Obsadíme Česko
Proč jste se rozhodl rozvíjet koncept bezvody pomocí franchisové licence?
Zvažovali jsme různé obchodní modely, ale věříme, že právě pro tento tip služby je franchising ideální volbou.
Jaké máte plány na příští rok?
Tento rok plánujeme obsadit všechny regiony a stabilizovat je. Změny a nové kroky připravujeme také na poli marketingu i obchodu. Zásadní novinkou pro rok 2014 je, že se nám podařila dohoda přímo s výrobcem v USA a vyvinuli jsme kompletní vlastní řadu prémiových produktů BEZVODY. Naši partneři se určitě mají na co těšit. Na trh ji uvedeme v 1.pololetí 2014. Zároveň se budeme snažit expandovat do zahraničí. Prvotní kontakty již probíhají na Slovensku a také v Německu a Polsku.
Jaký je o Vaši franchisu zájem? Co by měl franchisant splňovat?
O spolupráci nejen v ČR registrujeme značný zájem, jelikož jde o velice zajímavou službu s velkým potenciálem. Dle ohlasů to vypadá, že plán pro vybudování obchodní sítě bude splněn dříve. Tento zájem nás velmi těší a zároveň motivuje do další práce. Náš partner musí mít hlavně chuť pracovat a věřit, že nabízí kvalitní produkty i službu. Celý koncept zakládáme hlavně na férové spolupráci. Náš systém školení zároveň umožňuje začít spolupracovat i méně zkušeným. Nabízíme v jednotlivých regionech celé ČR možnost vybudovat si vlastní a zároveň velmi zajímavou možnost podnikání. To vše za minimální investice. Spolupráci je určena současným ručním myčkám, autoservisům stejně tak i podnikavým jednotlivcům.
Jak byste popsal rozdíl mezi automyčkami, ručními myčkami a Vašim suchým mytím?
Zásadní rozdíl vidím v mobilitě služby a zároveň v dopadu na životní prostředí včetně úspory vody. Také nepoužíváme chemii, a tak naše přírodní produkty neškodí vozidlům samotným a na rozdíl od automyček nehrozí ani poškození laku. Další přidanou hodnotou je také ruční práce na každém kousku vozidla.
Čím se lišíte od své konkurence?
Konkurence samozřejmě i v tomto oboru je a víme o ní. Tento systém mytí vozidel získává rychle na oblibě. Jsme pojetím celého konceptu trochu odlišní, a tak věříme, že najdeme spolehlivé partnery. Jako jediní v ČR také uvedeme na trh vlastní produktovou řadu a nabízíme obchodní podporu v podobě našeho obchodního zástupce. Vzhledem k potenciálu na trhu je stále hodně prostoru k dalšímu rozvoji.
PŘEČTI ČLÁNKY

Ředitel franšízové sítě Prorozvoz Jan Kryštof si s námi povídal o perspektivě a vývoji oboru logistiky. Zeptali jsme se i na formy spolupráce.
„Meziročně nám poptávka po stěhování, vyklízení a úklidech roste o 50 %,“ říká Bc. Radek Straka (Jr.), ředitel franšízové sítě Extra Services.
„Naši franšízanti jsou obvykle v plusu od prvního dne a investice do počátečních skútrů se vrátí do 20 měsíců,“ říká Eyþór Máni, CEO společnosti Hopp.
Doručovací služby zažívají boom a jejich objem ještě několik let poroste. Právě s tím počítá franšízová síť doručovacích služeb Prorozvoz.
Nová franšíza Hopp osloví ty, kteří dovedou myslet mimo zajeté koleje, tedy přesněji ucpané silnice města. Podnikatele potěší i vstřícné vstupní náklady. Jak to s Hoppem rozjet?
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Populární na fóru
Jak nejlépe propagovat firmu?
Dobrý den, tak mne ještě napadá, že moc fajn způsob propagace firmy je vytvoření blogu, web stránek. Určitě je dobré je mít, aby lidé věděli o vaší službě....
Únik z reality jako byznys
Chcete-li získat ziskové a oblíbené úniková místnost, není nutné zakoupit povolení. Díky tomu mohou pomoci také zkušení profesionální návrháři. Například...
Pošta s franšízou
Dobrý den,Česká pošta už provozuje 200 franšízových pošt jako Pošta Partner. Očekává, že do franšíz převede téměř všechny provozovny. V tuto chvíli...
Pošta s franšízou
Téma České pošty mě taky zaujalo. Jaké jsou podmínky pro získání franchisy České pošty. Tenhle byznys by mohl mít dobrou budoucnost.Děkuji
Pošta s franšízou
Hodně jsem četl, že Pošta bude mít franšízové pobočky. Má už nějaké?
Přeměna České pošty
No jsem zvědavá, co se stane, když franšízanta nenajdou. Je zruší a nebude nic. Lidi pak budou jezdit dávat balíky a dopisy kilometry daleko.
Jak nejlépe propagovat firmu?
Souhlasím, jde o cílovku i o typ produktu ... ideálním nástrojem, a zvlášť pro začínající firmu s omezenými prostředky, je inbound marketing - nabídnout svým...
Jak nejlépe propagovat firmu?
Řekl bych že je nejdůležitější je znát cílovou skupinu svých zákazníků. Jinak se budou nabízet vaše produkty či služby mladým uživatelům sedících dnes a...