Do konce roku dostane novou podobu 80 prodejen Teta drogerií.
Středa
09.10.2013
Drogerie Teta získaly mladistvý nádech. Redesignem projdou vlastní i franchisové provozovny.
 

Řetězec drogerií Teta, který provozuje více než polovinu sítě prostřednictvím franchisy, omládl. V posledních týdnech byla dokončena rekonstrukce první desítky vzorových prodejen. Remodelované prodejny mají nový interiérový desing, vybavení i dispoziční řešení. Změnou prošlo i logo společnosti. Redesign prodejen navrhla firma Morris Design.

Novou vizuální identitu si vyžádal posun konceptu Teta drogerií, který se chce zaměřit více na klíčový segment, tedy ženy ve věku 35 až 45 let. Do konce roku projde omlazovací kúrou zhruba 80 prodejen Teta v ČR. "Proces bude pokračovat i v příštím roce a vzhledem k rozsahu sítě přesáhne až do roku 2015," dodává marketingový ředitel Teta David Vejtruba. Společnost letos na rekonstrukce vynaloží téměř 250 milionů Kč, v příštím roce jsou předpokládány investice v rozmezí 0,5 miliardy Kč. V investici není zahrnut jen nový design prodejen, ale také zlepšení nákupního prostředí jako nové osvětlení či regály. Mimo to drogerie rozšířily nabídku sortimentu o služby v oblasti kosmetické a vlasové péče.

Majitelem značky Teta je společnost PK Solvent. Řetězec Teta Drogerie tvoří aktuálně 360 vlastních obchodů a 441 prodejen provozovaných formou franchisové licence. "Letos jsme otevřeli 10 vlastních prodejen a 2 franchisové, ale stejné množství jsme i uzavřeli," uzavírá David Vejtruba.


Populární na fóru

Správný čas na byznys

platí nabídka půjčky zdarma ještě dnes. kontaktujte pro více informací klikajaromir16@gmail.com

2 komentář(e)
posledni 07.11.2024
Správný čas na byznys

Zdravím všechny, prohrál jsem peníze tolika společnostem, které se vydávají za skutečné lichváře, ale veškeré mé úsilí bylo marné. Ztratil jsem více než 12...

2 komentář(e)
posledni 04.11.2024
Zaměřeno na vzdělávání

Ahoj všichni, přišel jsem o peníze od tolika společností, které se vydávaly za skutečné lichváře, ale veškeré mé úsilí bylo marné. Ztratil jsem více než 12...

1 komentář(e)
posledni 28.10.2024
Česko jako domov pro nové značky

Blbost. Bylo jich skoro dvojnásobek. Viz https://www.retailguide.cz/cs/38-novych-znacek-na-ceskem-trhu/

1 komentář(e)
posledni 08.02.2023
Běžná výše poplatků

Dobrý den, poplatky se vždy stanovují individuálně dle finančních výsledků a výnosnosti daného konceptu, mohou to být % od 2-10% nebo fixní poplatky nebo kombinace...

2 komentář(e)
posledni 28.02.2021
Běžná výše poplatků

Dobrý den, zajímalo by mě, jaká je běžná výše poplatků. Jedná se o neznámou firmu podnikající na poli zábavy, něco jako lasergame, VR, únikovky. Děkuji za...

2 komentář(e)
posledni 04.01.2021
Franšíza - co to je?

Taky bych chtěl začít podnikat a nemám s tím skoro žádné zkušenosti. O franchisingu jsem si dost přečetl a příjde mi to jako ideální start do podnikání pro...

1 komentář(e)
posledni 18.11.2019
Ochranné známky je třeba kontrolovat

Má někdo zkušenost s monitoringem ochranných známek? Našel jsem www.ipdefender.eu a je bezonkurenčně nejlevnější i se zdarma verzí do 3 ochranných známek a má...

1 komentář(e)
posledni 06.05.2019