Auta po americku

Americká značka půjčoven aut Enterprise Rent-A-Car posiluje své působení na evropském kontinentu. Společnost Enterprise Holding, která drží franchisovou licenci, rozšířila své pobočky na dalších trzích Evropy, a to v Česku, Makedonii, Bosně a Hercegovině a Kypru. Stejně jako v USA, tak i v Evropě se firma rozvíjí pomocí franchisové spolupráce.
Společnost Enterprise Holding vidí v Evropě velký potenciál a rozšíření do dalších zemí je součástí její strategie expanze. Její značka Enterprise Rent-A-Car tak aktuálně působí v 19 evropských zemích s tím, že její pobočky mohou obsloužit i další trhy. Během posledních dvou let firma rozšířila značku tak, že může obsloužit už 90 % kontinentu.
Evropa táhne
„Vidíme vyšší počet amerických turistů a cestovatelů cestujících do Evropy. Chceme, aby zde našli služby, na které jsou zvyklí doma. Proto jsme se rozhodli rozšířit Enteprise Rent-A-Car i v Evropě. Naším cílem je nabídnout stejné přátelské služby pro naše zákazníky kdekoliv na světě,“ komentuje expanzi vice-prezident globálního franchisového rozvoje Peter Smith.
Pro expanzi využívá společnost Enterprise Holding jen franchisové spolupráce, protože lokální partner se lépe vyzná v tržních podmínkách a dokáže lépe zajistit rozvoj sítě. „Jsme vděčni naším franchisovým partnerům po celé Evropě, kteří nám umožňují splnit náš slib zákazníkům důsledně a podle nejvyšších standardů,“ uzavírá Peter Smith. Loni značka začala působit na Slovensku, Maďarsku a Rakousku.
PŘEČTI ČLÁNKY

Ředitel franšízové sítě Prorozvoz Jan Kryštof si s námi povídal o perspektivě a vývoji oboru logistiky. Zeptali jsme se i na formy spolupráce.
„Meziročně nám poptávka po stěhování, vyklízení a úklidech roste o 50 %,“ říká Bc. Radek Straka (Jr.), ředitel franšízové sítě Extra Services.
„Naši franšízanti jsou obvykle v plusu od prvního dne a investice do počátečních skútrů se vrátí do 20 měsíců,“ říká Eyþór Máni, CEO společnosti Hopp.
Doručovací služby zažívají boom a jejich objem ještě několik let poroste. Právě s tím počítá franšízová síť doručovacích služeb Prorozvoz.
Nová franšíza Hopp osloví ty, kteří dovedou myslet mimo zajeté koleje, tedy přesněji ucpané silnice města. Podnikatele potěší i vstřícné vstupní náklady. Jak to s Hoppem rozjet?
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Populární na fóru
Jak nejlépe propagovat firmu?
Dobrý den, tak mne ještě napadá, že moc fajn způsob propagace firmy je vytvoření blogu, web stránek. Určitě je dobré je mít, aby lidé věděli o vaší službě....
Únik z reality jako byznys
Chcete-li získat ziskové a oblíbené úniková místnost, není nutné zakoupit povolení. Díky tomu mohou pomoci také zkušení profesionální návrháři. Například...
Pošta s franšízou
Dobrý den,Česká pošta už provozuje 200 franšízových pošt jako Pošta Partner. Očekává, že do franšíz převede téměř všechny provozovny. V tuto chvíli...
Pošta s franšízou
Téma České pošty mě taky zaujalo. Jaké jsou podmínky pro získání franchisy České pošty. Tenhle byznys by mohl mít dobrou budoucnost.Děkuji
Pošta s franšízou
Hodně jsem četl, že Pošta bude mít franšízové pobočky. Má už nějaké?
Přeměna České pošty
No jsem zvědavá, co se stane, když franšízanta nenajdou. Je zruší a nebude nic. Lidi pak budou jezdit dávat balíky a dopisy kilometry daleko.
Jak nejlépe propagovat firmu?
Souhlasím, jde o cílovku i o typ produktu ... ideálním nástrojem, a zvlášť pro začínající firmu s omezenými prostředky, je inbound marketing - nabídnout svým...
Jak nejlépe propagovat firmu?
Řekl bych že je nejdůležitější je znát cílovou skupinu svých zákazníků. Jinak se budou nabízet vaše produkty či služby mladým uživatelům sedících dnes a...