Na plný plyn

Společnost CCC Czech zahajuje expanzní strategii. Do tří let se chce stát jedničkou na českém trhu s obuví a doplňky. Za minulý rok vzrostl obrat firmy o 30 % a v tržbách překonal hranici 700 milionů korun. Letos by ráda dosáhla tržeb okolo 1 miliardy. V současné době provozuje CCC Czech 61 prodejen a jejím cílem je vybudovat v tuzemsku okolo 100 obchodů.
Už tento rok plánuje CCC Czech otevřít 10 až 15 poboček. U stávajících prodejen také postupně zvětšuje prodejní plochy. Místo původních 300 m2 se prodejní místa zvětšují na 400 až 500m2 z důvodu zvýšení nabídky sortimentu. V lednu byla takto například zvětšena prodejna v brněnském Velkém Špalíčku.
Důležitá jsou obchodní centra
Společnost se chce rozšiřovat především v místech jako obchodní centra či retail parky, kde lze očekávat větší pohyb zákazníků. „O kamenné prodejny na náměstích zájem nemáme, protože netvoří potřebný tok zákazníků. Dnes lidé chodí raději do retailových parků, kde najdou supermarket s potravinami, chovatelské potřeby, boty i oblečení,“ říká jednatel CCC Czech Roman Puchala.
Rozvíjet se CCC chce i na Slovensku, kde loni zahájila provoz první prodejny. Ta byla otevřena na jaře loňského roku v bratislavském obchodním centru Danubia, v současné době zde disponuje už 15 prodejnami. I zde plánuje CCC velkou expanzi.
Ve vlastní režii i pomocí franchisingu
Společnost CCC se rozšiřuje i pomocí franchisy. V České republice, Slovensku či Maďarsku však provozuje prodejny ve vlastní režii. Letos chce podobným způsobem expandovat i v Rakousku, Chorvatsku či v Turecku, kde by se měly otevřít první prodejny. Franchisově se CCC rozšiřovala v Polsku, kde od tohoto modelu postupně upouští, ale naopak na trzích v Rusku, Rumunsku nebo Kazachstánu hodlá franchising více využít ke své expanzi.

PŘEČTI ČLÁNKY

Slovenská síť Mr. Kebab hledá master-franšízanta pro český trh. Detaily spolupráce a plány expanze přibližuje zakladatel značky Ľubor Lelovits.
Značka DepilConcept staví na opakované návštěvnosti a šetrné depilaci bez bolesti. Salony má už v Praze, Brně i Zlíně a dále roste.
VPO Protivanov nabízí rozjet byznys bez licenčních poplatků. Partneři těží z podpory, know-how i exkluzivity v regionu.
Bez energie a úsilí by nebylo úspěšného podnikání ani v případě franšízingu. Před finálním rozhodnutím byste se měli zamyslet. Na co vše si dát pozor?
Franšízová síť Original Barber Shop má už přes 60 provozoven a dál expanduje. Franšízantům nabízí tři možnosti spolupráce.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
„Prodávající by měl oslovovat kolemjdoucí a být přátelským průvodcem prodejem. Na tom je náš byznys postavený,“ říká master-franšízant Tiroler pro ČR Adam Červenka.
Aktuální dění kolem McDonald´s a KFC ukazuje, že potenciál pro rozvoj mají menší města se strategickou polohou. Ve Znojmě nedávno otevřeli pobočky hned vedle sebe.
Opustila kancelář, aby se naplno věnovala vzdělávání. Dnes Veronika Bubeníková vede úspěšnou pobočku Školy Populo v Olomouci a pomáhá dětem i dospělým k lepším výsledkům.
Češi zakládají živnosti a firmy rekordním tempem. První pololetí roku 2025 přineslo nejvíc podnikatelských startů za poslední roky. Jaký dopad má tento trend na franšízing v Česku?
Populární na fóru
Česko jako domov pro nové značky
Blbost. Bylo jich skoro dvojnásobek. Viz https://www.retailguide.cz/cs/38-novych-znacek-na-ceskem-trhu/
Běžná výše poplatků
Dobrý den, poplatky se vždy stanovují individuálně dle finančních výsledků a výnosnosti daného konceptu, mohou to být % od 2-10% nebo fixní poplatky nebo kombinace...
Běžná výše poplatků
Dobrý den, zajímalo by mě, jaká je běžná výše poplatků. Jedná se o neznámou firmu podnikající na poli zábavy, něco jako lasergame, VR, únikovky. Děkuji za...
Franšíza - co to je?
Taky bych chtěl začít podnikat a nemám s tím skoro žádné zkušenosti. O franchisingu jsem si dost přečetl a příjde mi to jako ideální start do podnikání pro...
Ochranné známky je třeba kontrolovat
Má někdo zkušenost s monitoringem ochranných známek? Našel jsem www.ipdefender.eu a je bezonkurenčně nejlevnější i se zdarma verzí do 3 ochranných známek a má...
Franchisingová smlouva
Sice jsou náležitosti trochu volnější, ale to může představovat výhodu i nevýhodu zároveň. Vždycky je na místě nechat si poradit od odborníků a mít jistotu,...
Franchisingová smlouva
Hraapla@seznam.cz
Rozvoj franšízingu v Česku
Dobrý den, můžu se zeptat kolik je v roce 2017 nebo 2016 už franchisingových poboček v ČR? DĚKUJI