 186
Oblečení s vlastním stylem
Zdravím .poraďte jak otevřít svůj obchod cipo baxx
MZGZ neúčtuje
Příspěvek byl smazán vzhledem k reklamnímu sdělení. Redakce Franchising.cz
Jak kontaktovat poskytovatele franchisingu
Zdravím,rád bych se zeptal, jak vlastně předání mého kontaktu poskytovali franchisigu probíhá. Měl bych zájem o konkrétního poskytovatele a dozvěděl se bližší...
Luxus z jihu
lidicky krasny e shop www.hgmbizuterie.cz
Z Loun do Karlových Varů
I would like to ask you, when are you plannnig to open your new shop in Karlovy Vary. It will be take place this year? Thanks you for your answer.
Láska, vášeň i peníze
Tento koncept se mi velmi líbí a přeji Vám hodně zdaru při Vaši práci.Bc.Martina Mikšíková www.zdravetelozdravyduch.webnode.cz