S novinkou na Slovensko

Společnost PROFIT system spustila slovenský portál Franchising.sk. Proč jste se k tomuto kroku rozhodli?
Již při spouštění české verze portálu o franchisingu jsme věděli, že bychom stejný projekt rádi provozovali na Slovensku. S rostoucím zájmem ze strany slovenských čtenářů a našim blízkým vztahem ke slovenským kolegům se vše v letošním roce spustilo. Věříme, že se našemu nejmladšímu portálu v jeho evropské rodině bude dařit a naváže tak na úspěch svých starších sourozenců.
Na co se budou moci slovenští čtenáři těšit?
Obsah našeho portálu je velice pestrý. Bude přinášet aktuality ze světa franchisingu, rozhovory s osobnostmi, příběhy franchisantů, tipy jak si založit vlastní firmu. Najdou zde však i aktuální nabídku fungujících franchisových sítí na Slovensku nebo nové systémy vstupujících na slovenský trh.
Co přinese nový slovenský portál franchisantům?
Pro zájemce o franchisové podnikání je jistě atraktivní možnost listovat si v katalogu franchis, ve kterém se mohou dozvědět bližší informace o konceptech hledajících na slovenském trhu své franchisové partnery. Nejen že si budou moci přečíst, čím se ta či ona franchisová síť zabývá, ale zjistí také praktické informace týkající se například výše investice do franchisového systému nebo požadavky, jaké má značka na své franchisanty. Prostřednictvím pravidelně publikovaných článků se pak franchisanti mohou zorientovat na trhu franchisingu, udělat si přehled a sledovat vývoj jednotlivých franchis. Aby čtenářům nic neuteklo, máme pro ně připreven i pravidelný newsletter, který k nim aktuality pohodlně doručí. V rubrice ABC Franchisy se pak čtenáři z řad potenciálních franchisantů dozvědí základní informace o franchisingu, a to včetně jeho historie nebo používaných pojmů. Zájemci o podnikání v oblasti franchisingu si budou moci přes slovenský portál objednat i magazín Vlastní firma FRANCHISING, který sice vychází v českém jazyce, ale i na Slovensku si našel své příznivce. Doufáme, že náš portál Franchising.sk pomůže zájemcům se k časopisu plnému zajímavých a užitečných informací nejen o českém franchisovém trhu, dostat pohodlněji.
Jak bude portál podporovat franchisory?
Pro franchisory máme připraveno hned několik možností jak prezentovat svůj koncept našim čtenářům, potažmo zájemcům o fanchisu. Základem je registrace v již zmíněném Katalogu franchis, kde budou moci o svém konceptu uvést podrobnosti o fungování sítě, které pomohou potenciálním franchisantům při rozhodování, jaký koncept si zvolit. S registrací v Katalogu franchis je spojena i PR podpora od našeho PR oddělení a redakce prostřednictvím aktuálních redakčních článků. Dále mohou franchisoři využít i bannerové prezentace, sponzorované články, a jiné důrazné marketingové nástroje. Protože víme, že každý klient potřebuje něco trochu jiného, samozřejmě jsme schopni vytvořit dle jednotlivých potřeb konceptů řešení, které bude šito přímo na míru.
Když se podíváme na trh franchisingu. Jak byste jej popsal na Slovensku?
Podle informací, které máme k dispozici, se slovenský franchisový trh se neustále vyvíjí. Oproti západním trhům se sice rozvíjí poněkud pomaleji, ale lze pozorovat jeho vysoký potenciál. Troufám si odhadovat, že je slovenský franchisový trh připraven na další zásadní rozvoj a nárůst domácích sítí, což jen potvrdí správný směr franchisového podnikání na Slovensku.
PŘEČTI ČLÁNKY

„Nízké náklady a rychlá návratnost dělají z Edukido ideální volbu pro ty, kteří chtějí podnikat a zároveň podpořit rozvoj dětí,“ říká provozní ředitel Bartłomiej Misztal.
„Díky propracovanému vzdělávacímu systému dokážeme na podnikání v realitách připravit i franšízanta bez předchozích zkušeností,“ říká Petr Zelenka, ředitel sítě Next Reality.
Ochrana značky není jen formalita. Tereza Hrabáková z advokátní kanceláře Havel & Partners vysvětluje, co vše je potřeba zvážit již před registrací a jakým chybám se vyhnout.
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Máte originální podnikatelský nápad a zdravý obchodní model. Jak z něj udělat franšízu? Na to vám odpoví Lenka Nováková, konzultantka společnosti PROFIT system franchise services.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Jak si vede Coffeeshop Company od doby, co si vzala vedení nazpět centrála ve Vídni? Díky nižším nákladům chce oslovit nové franšízanty a rozšířit síť v zemích V4.
Přinášíme aktuální žebříček nejúspěšnějších globálních franšízových značek. V TOP 10 nechybí franšízy známé z tuzemského trhu. Nejsilnějším sektorem zůstává gastro.
Téměř polovinu franšízových partnerů McDonald's v Česku tvoří ženy a jsou úspěšné. Jako majitelky vedou hned několik restaurací.
Populární na fóru
Česko jako domov pro nové značky
Blbost. Bylo jich skoro dvojnásobek. Viz https://www.retailguide.cz/cs/38-novych-znacek-na-ceskem-trhu/
Běžná výše poplatků
Dobrý den, poplatky se vždy stanovují individuálně dle finančních výsledků a výnosnosti daného konceptu, mohou to být % od 2-10% nebo fixní poplatky nebo kombinace...
Běžná výše poplatků
Dobrý den, zajímalo by mě, jaká je běžná výše poplatků. Jedná se o neznámou firmu podnikající na poli zábavy, něco jako lasergame, VR, únikovky. Děkuji za...
Franšíza - co to je?
Taky bych chtěl začít podnikat a nemám s tím skoro žádné zkušenosti. O franchisingu jsem si dost přečetl a příjde mi to jako ideální start do podnikání pro...
Ochranné známky je třeba kontrolovat
Má někdo zkušenost s monitoringem ochranných známek? Našel jsem www.ipdefender.eu a je bezonkurenčně nejlevnější i se zdarma verzí do 3 ochranných známek a má...
Franchisingová smlouva
Sice jsou náležitosti trochu volnější, ale to může představovat výhodu i nevýhodu zároveň. Vždycky je na místě nechat si poradit od odborníků a mít jistotu,...
Franchisingová smlouva
Hraapla@seznam.cz
Rozvoj franšízingu v Česku
Dobrý den, můžu se zeptat kolik je v roce 2017 nebo 2016 už franchisingových poboček v ČR? DĚKUJI