Profesionální přístup
Jak se dařilo Vašim franchisantům v prvních měsících roku 2014 ? Jak byste jej srovnala s rokem 2013 ?
Rok 2013 byl pro nás startovním rokem. Dlouholeté přípravy přinesly své ovoce ve formě rychlého startu a s tím spojeného návratu investic našich partnerů. Ku příkladu první partner, společnost A-DAY, která otevřela v ČR naši první franchisu AMARYLLIS BEAUTY INSTITUT v Českých Budějovicích, dokázala v průběhu 9 měsíců vynaložené prostředky obrátit a v prosinci 2014 otevřela svou druhou pobočku v Karlových Varech! Plánem je otevření další úspěšné pobočky v Plzni v druhém pololetí roku 2014. Dle našich informací je nárůst klientů v prvním pololetí 2014 u našich franchisantů vysoký, co nás moc těší a zavazuje k maximálním výkonům.
Mnoho provozoven se zaměřením na estetické, kosmetické neinvazivní úkony a relaxaci zaznamenává v tomto roce spíše pokles klientů. Čím to je že u Vás právě přibývají ?
Víme o této situaci na dnešním trhu. Na jedné straně je nám líto uzavírání konkurenčních provozoven, které byly vedené důsledně a od srdce, na druhé straně se snažíme tyto klienty získat. Myslím, že náš úspěch je v profesionálním přístupu již od prvního kontaktu s klientem, v maximální snaze naslouchat a vyjít vstříc jeho potřebám.
Jaké služby u Vás klienti především hledají?
Naši klienti přicházejí s problémy jako jsou obezita, strie, celulitida, jizvy, problémy s akné, hyperhidróza… Nejdříve se věnujeme klientovi, jeho potřebám, potížím, pak přichází na řadu analýza daného problému včetně přístrojových měření. Následně je dle výsledků měření odborně sestavený postup ošetření a ten opět konzultován dopodrobna s klientem. K vytvoření účinných protokolů ošetření přispělo se svými zkušenostmi, dovednostmi mnoho odborníků, kosmetologů, biochemiků, biologů, 113 lékařů z různých částí světa, včetně mé osoby. Tyto postupy se neustále doplňují, aktualizují. Vzhledem k používání vysoce efektivních přístrojů ( zdravotnická technika ) a lékařské kosmetiky si může klient zvolit postup, který preferuje. K problémům, přáním klientů se stavíme komplexně, včetně zhodnocení/ úpravy životosprávy, pohybové aktivity atd. Klient je jíž na začátku celého programu ví, co může očekávat.
Jaké plány máte na letošní rok? Do jakých měst byste rádi směřovali?
Agresivně pracujeme na plnění našich plánů a ty tak postupně realizujeme. Pozitivně nás vnímají i finanční instituce a vzhledem k prověření našeho podnikatelského záměru můžeme v ČR i SR ve spolupráci s bankovními domy poskytnout našim potencionálním partnerům leasing na vybavení, a to i pro začínající partnery bez podnikatelské historie! Dalším pozitivním ohlasem je spolupráce při získání fondů z ESP. Co se týče rozšiřování sítě, ani v tomto směru nejsme zaměřeni na kvantitu, ale kvalitu. Nyní probíhají jednání s 11 potencionálními zájemci o vytvoření franchisové provozovny. Partneři v městech Brno, Olomouc, Bratislava a Košice se již připravují k otevření.
Jakou podporu potenciálním franchisantům nabízíte?
Je to samozřejmě podpořeno z naší strany maximálním úsilím. Pro každého potencionálního klienta je vypracován podnikatelský záměr, včetně přímočarého přehledu vynaložených prostředků, způsobu financování a následného příjmu, zisku. Partneři, kteří již své provozovny otevřeli, byli zaskočeni, že již druhý den po otevření provozovny měli návštěvnost klientů s vytížením v průměru na 35 %.
Jak byste popsala trh kosmetiky v ČR a na Slovensku? Jaké jsou trendy a problémy?
