Hledáme silného partnera

Rozhodli jste se znovu vstoupit na český trh se svými koncepty Body a Depil Concept poté, co jste museli ustoupit z důvodu zrušení smlouvy s původním master-franchisantem. Co se stalo?
V roce 2011 jsme podepsali smlouvu s naším master-franchisovým partnerem, který dostal práva na rozvoj našich konceptů v České republice a na Slovensku. Bohužel po 2 letech náš partner vůbec neprojevoval úsilí na rozvoj značky na obou trzích. Nejen, že neotevřel ani jednu vlastní provozovnu, což bylo součástí naší dohody, ale ani neinvestoval do rozšiřování sítě, problém mu dělalo i dodržování našich postupů a doporučení. Proto jsme se rozhodli od smlouvy s ním odstoupit.
Jaká je Vaše nova strategie pro expanzi na náš trh? Proč si myslíte, že zrovna Česko je příhodné pro Váše koncepty?
České ženy dbají na svůj zevnějšek a čím dál tím více o něj chtějí pečovat. Vždy když navštím Českou republiku jsem okouzlen krásou českých žen a hlavně si všímám, že pečují o to, aby se mužům líbily. I presto, že náš partner nerozvíjel značku podle našich představ, přece jen obdržel během těch 2 let spoustu kontaktů od podnikatelů, kteří se ptali na další informace o našich konceptech. Díky tomu a průzkumu trhu víme, že potenciál na českém trhu je.
Jaké franchisanty hledáte? Co by měl splňovat, aby se neopakovala podobná situace?
Rozhodli jsme se nalézt v Česku a na Slovensku nejen master-franchisového partnera, ale licenci si může pořídit i podnikatel, který chce otevřít své vlastní studio. Naše představy se tak liší na základě toho, jaký partner se nám ozve. Pokud jde o člověka, který by rád samotnou franchisu Depil nebo Body Concept, preferujeme podnikatele, který bude znát velmi dobře oblast krásy, dokáže získávat klienty a musí mít zkušenosti s obchodem. Zato master-franchisant by měl mít zkušenosti s managementem, tedy jak zvládnout rozvoj a udržení franchisových konceptů na trhu. Musí disponovat řídícími schopnostmi.
Máte franchisové pobočky i v dalších státech. Můžete přiblížit kde a jak jsou úspěšné?
Naše koncepty BodyConcept a DepilConcept jsou součástí skupiny GrupoConcept, což je concern s vice než 110 franchisovými centry v Brazílii, Portugalsku, Kapverdských ostrovech, Švýcarsku a Polsku. Mimo to si našeho úspěchu všimli i v jiných státech a v současné chvíli připravujeme otevření kanceláří v Itálii a Velké Británii, abychom nastartovali expanzi i v těchto zemích.
Jak se daří Vaší společnosti na domácím trhu?
V Portugalsku se nám podařilo získat povědomí o značkách BodyConcept a DepilConcept a náš franchisový systém je velmi dobře znám po celé zemi. Stali jsme se lídry trhu a jen za rok 2014 jsme otevřeli 5 nových studií BodyConcept a 6 DepilConcept, všechny franchisové. Během tří let nás portugalský Institut franchisingu určil jako jeden z nejlepších franchisových konceptů na trhu. BodyConcept byl také loni oceněn ve Florencii cenou „The Best Franchisee of the World“. A nakonec jsme se letos stali finalisty v britské soutěži FMA – Franchising Marketing Awards v kategorii Marketing Support. Můžu říci, že jsme silná společnost připravená zopakovat náš úspěch i v Česku s dobrým partnerem.
PŘEČTI ČLÁNKY

Hladká kůže bez chloupků a nedostatků se stále nosí. Aby taková pokožka i zůstala, je potřeba procedury opakovat. Přesně na tom stojí byznys model DepilConcept.
Franšízová síť DepilConcept má v Česku již svého master-franšízanta. Ten ji chce rozšířit do míst s více jak 30 tisíci obyvateli.
„Naše tržby vzrostly výrazně nad úroveň před pandemií," říká Alexandre Duque Lourenço, člen výkonné rady franšízové sítě DepilConcept.
Zájemci o podnikání pod značkou DepilConcept si mohou vybrat, kolik do startu svého nového byznysu investují. Začít lze na 465 tisících Kč.
Doma v Portugalsku a také v Polsku je franšíza DepilConcept lídrem trhu. Svými kosmetickými studii chce pokrýt i Česko, říká majitel značky Alessandro Lorenso.
Nejčtenější

Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Radka Vajo vede úspěšnou pražskou pobočku Century21 ve Zlatnické ulici v Praze. Jak se jí povedlo rozjet vlastní franšízu?
Tak trochu jiná točená je franšízová síť s kompletním vybavením pro točenou zmrzlinu. Plány pro blížící se sezónu prozradila Markéty Fréharová, manažerka pro rozvoj franšíz.
Světová franšízová síť do roku 2025 vstupuje s technologickými novinkami a pokračuje v růstu sítě.
Populární na fóru
Vydělávejte s úsměvem
Nová franšízová příležitost na obzoru. Podnikatelská šance pro kosmetické salony i zubní ordinace...
Cesta za rozvojem
krasny e-shop www.hgmbizuterie.cz
Cesta za rozvojem
Jednání mně překvapilo, mají to vymyšlené opravdu do všech detailů. Podnikatelský plán Vám vypracují na míru, podpora maximální a garanci zisku nejenom...
Cesta za rozvojem
Zatím jsem ze společností jenom v jednání, ale můžu vřele doporučit! Mají skvělý přístup, a s garancí to myslí vážně. Děkuji portálu Franchising za tuto...
Franchisa pro každého
Je dobré, že Amaryllis se zaměřil i na malé podnikatele, nové koncepty zní zajímavě
17 poboček za 9 měsíců
Dobrý den, děkujeme Vám za Váš zájem o EXPRESKU na Kladně. I zde plánujeme EXPRESKU otevřít. Budeme Vás informovat na našich webových stránkách www.expreska.cz. Těšíme se...
17 poboček za 9 měsíců
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda plánujete otevřít pobočku na kladně?Děkuji a přeji hezký den.