Jaro ve znamení franchis

I v roce 2014 se podnikání formou franchisingu představí na několika akcích po celém světě. Česká republika nebude výjimkou. První větší akce pod názvem Mezinárodní výstava pro podnikání a franchising se uskuteční ve dnech 15. až 17. dubna v pražském výstavním areálu PVA Letňany Praha. Bude se jednat už o druhý ročník.
Letos se pořadatelé výstavy rozhodli jít veletržní cestou. „Dlouho jsme uvažovali, jak se přiblížit standardním výstavním projektům, tak jak je známe ze zahraničí. Hotelový a konferenční rámec při prvním ročníku v Praze ukázal, že Česká republika by mohla být dalším místem, kde se schází odborníci z oblasti franchisingu a podnikání tak jak to známe z dalších zemí,“ komentuje strategii Monika Hrubalová, spolupořadatelka akce.
Na výstavě nebudou chybět franchisové společnosti, které hledají další franchisanty pro svůj rozvoj. Cílem Mezinárodní výstavy pro podnikání a franchising je přiblížit nejen výhody franchisového byznysu, ale návštěvníci se prostřednictvím přednášek a prezentací také doví informace z oblasti financování a rozvoje podnikání. „Doprovodnými akcemi, které budou součástí výstavy, chceme zacílit na větší oblast návštěvníků, především z řad malých a středních podnikatelů,“ doplňuje Monika Hrubalová.

PŘEČTI ČLÁNKY

Značka DepilConcept staví na opakované návštěvnosti a šetrné depilaci bez bolesti. Salony má už v Praze, Brně i Zlíně a dále roste.
VPO Protivanov nabízí rozjet byznys bez licenčních poplatků. Partneři těží z podpory, know-how i exkluzivity v regionu.
Bez energie a úsilí by nebylo úspěšného podnikání ani v případě franšízingu. Před finálním rozhodnutím byste se měli zamyslet. Na co vše si dát pozor?
Franšízová síť Original Barber Shop má už přes 60 provozoven a dál expanduje. Franšízantům nabízí tři možnosti spolupráce.
Business Network International (BNI) funguje už 37 let a patří k největším networkingovým sítím na světě. Jak vypadá spolupráce s franšízanty?
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
„Prodávající by měl oslovovat kolemjdoucí a být přátelským průvodcem prodejem. Na tom je náš byznys postavený,“ říká master-franšízant Tiroler pro ČR Adam Červenka.
Aktuální dění kolem McDonald´s a KFC ukazuje, že potenciál pro rozvoj mají menší města se strategickou polohou. Ve Znojmě nedávno otevřeli pobočky hned vedle sebe.
Společnost O2 nebude partnerům prodlužovat smlouvy. Místo toho je v průběhu roku 2016 převede na vlastní značkové prodejny.
Opustila kancelář, aby se naplno věnovala vzdělávání. Dnes Veronika Bubeníková vede úspěšnou pobočku Školy Populo v Olomouci a pomáhá dětem i dospělým k lepším výsledkům.
Populární na fóru
Česko jako domov pro nové značky
Blbost. Bylo jich skoro dvojnásobek. Viz https://www.retailguide.cz/cs/38-novych-znacek-na-ceskem-trhu/
Běžná výše poplatků
Dobrý den, poplatky se vždy stanovují individuálně dle finančních výsledků a výnosnosti daného konceptu, mohou to být % od 2-10% nebo fixní poplatky nebo kombinace...
Běžná výše poplatků
Dobrý den, zajímalo by mě, jaká je běžná výše poplatků. Jedná se o neznámou firmu podnikající na poli zábavy, něco jako lasergame, VR, únikovky. Děkuji za...
Franšíza - co to je?
Taky bych chtěl začít podnikat a nemám s tím skoro žádné zkušenosti. O franchisingu jsem si dost přečetl a příjde mi to jako ideální start do podnikání pro...
Ochranné známky je třeba kontrolovat
Má někdo zkušenost s monitoringem ochranných známek? Našel jsem www.ipdefender.eu a je bezonkurenčně nejlevnější i se zdarma verzí do 3 ochranných známek a má...
Franchisingová smlouva
Sice jsou náležitosti trochu volnější, ale to může představovat výhodu i nevýhodu zároveň. Vždycky je na místě nechat si poradit od odborníků a mít jistotu,...
Franchisingová smlouva
Hraapla@seznam.cz
Rozvoj franšízingu v Česku
Dobrý den, můžu se zeptat kolik je v roce 2017 nebo 2016 už franchisingových poboček v ČR? DĚKUJI