První zářez

I auto si zaslouží kvalitní péči. Partnerská síť Line-X nabízí portfolio polyuretanových ochranných vrstev, které chrání karoserie automobilů proti korozi, oděru a nárazům. Firma Line-X Protective Coatings pochází z USA a pomocí partnerství se rozvíjí na celém světě. Ochranné vrstvy chce poskytovat i českým zákazníkům, a to pomocí vhodných partnerů. Prvního zájemce už objevila.
Přípravy na první pobočku finišují. „Podařilo se nám najít prvního zájemce o náš koncept, s kterým jsme už podepsali smlouvu. Brzy začne podnikat jako partner Line-X blízko Prahy,“ přibližuje vývoj prodejní manažer pro Evropu Grzegorz Harsze. Nadále hledá další zájemce ze všech koutů Česka. Podle společnosti má český trh velký potenciál k rozvoji pro tuto značku. „Rádi bychom v ČR měli 15 partnerů,“ dodává Grzegorz Harsze. Ve stejný počet doufá i v ostatních státech, kde zahájil expanzi.
Mimo Česko hledá Line-X Protective Coatings další partnery ve východní Evropě, kam si dala za cíl proniknout. Do popředí se pro ni dostaly státy jako Ukrajina, Rumunsko či Srbsko. Podmínky pro získání licence jsou ve všech státech stejné, počáteční investice na rozjezd činí 47 tisíc dolarů (cca 900 tisíc Kč). Letos firma Line-X Protective Coatings také koupila společnost American Aftermarket Group, výrobce náhradních dílů pro nákladní auta, čímž pro partnery rozšířila nabídku poskytovaných služeb a zvýšila jejich konkurenceschopnost.
PŘEČTI ČLÁNKY

Ředitel franšízové sítě Prorozvoz Jan Kryštof si s námi povídal o perspektivě a vývoji oboru logistiky. Zeptali jsme se i na formy spolupráce.
„Meziročně nám poptávka po stěhování, vyklízení a úklidech roste o 50 %,“ říká Bc. Radek Straka (Jr.), ředitel franšízové sítě Extra Services.
„Naši franšízanti jsou obvykle v plusu od prvního dne a investice do počátečních skútrů se vrátí do 20 měsíců,“ říká Eyþór Máni, CEO společnosti Hopp.
Doručovací služby zažívají boom a jejich objem ještě několik let poroste. Právě s tím počítá franšízová síť doručovacích služeb Prorozvoz.
Nová franšíza Hopp osloví ty, kteří dovedou myslet mimo zajeté koleje, tedy přesněji ucpané silnice města. Podnikatele potěší i vstřícné vstupní náklady. Jak to s Hoppem rozjet?
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Populární na fóru
Jak nejlépe propagovat firmu?
Dobrý den, tak mne ještě napadá, že moc fajn způsob propagace firmy je vytvoření blogu, web stránek. Určitě je dobré je mít, aby lidé věděli o vaší službě....
Únik z reality jako byznys
Chcete-li získat ziskové a oblíbené úniková místnost, není nutné zakoupit povolení. Díky tomu mohou pomoci také zkušení profesionální návrháři. Například...
Pošta s franšízou
Dobrý den,Česká pošta už provozuje 200 franšízových pošt jako Pošta Partner. Očekává, že do franšíz převede téměř všechny provozovny. V tuto chvíli...
Pošta s franšízou
Téma České pošty mě taky zaujalo. Jaké jsou podmínky pro získání franchisy České pošty. Tenhle byznys by mohl mít dobrou budoucnost.Děkuji
Pošta s franšízou
Hodně jsem četl, že Pošta bude mít franšízové pobočky. Má už nějaké?
Přeměna České pošty
No jsem zvědavá, co se stane, když franšízanta nenajdou. Je zruší a nebude nic. Lidi pak budou jezdit dávat balíky a dopisy kilometry daleko.
Jak nejlépe propagovat firmu?
Souhlasím, jde o cílovku i o typ produktu ... ideálním nástrojem, a zvlášť pro začínající firmu s omezenými prostředky, je inbound marketing - nabídnout svým...
Jak nejlépe propagovat firmu?
Řekl bych že je nejdůležitější je znát cílovou skupinu svých zákazníků. Jinak se budou nabízet vaše produkty či služby mladým uživatelům sedících dnes a...