Estetická medicína a s tím úzce spjatá kosmetika zaznamenává v této době novou vlnu renesance. Na druhé straně se ve zvýšené míře selektuje kvalita ošetření a také kvalita/účinnost kosmetických přípravků, což nám jenom prospívá a jsme za to vděčni. Doba slevových portálů v oblasti krásy pomalu končí a do popředí se u téměř všech konečných klientů dostává potřeba dostat za své peníze maximálně kvalitní službu, účinné ošetření. Pokud se budete totiž rozhodovat mezi kvalitním ošetřením s kvalitní technikou a s kvalitními přípravky, které Vám Váš problém vyřeší a nízkou cenou za ošetření, které Vám nepomůže, v konečném kroku zjistíte, že ,, nízká cena ,, Vás stojí spoustu peněz a času bez jakéhokoliv výsledku.
Co říkáte na reklamu na kosmetiku?
Ze všech stran doléhající reklama na kosmetické přípravky a její rozpor s kvalitou je to samé, ovšem tady je to ještě mravenčí práce i ve vzdělávání se našich klientů. Výrobci dermo kosmetiky nemůžou vyrábět kvalitní přípravky a navíc dělat masivní reklamu, pak by tato dermo kosmetika nebyla prodejná vzhledem k extrémní ceně . I když se v médiích nepotkáte tak často s kosmetikou REJUVE, nebo RENLIVE, dámy i pánové, kteří ji vyzkoušeli při ní již setrvávají, a to v 87,3 % .Toto číslo nás také překvapilo, ale také povzbudilo na cestě za maximální kvalitou pro naše klienty.
PŘEČTI ČLÁNKY

„Franšízová síť klinik Nutriadapt navyšuje počet poboček a optimalizuje jejich ziskovost díky promyšleným službám," říká jednatelka společnosti Marta Nosková.
Franšízová síť Contours Fitness pro ženy odstraňuje bariéry při jejich cestě za lepší postavou a dobrým pocitem. Nové podnikatelské příležitosti stále nabízí dalším franšízantům
Hladká kůže bez chloupků a nedostatků se stále nosí. Aby taková pokožka i zůstala, je potřeba procedury opakovat. Přesně na tom stojí byznys model DepilConcept.
Pánské vousy hlásí návrat do módy už pár let. Zanedbaná image je naopak „out“. Franšíza Gentlemen Barber Shop na tom umí vydělat.
U solné terapie toto známé rčení skutečně platí. Franšízové Centrum Solné terapie CST ze Slovinska na tom staví úspěšný byznys. Nyní míří i na český trh.
Nejčtenější

Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Radka Vajo vede úspěšnou pražskou pobočku Century21 ve Zlatnické ulici v Praze. Jak se jí povedlo rozjet vlastní franšízu?
Tak trochu jiná točená je franšízová síť s kompletním vybavením pro točenou zmrzlinu. Plány pro blížící se sezónu prozradila Markéty Fréharová, manažerka pro rozvoj franšíz.
Světová franšízová síť do roku 2025 vstupuje s technologickými novinkami a pokračuje v růstu sítě.
Populární na fóru
Vydělávejte s úsměvem
Nová franšízová příležitost na obzoru. Podnikatelská šance pro kosmetické salony i zubní ordinace...
Cesta za rozvojem
krasny e-shop www.hgmbizuterie.cz
Cesta za rozvojem
Jednání mně překvapilo, mají to vymyšlené opravdu do všech detailů. Podnikatelský plán Vám vypracují na míru, podpora maximální a garanci zisku nejenom...
Cesta za rozvojem
Zatím jsem ze společností jenom v jednání, ale můžu vřele doporučit! Mají skvělý přístup, a s garancí to myslí vážně. Děkuji portálu Franchising za tuto...
Franchisa pro každého
Je dobré, že Amaryllis se zaměřil i na malé podnikatele, nové koncepty zní zajímavě
17 poboček za 9 měsíců
Dobrý den, děkujeme Vám za Váš zájem o EXPRESKU na Kladně. I zde plánujeme EXPRESKU otevřít. Budeme Vás informovat na našich webových stránkách www.expreska.cz. Těšíme se...
17 poboček za 9 měsíců
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda plánujete otevřít pobočku na kladně?Děkuji a přeji hezký den.