Stěhování s franchisou

Důvodem, proč se společnost Extra Stěhování rozhodla pro rozšiřování sítě prostřednictvím franchisových partnerů, byl rychlý rozvoj, který přišel nedlouho po otevření první firemní provozovny v Česku, která se nacházela v západočeském regionu. Na základě stále se zvyšující poptávky po stěhovacích službách, které nabízela, přikročila společnost k otevírání vlastních poboček. Po čase však dospěla k závěru, že při plném provozu tří poboček, je s velkým úsilím a spoustou starostí schopna vygenerovat maximálně 25procentní nárůstu zisků oproti předpokládaným 100 až 150 procentům.„Uvědomili jsme si, že se prostě nedají správně a lukrativně řídit všechny pobočky a lidé v nich, pokud není nastaven naprosto shodný marketing a navíc čtvrtá či pátá pobočka by se nedala už vůbec uhlídat a to jak z časových důvodů, tak z personálních. Vytvořili jsme tedy know-how, které se skládá z téměř nepodstatných pravidel a drobností, které však ve finále dokážou zajistit kompletní fungující celek. U každého klienta zapůsobí něco jiného, maličkost, nad kterou by možná jiný mávnul rukou,“ přibližuje majitel konceptu Petr Veit.
Firma výše zmíněné maličkosti během dvou let tvoření franchisového konceptu, poskládala dohromady, vyhodnotila je, a utvořila z nich návod, jak být několik kroků před konkurencí a dokázat si získat téměř 70 procent všech potenciálních klientů, kteří již její značku žlutého slona zaznamenali nebo se budou chtít stěhovat. V současné době můžeme na tuzemském trhu najít 11 franchisových poboček stěhovací firmy Extra Stěhování. Cílem firmy pak je, aby na území České republiky měla maximálně 77 provozoven v rukách franchisantů.
Ideálním franchisovým partnerem tohoto konceptu je majitel již působící stěhovací firmy s vlastním vozovým parkem a skladovými prostory. Za měsíční licenční poplatek ve výši 25 tisíc Kč pak od majitele licence – franchisora, získá podporu mimo jiné v podobě zajištění pracovního vybavení, propagačních materiálů nebo marketingových akcí, která by mohla být pro některé franchisanty velmi nákladná a franchisor si s ním umí poradit daleko lépe. „Příkladem může být situace, kdy si 10 stěhovacích firem platí zhruba stejně účinnou reklamu za přibližně stejných cenových podmínek. My pro naše franchisanty zaplatíme z licenčních poplatků pětkrát účinnější reklamu s polovičními náklady než by platili oni, neboť platíme pouze jednu velkou reklamu a ne deset jednotlivých. Už tady je pro každého 50% úspora. Navíc si nekonkurují a mají daleko vyšší naději na úspěšnost. Získají nestandardní a velké zakázky, které by sami nedokázali získat ani uskutečnit, ale v síti franchisy to není problém,“ popisuje výhody zapojení se do sítě Extra Stěhování Petr Veit.
PŘEČTI ČLÁNKY

„Meziročně nám poptávka po stěhování, vyklízení a úklidech roste o 50 %,“ říká Bc. Radek Straka (Jr.), ředitel franšízové sítě Extra Services.
„Naši franšízanti jsou obvykle v plusu od prvního dne a investice do počátečních skútrů se vrátí do 20 měsíců,“ říká Eyþór Máni, CEO společnosti Hopp.
Doručovací služby zažívají boom a jejich objem ještě několik let poroste. Právě s tím počítá franšízová síť doručovacích služeb Prorozvoz.
Nová franšíza Hopp osloví ty, kteří dovedou myslet mimo zajeté koleje, tedy přesněji ucpané silnice města. Podnikatele potěší i vstřícné vstupní náklady. Jak to s Hoppem rozjet?
„Jsme jedinou franšízovou sítí v oboru v EU, která nabízí jednoroční zkušební období „partnerství“, říká Radek Straka, majitel franšízy Extra Services.
Nejčtenější

Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Radka Vajo vede úspěšnou pražskou pobočku Century21 ve Zlatnické ulici v Praze. Jak se jí povedlo rozjet vlastní franšízu?
Tak trochu jiná točená je franšízová síť s kompletním vybavením pro točenou zmrzlinu. Plány pro blížící se sezónu prozradila Markéty Fréharová, manažerka pro rozvoj franšíz.
Světová franšízová síť do roku 2025 vstupuje s technologickými novinkami a pokračuje v růstu sítě.
Populární na fóru
Jak nejlépe propagovat firmu?
Půjčku můžete získat od 40 000 Kč do 30 000 000 K Dobrý den, hledáte legálního a spolehlivého věřitele? Potřebujete půjčku? Potřebujete naléhavou finanční...
Jak nejlépe propagovat firmu?
Půjčku můžete získat od 40 000 Kč do 30 000 000 K Dobrý den, hledáte legálního a spolehlivého věřitele? Potřebujete půjčku? Potřebujete naléhavou finanční...
Jak nejlépe propagovat firmu?
Potřebujete financování pro váš domov, pro vaše podnikání, Koupit auto, Chcete-li koupit motocykl, Chcete-li začít podnikat, Nepochybujte o svých osobních...
Jak nejlépe propagovat firmu?
Potřebujete financování pro váš domov, pro vaše podnikání, Koupit auto, Chcete-li koupit motocykl, Chcete-li začít podnikat, Nepochybujte o svých osobních...
Jak nejlépe propagovat firmu?
Potřebujete financování pro váš domov, pro vaše podnikání, Koupit auto, Chcete-li koupit motocykl, Chcete-li začít podnikat, Nepochybujte o svých osobních...
Jak nejlépe propagovat firmu?
Potřebujete financování pro váš domov, pro vaše podnikání, Koupit auto, Chcete-li koupit motocykl, Chcete-li začít podnikat, Nepochybujte o svých osobních...
Jak nejlépe propagovat firmu?
FINANČNÍ NABÍDKA S POJIŠTĚNÍM Abych pomohl jednotlivcům a podnikům zlepšit jejich finanční situaci během několika hodin, dávám příležitost všem lidem v...
Jak nejlépe propagovat firmu?
FINANČNÍ NABÍDKA S POJIŠTĚNÍM Abych pomohl jednotlivcům a podnikům zlepšit jejich finanční situaci během několika hodin, dávám příležitost všem lidem v...