Byznys ve znamení čistoty

Na oblast čištění oděvů, ochrany a údržby textilií se soustředí francouzská značka 5àSec, která působí už ve 30 státech světa. I v České republice se jí podařilo zaujmout, aktuálně se nejvíce poboček nachází v hlavním městě Praze, kde jich můžeme nalézt 20. Další čistírny se nachází v Brně, Pardubicích, Zlíně, Plzni a Olomouci. Pro další rozvoj chce společnost IDEAL Česká, která značku 5àSec zastupuje v ČR a SR, využít i osvědčenou franchisovou spolupráci.
V současné době se čistírny 5àSec rozvíjí především ve velkých městech, franchisového partnera firma zatím nemá. Franchisové pobočky chce společnost otevírat ale především v menších městech, velká města se rozhodla rozvíjet vlastními silami. „Menší města jsou vhodná pro naše potenciální franchisanty, tedy místní podnikatele, kteří znají dobře město a místní klientelu. Hledáme takové zájemce, kteří by se starali o značku 5àSec, byli v kontaktu s klienty i zaměstnanci, ne jen investory, kteří vloží peníze a o nic se nestarají,“ říká jednatelka společnosti IDEAL Česká Markéta Beujardová.
Zájemce o franchisovou licenci 5àSec by se měl připravit na fakt, že do podnikání vloží v závislosti na velikosti provozovny asi 3 až 4 miliony Kč. Velikost investice je dána především moderním technologickým zařízením, které je citlivé k životnímu prostředí. Samozřejmostí je i veškerá podpora společnosti při podnikání.
PŘEČTI ČLÁNKY

Ředitel franšízové sítě Prorozvoz Jan Kryštof si s námi povídal o perspektivě a vývoji oboru logistiky. Zeptali jsme se i na formy spolupráce.
„Meziročně nám poptávka po stěhování, vyklízení a úklidech roste o 50 %,“ říká Bc. Radek Straka (Jr.), ředitel franšízové sítě Extra Services.
„Naši franšízanti jsou obvykle v plusu od prvního dne a investice do počátečních skútrů se vrátí do 20 měsíců,“ říká Eyþór Máni, CEO společnosti Hopp.
Doručovací služby zažívají boom a jejich objem ještě několik let poroste. Právě s tím počítá franšízová síť doručovacích služeb Prorozvoz.
Nová franšíza Hopp osloví ty, kteří dovedou myslet mimo zajeté koleje, tedy přesněji ucpané silnice města. Podnikatele potěší i vstřícné vstupní náklady. Jak to s Hoppem rozjet?
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Populární na fóru
Jak nejlépe propagovat firmu?
Dobrý den, tak mne ještě napadá, že moc fajn způsob propagace firmy je vytvoření blogu, web stránek. Určitě je dobré je mít, aby lidé věděli o vaší službě....
Únik z reality jako byznys
Chcete-li získat ziskové a oblíbené úniková místnost, není nutné zakoupit povolení. Díky tomu mohou pomoci také zkušení profesionální návrháři. Například...
Pošta s franšízou
Dobrý den,Česká pošta už provozuje 200 franšízových pošt jako Pošta Partner. Očekává, že do franšíz převede téměř všechny provozovny. V tuto chvíli...
Pošta s franšízou
Téma České pošty mě taky zaujalo. Jaké jsou podmínky pro získání franchisy České pošty. Tenhle byznys by mohl mít dobrou budoucnost.Děkuji
Pošta s franšízou
Hodně jsem četl, že Pošta bude mít franšízové pobočky. Má už nějaké?
Přeměna České pošty
No jsem zvědavá, co se stane, když franšízanta nenajdou. Je zruší a nebude nic. Lidi pak budou jezdit dávat balíky a dopisy kilometry daleko.
Jak nejlépe propagovat firmu?
Souhlasím, jde o cílovku i o typ produktu ... ideálním nástrojem, a zvlášť pro začínající firmu s omezenými prostředky, je inbound marketing - nabídnout svým...
Jak nejlépe propagovat firmu?
Řekl bych že je nejdůležitější je znát cílovou skupinu svých zákazníků. Jinak se budou nabízet vaše produkty či služby mladým uživatelům sedících dnes a...