Přidaná hodnota

Skupina COOP se zabývá především prodejem potravin. Zákazníkům chce přinášet i služby s přidanou hodnotou. Nově připravuje virtuálního operátora.
Pátek
06.09.2013
Skupina COOP rozjíždí další služby. Na podzim spustí virtuálního operátora.
 

Skupina družstevních prodejen COOP, která některé své pobočky rozvíjí i na bázi franchisové spolupráci, nadále uplatňuje svou strategii poskytovat zákazníkům služby s přidanou hodnotou. Po rozhodnutí nabízet v prodejnách COOP poštovní služby pomocí franchisy přichází na scénu s nabídkou virtuálního operátora.

Nabídku mobilních služeb pomocí virtuálního operátora zahájí skupina COOP prostřednictvím společností Vodafone a Materna Communications. Připravovaný start nového operátora COOP Mobil je plánován na podzim tohoto roku. Spolu s tím chystá skupina další služby. „Zákazníci se mohou už teď těšit na služby, které jsme v oblasti telekomunikací dosud neposkytovali,“ dodává generální ředitel COOP Zdeněk Juračka bez dalších podrobností. Služby s přidanou hodnotou chce COOP nadále podporovat, už nyní například prodává v obchodech elektřinu a plyn.

Svaz českých a moravských spotřebních družstev sdružuje 53 spotřebních družstev, z toho 47 obchodních, která provozují dohromady téměř 2800 prodejen a zaměstnávají na 15 tisíc lidí. Členská družstva vystupují pod společnou značkou COOP. Skupina též provozuje zkušebně 20 franchisových poboček, a to z toho důvodu, že se spolupráce vyplatí oběma stranám a též aby udržovala některé neziskové jednotky v chodu.


Populární na fóru

Správný čas na byznys

platí nabídka půjčky zdarma ještě dnes. kontaktujte pro více informací klikajaromir16@gmail.com

2 komentář(e)
posledni 07.11.2024
Správný čas na byznys

Zdravím všechny, prohrál jsem peníze tolika společnostem, které se vydávají za skutečné lichváře, ale veškeré mé úsilí bylo marné. Ztratil jsem více než 12...

2 komentář(e)
posledni 04.11.2024
Zaměřeno na vzdělávání

Ahoj všichni, přišel jsem o peníze od tolika společností, které se vydávaly za skutečné lichváře, ale veškeré mé úsilí bylo marné. Ztratil jsem více než 12...

1 komentář(e)
posledni 28.10.2024
Česko jako domov pro nové značky

Blbost. Bylo jich skoro dvojnásobek. Viz https://www.retailguide.cz/cs/38-novych-znacek-na-ceskem-trhu/

1 komentář(e)
posledni 08.02.2023
Běžná výše poplatků

Dobrý den, poplatky se vždy stanovují individuálně dle finančních výsledků a výnosnosti daného konceptu, mohou to být % od 2-10% nebo fixní poplatky nebo kombinace...

2 komentář(e)
posledni 28.02.2021
Běžná výše poplatků

Dobrý den, zajímalo by mě, jaká je běžná výše poplatků. Jedná se o neznámou firmu podnikající na poli zábavy, něco jako lasergame, VR, únikovky. Děkuji za...

2 komentář(e)
posledni 04.01.2021
Franšíza - co to je?

Taky bych chtěl začít podnikat a nemám s tím skoro žádné zkušenosti. O franchisingu jsem si dost přečetl a příjde mi to jako ideální start do podnikání pro...

1 komentář(e)
posledni 18.11.2019
Ochranné známky je třeba kontrolovat

Má někdo zkušenost s monitoringem ochranných známek? Našel jsem www.ipdefender.eu a je bezonkurenčně nejlevnější i se zdarma verzí do 3 ochranných známek a má...

1 komentář(e)
posledni 06.05.2019