Největší síť prodejen má CCC v Polsku, kde jich je 388. V Česku a na Slovensku, kde CCC provozuje obchody ve vlastní režii, jich je 76.
Pátek
08.03.2013
Do tří let chce být CCC největším prodejcem obuvi na trhu. Letos plánuje tržby za miliardu.
 

Společnost CCC Czech zahajuje expanzní strategii. Do tří let se chce stát jedničkou na českém trhu s obuví a doplňky. Za minulý rok vzrostl obrat firmy o 30 % a v tržbách překonal hranici 700 milionů korun. Letos by ráda dosáhla tržeb okolo 1 miliardy. V současné době provozuje CCC Czech 61 prodejen a jejím cílem je vybudovat v tuzemsku okolo 100 obchodů.

Už tento rok plánuje CCC Czech otevřít 10 až 15 poboček. U stávajících prodejen také postupně zvětšuje prodejní plochy. Místo původních 300 m2 se prodejní místa zvětšují na 400 až 500m2 z důvodu zvýšení nabídky sortimentu. V lednu byla takto například zvětšena prodejna v brněnském Velkém Špalíčku.

Důležitá jsou obchodní centra

Společnost se chce rozšiřovat především v místech jako obchodní centra či retail parky, kde lze očekávat větší pohyb zákazníků. „O kamenné prodejny na náměstích zájem nemáme, protože netvoří potřebný tok zákazníků. Dnes lidé chodí raději do retailových parků, kde najdou supermarket s potravinami, chovatelské potřeby, boty i oblečení,“ říká jednatel CCC Czech Roman Puchala.

Rozvíjet se CCC chce i na Slovensku, kde loni zahájila provoz první prodejny. Ta byla otevřena na jaře loňského roku v bratislavském obchodním centru Danubia, v současné době zde disponuje už 15 prodejnami. I zde plánuje CCC velkou expanzi.

Ve vlastní režii i pomocí franchisingu

Společnost CCC se rozšiřuje i pomocí franchisy. V České republice, Slovensku či Maďarsku však provozuje prodejny ve vlastní režii. Letos chce podobným způsobem expandovat i v Rakousku, Chorvatsku či v Turecku, kde by se měly otevřít první prodejny. Franchisově se CCC rozšiřovala v Polsku, kde od tohoto modelu postupně upouští, ale naopak na trzích v Rusku, Rumunsku nebo Kazachstánu hodlá franchising více využít ke své expanzi.


Populární na fóru

Správný čas na byznys

platí nabídka půjčky zdarma ještě dnes. kontaktujte pro více informací klikajaromir16@gmail.com

2 komentář(e)
posledni 07.11.2024
Správný čas na byznys

Zdravím všechny, prohrál jsem peníze tolika společnostem, které se vydávají za skutečné lichváře, ale veškeré mé úsilí bylo marné. Ztratil jsem více než 12...

2 komentář(e)
posledni 04.11.2024
Zaměřeno na vzdělávání

Ahoj všichni, přišel jsem o peníze od tolika společností, které se vydávaly za skutečné lichváře, ale veškeré mé úsilí bylo marné. Ztratil jsem více než 12...

1 komentář(e)
posledni 28.10.2024
Česko jako domov pro nové značky

Blbost. Bylo jich skoro dvojnásobek. Viz https://www.retailguide.cz/cs/38-novych-znacek-na-ceskem-trhu/

1 komentář(e)
posledni 08.02.2023
Běžná výše poplatků

Dobrý den, poplatky se vždy stanovují individuálně dle finančních výsledků a výnosnosti daného konceptu, mohou to být % od 2-10% nebo fixní poplatky nebo kombinace...

2 komentář(e)
posledni 28.02.2021
Běžná výše poplatků

Dobrý den, zajímalo by mě, jaká je běžná výše poplatků. Jedná se o neznámou firmu podnikající na poli zábavy, něco jako lasergame, VR, únikovky. Děkuji za...

2 komentář(e)
posledni 04.01.2021
Franšíza - co to je?

Taky bych chtěl začít podnikat a nemám s tím skoro žádné zkušenosti. O franchisingu jsem si dost přečetl a příjde mi to jako ideální start do podnikání pro...

1 komentář(e)
posledni 18.11.2019
Ochranné známky je třeba kontrolovat

Má někdo zkušenost s monitoringem ochranných známek? Našel jsem www.ipdefender.eu a je bezonkurenčně nejlevnější i se zdarma verzí do 3 ochranných známek a má...

1 komentář(e)
posledni 06.05.2019