Míříme i za hranice

Kdy jste začala prodávat plošiny Vibrostation a co Vás k tomu vedlo?
Začátek našeho podnikání byl v roce 2009, a to pouze přímým prodejem prostřednictvím e-shopu na stránkách vibrostation.cz. Podnětem k tomuto kroku byla jednoznačná díra na českém trhu po kvalitních vibračních plošinách za přijatelnou cenu pro českého zákazníka.
Vaše firma Vibrostation prodávala plošiny ještě před rozhodnutím rozvíjet se na základe franchisy. Proč jste se pro franchising rozhodla?
Ano, je pravdou, že začátky byly spojené pouze s přímým prodejem našich produktů, a to z toho důvodu, abychom si ověřili skutečnost, že tato nová koncepce cvičení skutečně funguje, a současně také proto, abychom rozšířili povědomí o naší značce. Proto bylo dalším logickým vyústěním této situace nabídnutí spolupráce v rámci franchisingu našim obchodním partnerům k udržení standardu a profesionality studií. Podstatným faktem pro vznik konceptu je i kontrola distribuce našich produktů, abychom zajistili rentabilitu a exkluzivitu našich franchisantů v místě jejich podnikání.
Čeho byste chtěli v ČR s plošinami Vibrostation dosáhnout?
Naše strategie je již naplňována, neboť od představení obchodního konceptu v srpnu 2012 již máme 8 franchis po celé ČR s tím, že rozjednáno máme dalších 5 nových míst. Celkově tak máme v plánu do dvou let otevřít 50 franchis. Souběžně také jednáme s obchodními partnery v Maďarsku, Polsku, Rusku, Slovensku a Spojenými arabskými emiráty.
V čem se cvičení na plošinách liší od normálního cvičení. Může člověk dosáhnout stejných výsledků?
Naše cvičení je revoluční zejména v tom, že přináší našemu zákazníkovi viditelné výsledky za velmi krátký časový úsek, kdy absolutní novinkou je, že zákazník se ke cvičení nepotřebuje převlékat a v průběhu cvičení pouze stojí na vibrační plošině. Výsledky cvičení jsou díky zrychlení metabolismu a lymfatického systému viditelné již po 14 dnech, a to jednoznačně viditelnými úbytky centimetrů u zákazníka.
Konkurence na trhu v oblasti cvičebních metod se stále zvětšuje. Jak byste popsala trh, na kterém působí vaše společnost?
Naše koncepce cvičení a služeb s tím spojených je naprosto unikátní a odlišná od služeb standardních fitnesscenter. Cílíme na jinou skupinu, než tato zařízení.
PŘEČTI ČLÁNKY

Franšízová síť Original Barber Shop má už přes 60 provozoven a dál expanduje. Franšízantům nabízí tři možnosti spolupráce.
Zkušenosti Body Express ukazují, že spojení byznysu a zdravého životního stylu může fungovat i v menších městech a v prostorách od 50 m², například v administrativním centru.
Když se řekne franšízové podnikání, většina si vybaví větší město a gastro franšízu. Naturhouse dokazuje, že to jde i jinak. Jejich koncept pracuje s věrnými klienty.
„Díky silné databázi zákazníků umíme generovat návštěvnost do obchodů. Marketing zajišťujeme centrálně, franšízant na to není sám," říká retail director Yves Rocher Jérôme Poussin.
Franšízová síť fitness center Contours úspěšně pokračuje v expanzi na českém trhu. Nabízí ověřený model s návratností do dvou let a podporou provozu.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
„Prodávající by měl oslovovat kolemjdoucí a být přátelským průvodcem prodejem. Na tom je náš byznys postavený,“ říká master-franšízant Tiroler pro ČR Adam Červenka.
Aktuální dění kolem McDonald´s a KFC ukazuje, že potenciál pro rozvoj mají menší města se strategickou polohou. Ve Znojmě nedávno otevřeli pobočky hned vedle sebe.
Opustila kancelář, aby se naplno věnovala vzdělávání. Dnes Veronika Bubeníková vede úspěšnou pobočku Školy Populo v Olomouci a pomáhá dětem i dospělým k lepším výsledkům.
Češi zakládají živnosti a firmy rekordním tempem. První pololetí roku 2025 přineslo nejvíc podnikatelských startů za poslední roky. Jaký dopad má tento trend na franšízing v Česku?
Populární na fóru
Vydělávejte s úsměvem
Nová franšízová příležitost na obzoru. Podnikatelská šance pro kosmetické salony i zubní ordinace...
Cesta za rozvojem
krasny e-shop www.hgmbizuterie.cz
Cesta za rozvojem
Jednání mně překvapilo, mají to vymyšlené opravdu do všech detailů. Podnikatelský plán Vám vypracují na míru, podpora maximální a garanci zisku nejenom...
Cesta za rozvojem
Zatím jsem ze společností jenom v jednání, ale můžu vřele doporučit! Mají skvělý přístup, a s garancí to myslí vážně. Děkuji portálu Franchising za tuto...
Franchisa pro každého
Je dobré, že Amaryllis se zaměřil i na malé podnikatele, nové koncepty zní zajímavě
17 poboček za 9 měsíců
Dobrý den, děkujeme Vám za Váš zájem o EXPRESKU na Kladně. I zde plánujeme EXPRESKU otevřít. Budeme Vás informovat na našich webových stránkách www.expreska.cz. Těšíme se...
17 poboček za 9 měsíců
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda plánujete otevřít pobočku na kladně?Děkuji a přeji hezký den.