Lákají nás krajská a turistická města

Kolik máte nyní franchisových provozoven?
V současné době máme jednu franchisovou provozovnu v Ostrově u Tisé. Vedle toho úspěšně provozujeme již sedm vlastních hotelů. Určitě chceme naši hotelovou síť nadále rozšiřovat.
Jaké máte v tomto ohledu plány pro letošní rok?
V tuto chvíli jednáme se dvěma potenciálními zájemci, kteří v letošním roce dostavují své ubytovací kapacity. O vzájemném partnerství intenzivně komunikujeme a ladíme detaily.
Do jakých měst v České republice nebo třeba i na Slovensku se chcete dostat?
Zajímavá jsou pro naši společnost krajská a turisticky atraktivní města. Pokud bych měl některá vyjmenovat, tak je to například Olomouc, Hradec Králové nebo Plzeň.
Musí mít franchisant zkušenosti z hotelnictví?
Popravdě řečeno nemusí. Nejdůležitější je mít chuť se učit, podnikat, měl by být vytrvalý a mít rád lidi.
Na trhu je silná konkurence. Jak s ní bojujete?
Konkurenci sledujeme a snažíme se stále zlepšovat, abychom byli vždy o krok napřed.
Lze mluvit, že hotelnictví je kvůli krizi stále v útlumu nebo se blýská na lepší časy?
Rád bych věřil tomu, že nejhorší máme za sebou, ale myslím si, že letošní léto a zima bude pro některé hotely rozhodující. Tím myslím, že se rozhodne, zda ubytovací zařízení má být nadále provozováno jako hotel, či zda nebude nutné ho transformovat například do bytového domu nebo domu pro seniory. Krize trvá už dost dlouho a vím, že některé hotely již delší dobu vykazují "červená čísla". Zajímalo by mě, jak dlouho jsou někteří hoteliéři tento stav schopni ještě udržet.
PŘEČTI ČLÁNKY

Ředitel franšízové sítě Prorozvoz Jan Kryštof si s námi povídal o perspektivě a vývoji oboru logistiky. Zeptali jsme se i na formy spolupráce.
„Meziročně nám poptávka po stěhování, vyklízení a úklidech roste o 50 %,“ říká Bc. Radek Straka (Jr.), ředitel franšízové sítě Extra Services.
„Naši franšízanti jsou obvykle v plusu od prvního dne a investice do počátečních skútrů se vrátí do 20 měsíců,“ říká Eyþór Máni, CEO společnosti Hopp.
Doručovací služby zažívají boom a jejich objem ještě několik let poroste. Právě s tím počítá franšízová síť doručovacích služeb Prorozvoz.
Nová franšíza Hopp osloví ty, kteří dovedou myslet mimo zajeté koleje, tedy přesněji ucpané silnice města. Podnikatele potěší i vstřícné vstupní náklady. Jak to s Hoppem rozjet?
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
„Díky propracovanému vzdělávacímu systému dokážeme na podnikání v realitách připravit i franšízanta bez předchozích zkušeností,“ říká Petr Zelenka, ředitel sítě Next Reality.
Jak si vede Coffeeshop Company od doby, co si vzala vedení nazpět centrála ve Vídni? Díky nižším nákladům chce oslovit nové franšízanty a rozšířit síť v zemích V4.
„Nízké náklady a rychlá návratnost dělají z Edukido ideální volbu pro ty, kteří chtějí podnikat a zároveň podpořit rozvoj dětí,“ říká provozní ředitel Bartłomiej Misztal.
Populární na fóru
Jak nejlépe propagovat firmu?
Dobrý den, tak mne ještě napadá, že moc fajn způsob propagace firmy je vytvoření blogu, web stránek. Určitě je dobré je mít, aby lidé věděli o vaší službě....
Únik z reality jako byznys
Chcete-li získat ziskové a oblíbené úniková místnost, není nutné zakoupit povolení. Díky tomu mohou pomoci také zkušení profesionální návrháři. Například...
Pošta s franšízou
Dobrý den,Česká pošta už provozuje 200 franšízových pošt jako Pošta Partner. Očekává, že do franšíz převede téměř všechny provozovny. V tuto chvíli...
Pošta s franšízou
Téma České pošty mě taky zaujalo. Jaké jsou podmínky pro získání franchisy České pošty. Tenhle byznys by mohl mít dobrou budoucnost.Děkuji
Pošta s franšízou
Hodně jsem četl, že Pošta bude mít franšízové pobočky. Má už nějaké?
Přeměna České pošty
No jsem zvědavá, co se stane, když franšízanta nenajdou. Je zruší a nebude nic. Lidi pak budou jezdit dávat balíky a dopisy kilometry daleko.
Jak nejlépe propagovat firmu?
Souhlasím, jde o cílovku i o typ produktu ... ideálním nástrojem, a zvlášť pro začínající firmu s omezenými prostředky, je inbound marketing - nabídnout svým...
Jak nejlépe propagovat firmu?
Řekl bych že je nejdůležitější je znát cílovou skupinu svých zákazníků. Jinak se budou nabízet vaše produkty či služby mladým uživatelům sedících dnes a...