O čem se mluví
Byznys pro každého
Přinášíme vám tipy na podnikání pro ženy i muže.
Fakta a trendy
Fastfoody POZOR!
Americká společnost Broaster Chicken chce rozvířit tuzemské vody konkurence na trhu fastfoodů. Poohlíží se zde po master-franchisantovi.
Farmářské prodejny rostou
Oblíbenost čerstvých potravin z farem roste. Náš Grunt toho využívá a chce posílit v regionech.
Jazyková franchisa
Jipka si dala za cíl udržet majoritní pozici v Praze. Chce nadále rozšiřovat svou síť prostřednictvím franchisingu.
Pizza snadno a rychle
Let´s pizza chce prorazit s automaty na pečení pizzy. Licenci koupila pro Česko, Slovensko a Německo.
Mražená šance
O téměř dvojnásobek zvýšila prodeje firma ICE´N´GO. Chystá otevřít další prodejní místa.
Novinka na trhu
Rychlá metoda cvičení Vibrostation se rozvíjí pomocí franchisingu. Plánuje se její rozšíření po celé republice i za hranice.
Další banka sází na franchisu
ČSOB vytváří nový partnerský systém Era partner. Proniknout hodlá do menších měst.
S partnerem do kuchyně
Rozšiřovat počet kuchyňských studií plánují Kuchyně SCHMIDT. Úspěšně působí ve 4 městech.
Pošta v automatu
Polský soukromý poštovní operátor přivádí na trh „poštomaty“ easyPack. Otázkou je, zda dokáže otřást pozicí České pošty.
Revoluce v čištění vozů
Uspět na trhu mytí aut bez vody a páry chce firma iDry. Zamýšlí obsadit všechny kraje, a to do konce roku 2013.
Radim Jančura: Podnikání je o překážkách
Radim Jančura začínal jako zprostředkovatel au-pair pobytů v zahraničí. Postupem času vybudoval společnost, o které je hodně slyšet. A to nejen v souvislosti s autobusovou a vlakovou dopravou.
Supertéma
Zisk šitý na míru
Módní branže vždy patřila mezi ty nejatraktivnější. A to jak na poli kreativním, tak i mezi prodejci módy a oblečení. Ve světě módního průmyslu se točí spousta peněz, a to i přes to, že stále všude kolem slyšíme informace, že lidé šetří a neutrácí.
Módní franchisa
Svůj rozvoj prostřednictvím franchisových poboček využívá řada prodejců oblečení. Mnohdy však ani netušíme, že nakupujeme ve franchisovém obchodě. A tak to má být.
Aktivní byznys
Sportovní bundy, trika, kalhoty, ale i další vybavení nabízí i franchisové obchody. V poslední době těží i z toho, že přesně takové věci čím dál častěji nakupujeme ve specializovaných obchodech.
Podnikání v luxusu
Možnost podnikat pod zavedenou značkou nabízí i módní značky zaměřující se na luxusní módu. Řadu z nich najdeme i u nás.
|
Moje firma
Peníze z pece
Italská pizza získává mezi českými strávníky stále větší popularitu. Co vše je potřebné k otevření vlastní pizzerie?
Za krásu se platí
Stále více lidí dnes pečuje o sebe a své tělo. Ostatně: kdo dnes nechce vypadat krásně? Zvyšuje se počet kosmetických přípravků, nabízených služeb, kosmetických salónů.
Zisk se slevou
Podnikání na internetu je v současné době velmi populární. Mnohdy je totiž mylně považováno za nejjednodušší způsob, jak rychle vydělat peníze. Je třeba si však uvědomit, že je to byznys jako každý jiný.
Business Style
Firma pod kontrolou
Začali jste podnikat, jste přesvědčeni o tom, že vaše služby nebo produkty jsou kvalitní. Nicméně, přijde vám, že obchody nejdou tak, jak by měly. Svůj podíl na tom může mít i váš personál. Při odhalování příčin vám může pomoci i mystery shopping.
Známá značka
Milovaný i nenáviděný fastfood
McDonald's je symbolem, který lidé milují i odsuzují. Dá se však říci, že u nás pomohl po pádu komunismu postavit ekonomiku na nohy. Loni zde oslavil 20 let. Můžeš ho mít i ty.
Franchisa od A do Z
5 kroků k byznysu pod známou značkou
Lidé, kteří přemýšlí o rozjetí vlastního byznysu, přichází čím dál tím častěji na chuť podnikání na bázi franchisingu. Chtějí využít výhod podnikání pod zavedenou značkou, stejně tak jako znalostí a zkušeností franchisora, které mu přinesly úspěch.
Dobré rady
Novinky v daňových předpisech
Konec loňského roku opět přinesl změny daňových předpisů v rámci tzv. balíčku úsporných opatření vlády. V oblasti DPH byla diskutována zejména otázka sazeb daně.
Příběh manažera
Není poradce jako poradce
Poradenská společnost Partners má motto Finanční poradenství JINAK. A v duchu tohoto hesla se vždy snaží být krok před konkurencí. Loni proto přišla s konceptem partnerských kamenných poboček na bázi franchis, Partners marketů. Člověkem, který má realizaci projektu na starosti, je Martin Pivoda.p>
Můj franchising
Byznys na druhý pohled
Když Petr Němec viděl poprvé inzerát franchisové sítě Svět zdraví hlásající možnost otevřít si vlastní provozovnu, bez většího povšimnutí ho přešel. On sám přeci neměl se zdravou výživou nic společného. Za nějakou dobu se k němu však vrátil.
Využijte akční nabídky předplatného - Získejte osm čísel za cenu šesti.
|