Recept na nejisté časy

Ambicí organizátorů Retail Summitu 2014 bylo zaměřit dvoudenní program Retail Summitu na hledání cest, jak uspět v časech, které nejsou zrovna jednoduché a stabilní. O tom, že tato témata rezonují s aktéry českého obchodního trhu, svědčí více než 600 registrovaných účastníků z řad dodavatelů i obchodníků.
Pátek
24.01.2014
Více než 600 účastníků se doposud registrovalo na jubilejní 20. ročník konference Retail Summit.
 

Letošní Retail Summit, který se uskuteční 4. a 5. února v pražském kongresovém hotelu Clarion, se může těšit na velmi pestrou skladbu návštěvníků. Mezi přihlášenými najdeme jak dodavatele zboží a služeb, tak ve velké míře i celkou řadu obchodníků. Mimo jiné jsou mezi nimi i reprezentanti téměř všech obchodních firem z kategorie TOP 10, konkrétně například Kaufland, Tesco, Ahold, Makro, Penny Market, Globus, Billa, Spar a také několika desítek českých a slovenských spotřebních družstev.

Kromě nich se na konferenci objeví i představitelé vrcholového managementu dalších potravinářských a nepotravinářských řetězců, specializovaných a convenience prodejen či internetoví prodejci. Mezi registrovanými obchodníky figurují zástupci firem Bauhaus, C&A, CBA, Datart International, dm drogeriemarkt, Enapo, Hruška, Hornbach, HP TRONIC, IKEA, Internet Mall, JIP Východočeská, KIK Textil, KIKA Nábytek, Le Premier, MARKLAND Kotva, Metspa, MyFoodMarket, Náš grunt, Netretail Holding, OBI, Rosa Market, Rossmann, SPORTISIMO, Sklizeno, TETA, UNI Hobby, Zoot a řady dalších.

Hlavním mottem letošního jubilejního ročníku je otázka „Jak uspět v nejistých časech?“ Žijeme v turbulentní, nestálé době, ve které můžeme s úsměvem konstatovat, že jediná věc, která je jistá (kromě smrti a daní) je právě ona nejistota. Nejistota často pramení z nepochopení. Uspět v podnikání tak mohou jen ti, kdo jsou připraveni se v rychle měnícím prostředí dobře orientovat, vnímat signály nové doby, porozumět jim a využít je k rozvoji nových řešení.


Populární na fóru

Správný čas na byznys

platí nabídka půjčky zdarma ještě dnes. kontaktujte pro více informací klikajaromir16@gmail.com

2 komentář(e)
posledni 07.11.2024
Správný čas na byznys

Zdravím všechny, prohrál jsem peníze tolika společnostem, které se vydávají za skutečné lichváře, ale veškeré mé úsilí bylo marné. Ztratil jsem více než 12...

2 komentář(e)
posledni 04.11.2024
Zaměřeno na vzdělávání

Ahoj všichni, přišel jsem o peníze od tolika společností, které se vydávaly za skutečné lichváře, ale veškeré mé úsilí bylo marné. Ztratil jsem více než 12...

1 komentář(e)
posledni 28.10.2024
Česko jako domov pro nové značky

Blbost. Bylo jich skoro dvojnásobek. Viz https://www.retailguide.cz/cs/38-novych-znacek-na-ceskem-trhu/

1 komentář(e)
posledni 08.02.2023
Běžná výše poplatků

Dobrý den, poplatky se vždy stanovují individuálně dle finančních výsledků a výnosnosti daného konceptu, mohou to být % od 2-10% nebo fixní poplatky nebo kombinace...

2 komentář(e)
posledni 28.02.2021
Běžná výše poplatků

Dobrý den, zajímalo by mě, jaká je běžná výše poplatků. Jedná se o neznámou firmu podnikající na poli zábavy, něco jako lasergame, VR, únikovky. Děkuji za...

2 komentář(e)
posledni 04.01.2021
Franšíza - co to je?

Taky bych chtěl začít podnikat a nemám s tím skoro žádné zkušenosti. O franchisingu jsem si dost přečetl a příjde mi to jako ideální start do podnikání pro...

1 komentář(e)
posledni 18.11.2019
Ochranné známky je třeba kontrolovat

Má někdo zkušenost s monitoringem ochranných známek? Našel jsem www.ipdefender.eu a je bezonkurenčně nejlevnější i se zdarma verzí do 3 ochranných známek a má...

1 komentář(e)
posledni 06.05.2019