Franchise Meeting Point se blíží
Od pátku 8. do soboty 9. března se bude v Brně konat 2. ročník přehlídky franchisových systémů a informací o franchisovém podnikání v České republice a na Slovensku Franchise Meeting Point. Veletrh nabídne více než 60 franchisových konceptů a přes 90 prezentací a přednášek ve dvou dnech konání. Druhý ročník naváže na úspěšnou loňskou premiéru veletrhu, jejíž výsledky prokázaly, že veletrh naplnil očekávání téměř 40 vystavovatelů a 1800 návštěvníků.
Návštěvníky čeká mimo představení mnoha franchisových systémů také bohatý doprovodný program, jehož garantem je Aleš Tulpa ze společnosti AVEX systems. Ten bude probíhat každý den na plochách označených jako ARENA a FORUM, kde budou přednášet a diskutovat renomovaní odborníci z oblasti franchisingu, práva, daní, finančních institucí, top-manažeři úspěšných franchisových systémů a franchisoví příjemci, zástupci dodavatelů různých služeb pro malé a střední podnikání, představitelé České a Slovenské franchisové asociace a další odborníci z ČR a ze zahraničí. Celkem je připraveno přes 90 různých prezentací a přednášek, takže bude z čeho vybírat.
Doprovodný program veletrhu Franchise Meeting Point 2013 nabízí následující programové bloky:
1. Franchisové systémy se představují – zástupci vystavujících i nevystavujících franchisových systémů z České republiky i ze zahraničí nabídnou návštěvníkům více než 60 zajímavých konceptů pro samostatné podnikání.
2. Franchisová akademie – jedná se o soubor bezplatných prezentací a přednášek špičkových odborníků zaměřených na různá témata z oblasti franchisového podnikání.
3. Rady pro Vaše podnikání – jestliže zájemce o franchising nenajde odpovědi na své otázky nebo informace, které hledá, v předchozích blocích veletrhu nebo na stáncích vystavovatelů, může oslovit přítomné odborníky a poradce v této části doprovodného programu.
Na veletrhu se představí mnoho franchisových konceptů z různých oblastí. Mezi vystavovateli tak návštěvníci mohou najít značky jako například Subway, Yves Rocher, Starbucks, Oxalis, DietFitness, Expreska, Business for Breakfast nebo Mrs. Sporty. Svůj stánek zde bude mít i portál Franchising.cz a magazín Vlastní firma FRANCHISING poradenské společnosti PROFIT System, kteří jsou mediálními partnery veletrhu.
Více informací najdete na stránkách Veletrhy Brno Franchise Meeting Point.
PŘEČTI ČLÁNKY
Jednotná značka napříč sítí
/27.11.2025
Udržet konzistentní vizuální styl u desítek poboček není snadné. Digitální nástroje pomáhají franšízám s tvorbou a správou marketingových materiálů.
Barefoot obuv se těší stále většímu zájmu. Značka Be Lenka na to reaguje novým franšízovým modelem a otevírá cestu k podnikání ve větších městech.
KFC svou cestu započalo před více jak 100 lety. Jako franšíza funguje již přes 70 let. I přesto řetězec oznámil zásadní změny.
Extra Services umožňuje zájemcům vyzkoušet si spolupráci bez rizika. Začít mohou jako partneři a až poté přejít na plnohodnotnou franšízu.
Slovenský Kaliforňan mění pohled na rychlé stravování. Zdravé bowls plné lokálních surovin míří po Brně i do dalších českých měst. Franšízanty hledá pro restaurace i foodtrucky.
Nejčtenější
Jak vydělat peníze na YouTube?
/16.07.2021
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Stále více firem se rozvíjí na základě modelu franchisingové spolupráce. Zjistěte, zda již nastal čas, abyste „franšízovali“ vlastní podnikání.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Karel Kotrba se rozhodl své manažerské zkušenosti přetavit do práce s podnikateli. Dnes vede regionální boardy franšízové sítě TAB Board. Co ho v této roli nejvíc naplňuje?
McDonald’s stále rozšiřuje síť restaurací. V lednu otevřela dveře zákazníkům nová pobočka v pražském Karlíně. Jak těžké je stát se franšízantem této značky?
Populární na fóru
Česko jako domov pro nové značky
Blbost. Bylo jich skoro dvojnásobek. Viz https://www.retailguide.cz/cs/38-novych-znacek-na-ceskem-trhu/
Běžná výše poplatků
Dobrý den, poplatky se vždy stanovují individuálně dle finančních výsledků a výnosnosti daného konceptu, mohou to být % od 2-10% nebo fixní poplatky nebo kombinace...
Běžná výše poplatků
Dobrý den, zajímalo by mě, jaká je běžná výše poplatků. Jedná se o neznámou firmu podnikající na poli zábavy, něco jako lasergame, VR, únikovky. Děkuji za...
Franšíza - co to je?
Taky bych chtěl začít podnikat a nemám s tím skoro žádné zkušenosti. O franchisingu jsem si dost přečetl a příjde mi to jako ideální start do podnikání pro...
Ochranné známky je třeba kontrolovat
Má někdo zkušenost s monitoringem ochranných známek? Našel jsem www.ipdefender.eu a je bezonkurenčně nejlevnější i se zdarma verzí do 3 ochranných známek a má...
Franchisingová smlouva
Sice jsou náležitosti trochu volnější, ale to může představovat výhodu i nevýhodu zároveň. Vždycky je na místě nechat si poradit od odborníků a mít jistotu,...
Franchisingová smlouva
Hraapla@seznam.cz
Rozvoj franšízingu v Česku
Dobrý den, můžu se zeptat kolik je v roce 2017 nebo 2016 už franchisingových poboček v ČR? DĚKUJI