Výstava na Slovensku

Výstavu během dvou dnů navštívilo celkem 423 návštěvníků, kteří projevili zájem o vzdělávání a informace v oboru a 82% z nich odcházelo velice spokojeno s nabídkou odborných přednášek. Podle Ankety, kterou pořadatelé v rámci výstavy uskutečnili, celkem 68% zúčastněných uvažuje o koupi franchisové licence a zhruba 89% respondentů uvádí, že výstavu navštívilo z důvodu obeznámení se s novinkami a možnostmi, které obor přináší i pro setkání s jednotlivými franchisovými koncepty. Součástí jedné z přednášek bylo i představení spuštění nového odborného portálu Franchising.sk, za nímž stojí společnost PROFIT system.
Hlavním partnerem výstavy byla Slovenská franchisingová asociácia (SFA). „Každá aktivita, která podporuje obor je vítaná,“ hodnotí akci prezident SFA Jozef Šétaffy s tím, že se na ní navazují nejen obchodní, ale i partnerské vztahy a spolupráce. „Jako dobrým příkladem může sloužit plánovaná užší spolupráce mezi slovenskou a českou franchisingovou asociací, o které jsme mluvili s prezidentem České asociace franchisingu panem Janem Gondou,“ doplňuje Šétaffy.
Pro každého něco
Součástí projektu byl také doprovodný program, který doplňoval jednotlivé prezentace vystavujících subjektů a který probíhal po celou dobu výstavy přímo na výstavní ploše a v přilehlém sále. Zde bylo možné vyslechnout různé referáty a prezentace, navázat užitečné kontakty, zúčastnit se diskuzí a osobně poznat odborníky a poradce nejen z franchisového podnikání, ale i z dalších oblastí. K dispozici návštěvníkům byli jak zástupci franchisových systémů, tak i experti na řadu odborných témat.
„Koncepce výstav konaných v Praze a Bratislavě se ukazuje jako životaschopná, přináší nejenom obchodní efekty pro zúčastněné, ale také možnosti předem se informovat, vzdělávat a dozvědět se něco více v osobních rozhovorech se zástupci franchisových konceptů,“ říká spolupořadatelka výstavy Monika Hrubalová.
PŘEČTI ČLÁNKY

Světová franšízová síť do roku 2025 vstupuje s technologickými novinkami a pokračuje v růstu sítě.
Více než polovina domácností má kočku nebo psa. Obě zvířáta žijí až dvacet let. To je příležitost vychovat si věrné zákazníky jako franšízant s krmivy Husse.
Děti ve škole tráví většinou minimálně 12 let. Mnozí z nich potřebují pomoc s učením. Franšíza Škola Populo nabízí profesionální řešení jako podnikatelskou příležitost.
Franšízová síť retailového zboží Relay nabízí kombinaci klasické „trafiky“, občerstvení a hojně využívaných služeb. Podnikání lze začít i bez kapitálu.
Evropská síť provozoven zdravé varianty fast foodu Fruitisimo vznikla v České republice. Jejich růstu pomáhá i vzájemné sdílení zkušeností jednotlivých franšízantů.
Nejčtenější

Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Radka Vajo vede úspěšnou pražskou pobočku Century21 ve Zlatnické ulici v Praze. Jak se jí povedlo rozjet vlastní franšízu?
Tak trochu jiná točená je franšízová síť s kompletním vybavením pro točenou zmrzlinu. Plány pro blížící se sezónu prozradila Markéty Fréharová, manažerka pro rozvoj franšíz.
V samotném franchisingu je několik základních pojmů, které by měl znát každý, kdo se o tento způsob podnikání alespoň trochu zajímá.
Populární na fóru
Správný čas na byznys
platí nabídka půjčky zdarma ještě dnes. kontaktujte pro více informací klikajaromir16@gmail.com
Správný čas na byznys
Zdravím všechny, prohrál jsem peníze tolika společnostem, které se vydávají za skutečné lichváře, ale veškeré mé úsilí bylo marné. Ztratil jsem více než 12...
Zaměřeno na vzdělávání
Ahoj všichni, přišel jsem o peníze od tolika společností, které se vydávaly za skutečné lichváře, ale veškeré mé úsilí bylo marné. Ztratil jsem více než 12...
Česko jako domov pro nové značky
Blbost. Bylo jich skoro dvojnásobek. Viz https://www.retailguide.cz/cs/38-novych-znacek-na-ceskem-trhu/
Běžná výše poplatků
Dobrý den, poplatky se vždy stanovují individuálně dle finančních výsledků a výnosnosti daného konceptu, mohou to být % od 2-10% nebo fixní poplatky nebo kombinace...
Běžná výše poplatků
Dobrý den, zajímalo by mě, jaká je běžná výše poplatků. Jedná se o neznámou firmu podnikající na poli zábavy, něco jako lasergame, VR, únikovky. Děkuji za...
Franšíza - co to je?
Taky bych chtěl začít podnikat a nemám s tím skoro žádné zkušenosti. O franchisingu jsem si dost přečetl a příjde mi to jako ideální start do podnikání pro...
Ochranné známky je třeba kontrolovat
Má někdo zkušenost s monitoringem ochranných známek? Našel jsem www.ipdefender.eu a je bezonkurenčně nejlevnější i se zdarma verzí do 3 ochranných známek a má...