Rozvíjíme se rychle
Čím se vaše společnost zabývá?
Řídíme se mottem "Zařiďte vše na jednom místě". Pod jednou střechou zákazníci najdou jak kurýrní služby, tak 3D tisk. Pomáháme mnoha podnikatelům v rychlé organizaci jejich firem. Zhotovíme virtuální kancelář na klíč a pomocí marketingových nástrojů podpoříme chod firmy a zlepšíme realizaci servisních zakázek.
Proč jste si vybrali český trh pro svou expanzi? Co zde chcete dosáhnout?
Důvod je jednoduchý. Česko je země, kde jsou lidé otevřeni novým věcem, nebojí se jít do rizika a jsou schopni ocenit dobrou a prokázanou investici, která funguje. Předpokládáme, že na místním trhu si náš franchisový koncept Ship Center získá důvěru tak rychle jako v Polsku. V Česku v současné době hledáme master-franchisového partnera, který by začal vytvářet síť Ship Center. Chtěli bychom v krátké době s partnerem vytvořit síť 100 center, které by nabízely naše služby ve spolupráci s významnými kurýrními a tiskařskými společnostmi v Evropě.
Máte už nějaké potenciální zájemce na českém trhu?
Ano, musím říci, že se nám už zájemci o naši franchisovou licenci Ship Center hlásí a my s nimi vyjednáváme. Avšak stále se nám nepodařilo najít tu správnou osobu, která by se s námi byla schopna spojit a spolupracovat na dalším rozšiřování naší sítě. Dbáme na nalezení pravého partnera.
Jak jste úspěšní na vašem domácím, polském, trhu?
Pokud se bavíme o konkurenci, tak ta je v Polsku opravdu obrovská. Neznám zemi, kde by působilo tolik společností, které zprostředkovávají kurýrní a reklamní služby. Konkurují si především cenou, aby získali zákazníky, což vede k nižší kvalitě. Ze začátku to bylo těžké, ale správná reklama nakonec přinesla výsledky. Když jsme vstupovali na polský trh, působilo zde 5 franchisových systémů nabízejících kurýrní služby. Díky provedení naší franchisy, kdy nabízíme služby "pod jednou střechou", se náš koncept setkal s velkým zájmem a díky tomu už dnes patříme mezi první společnosti, které podobné služby nabízí. Doufám, že totéž se stane i v České republice.
PŘEČTI ČLÁNKY

Ředitel franšízové sítě Prorozvoz Jan Kryštof si s námi povídal o perspektivě a vývoji oboru logistiky. Zeptali jsme se i na formy spolupráce.
„Meziročně nám poptávka po stěhování, vyklízení a úklidech roste o 50 %,“ říká Bc. Radek Straka (Jr.), ředitel franšízové sítě Extra Services.
„Naši franšízanti jsou obvykle v plusu od prvního dne a investice do počátečních skútrů se vrátí do 20 měsíců,“ říká Eyþór Máni, CEO společnosti Hopp.
Doručovací služby zažívají boom a jejich objem ještě několik let poroste. Právě s tím počítá franšízová síť doručovacích služeb Prorozvoz.
Nová franšíza Hopp osloví ty, kteří dovedou myslet mimo zajeté koleje, tedy přesněji ucpané silnice města. Podnikatele potěší i vstřícné vstupní náklady. Jak to s Hoppem rozjet?
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Populární na fóru
Jak nejlépe propagovat firmu?
Dobrý den, tak mne ještě napadá, že moc fajn způsob propagace firmy je vytvoření blogu, web stránek. Určitě je dobré je mít, aby lidé věděli o vaší službě....
Únik z reality jako byznys
Chcete-li získat ziskové a oblíbené úniková místnost, není nutné zakoupit povolení. Díky tomu mohou pomoci také zkušení profesionální návrháři. Například...
Pošta s franšízou
Dobrý den,Česká pošta už provozuje 200 franšízových pošt jako Pošta Partner. Očekává, že do franšíz převede téměř všechny provozovny. V tuto chvíli...
Pošta s franšízou
Téma České pošty mě taky zaujalo. Jaké jsou podmínky pro získání franchisy České pošty. Tenhle byznys by mohl mít dobrou budoucnost.Děkuji
Pošta s franšízou
Hodně jsem četl, že Pošta bude mít franšízové pobočky. Má už nějaké?
Přeměna České pošty
No jsem zvědavá, co se stane, když franšízanta nenajdou. Je zruší a nebude nic. Lidi pak budou jezdit dávat balíky a dopisy kilometry daleko.
Jak nejlépe propagovat firmu?
Souhlasím, jde o cílovku i o typ produktu ... ideálním nástrojem, a zvlášť pro začínající firmu s omezenými prostředky, je inbound marketing - nabídnout svým...
Jak nejlépe propagovat firmu?
Řekl bych že je nejdůležitější je znát cílovou skupinu svých zákazníků. Jinak se budou nabízet vaše produkty či služby mladým uživatelům sedících dnes a...