420 tipů z Paříže

Pařížské výstaviště Porte de Versaille je momentálně cílem zájemců o podnikání pod známou značkou z celého světa. Právě zde se totiž koná již 32. ročník mezinárodního veletrhu Franchise EXPO Paris, na kterém se představují značky z celého světa. Zájemci z řad návštěvníků se zde mohou seznámit s přibližně 420 koncepty rozvíjejícími se prostřednictvím franchisingu či partnerské spolupráce.
Největší zastoupení mezi vystavovateli mají gastronomické koncepty. „Jejich podíl na celkovém počtu vystavovatelů činí 17 %. Na každém kroku tak potkáte fastfoodové nebo kavárenské koncepty. Velkému zájmu se pak těší několik značek zabývajících se sushi či výrobou a prodejem zmrzlni,“ informuje přímo z Paříže Barbora Štanglová, šéfredaktorka magazínu Vlastní firma FRANCHISING. Za všechny můžeme jmenovat značky jako KFC, Brioche Dorée, Subway nebo PLANET SUSHI.
Největšími trendy, které lze v letošním roce na veletrhu vysledovat je poměrně vysoký počet konceptů zabývajících se péčí o seniory nebo o dlouhodobě nemocné. Mezi takové patří značky ADHAP Services, Les Menus Services, ZEN Senior Services aj.
Ani český trh však nezůstává stranou pozornosti. „Zájem o něj projevily například sítě obchodů s obuví Finsbury nebo Skechers, nebo francouzská módní značka Sud Express,” doplňuje Barbora Štanglová. Řada firem se pak zajímá o expanzi do zemí Evropské unie i do dalších evropských destinací mimo ni.
Organizátoři očekávají v letošním roce účast srovnatelnou s loňským ročníkem, kdy veletrh navštívilo přes 32 tisíc lidí, z nichž 18 % tvořili zájemci o franchisové podnikání ze zahraničí. Ani vystavovatelé nepochází jen z Francie, mimo španělských konceptů se mohou zájemci seznámit i se systémy pocházejícími například z Itálie, Nizozemí, USA nebo Kanady. Včetně bank, právníků nebo poradců pak celkový počet vystavovatelů činí 460.
PŘEČTI ČLÁNKY

Stárnutí evropské populace zvyšuje poptávku po službách péče o seniory. Franšízingové příležitosti vznikají i v tomto oboru. U nás zatím na trhu chybí.
Volný čas po práci pro většinu lidí znamená příjemné aktivity, zároveň je to také podnikatelská příležitost. Franšízová síť Regatta to naučila už přes 250 franšízantů v Evropě.
Franšíza s luxusním designovým nábytkem Divani & Sofa' vstupuje na náš trh. Umí zaujmout koncové i B2B klienty.
Ve Varšavě se od 24. do 26. října koná další ročník franšízového veletrhu. Prozradíme vám, proč si tuto největší středoevropskou akci s touto tématikou zapsat do diáře.
Záběry z dronu mohou přinášet přesná data, úspory nákladů i emoce. Franšíza COPTRZ umí zákazníkům taková zadání splnit.
Nejčtenější

Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Radka Vajo vede úspěšnou pražskou pobočku Century21 ve Zlatnické ulici v Praze. Jak se jí povedlo rozjet vlastní franšízu?
Tak trochu jiná točená je franšízová síť s kompletním vybavením pro točenou zmrzlinu. Plány pro blížící se sezónu prozradila Markéty Fréharová, manažerka pro rozvoj franšíz.
Světová franšízová síť do roku 2025 vstupuje s technologickými novinkami a pokračuje v růstu sítě.
Populární na fóru
Správný čas na byznys
platí nabídka půjčky zdarma ještě dnes. kontaktujte pro více informací klikajaromir16@gmail.com
Správný čas na byznys
Zdravím všechny, prohrál jsem peníze tolika společnostem, které se vydávají za skutečné lichváře, ale veškeré mé úsilí bylo marné. Ztratil jsem více než 12...
Zaměřeno na vzdělávání
Ahoj všichni, přišel jsem o peníze od tolika společností, které se vydávaly za skutečné lichváře, ale veškeré mé úsilí bylo marné. Ztratil jsem více než 12...
Česko jako domov pro nové značky
Blbost. Bylo jich skoro dvojnásobek. Viz https://www.retailguide.cz/cs/38-novych-znacek-na-ceskem-trhu/
Běžná výše poplatků
Dobrý den, poplatky se vždy stanovují individuálně dle finančních výsledků a výnosnosti daného konceptu, mohou to být % od 2-10% nebo fixní poplatky nebo kombinace...
Běžná výše poplatků
Dobrý den, zajímalo by mě, jaká je běžná výše poplatků. Jedná se o neznámou firmu podnikající na poli zábavy, něco jako lasergame, VR, únikovky. Děkuji za...
Franšíza - co to je?
Taky bych chtěl začít podnikat a nemám s tím skoro žádné zkušenosti. O franchisingu jsem si dost přečetl a příjde mi to jako ideální start do podnikání pro...
Ochranné známky je třeba kontrolovat
Má někdo zkušenost s monitoringem ochranných známek? Našel jsem www.ipdefender.eu a je bezonkurenčně nejlevnější i se zdarma verzí do 3 ochranných známek a má...