Poptávka roste
Jak byste popsal našim čtenářům čím se zabývá Vaše společnost D Plast?
Naše společnost se specializuje na výrobou plastových granulátů pro aplikace v kabelářském průmyslu, plastových granulátů (PVC i PVC free) pro výrobu těsnění korunkových, ROPP a tzv. lug cap uzávěrů pro potravinářské aplikace. Také v našem portofoliu můžete najít výrobou extrudovaných plastových hadic a trubek zejména pro automobilový průmysl - rozvody stlač. vzduchu, brzdové systémy, palivové systémy, bowdeny apod. Vše, co se týká výroby a zpracování plastů.
Jak se dařilo Vaší společnosti v prvním půl roce letošního roku? Jak byste jej srovnal s loňským?
První polovina letošního roku byla poznamenána doznívajícím útlumem z roku předešlého, nicméně na konci 1. pololetí bylo pozorovatelné mírné oživení poptávky a tím navýšení prodejů. Porovnáme-li výsledky s 1. pololetím roku 2013, tak byly celkové výsledky srovnatelné (automobil. sektor se oživil rychleji, kdežto stavebnictví nabíhalo pomaleji).
Co plánujete do dalších let?
V následujících letech plánujeme další investice do technologických zařízení (dílem do modernizace resp. výměny zastaralých výrobních zařízení a dílem do jejich rozšíření - nákup nových linek), s tím bezprostředně souvisí dovybavení jak laboratoří vývoje tak i laboratoří vstupní a výstupní kontroly novými modernějšími zařízeními a přístroji.
Co pro Vás znamená ocenění Štiky českého byznysu?
Ocenění pro nás, pro celou firmu, znamenalo nezávislé ohodnocení dobré práce všech našich zaměstnanců, potvrzení správnosti směru, které jsme v minulosti nastoupili a v neposlední řadě závazek do budoucnosti v tomto trendu pokračovat, dál firmu rozvíjet s důrazem na kvalitu výrobků a zkvalitňování servisu a podpory pro naše zákazníky.
Jak byste popsal trh, na kterém Vaše společnost působí?
Velká část naší produkce je realizována v automobilovém průmyslu, kde vládne poměrně silná konkurence a kde jsou dlouhodobě požadovány výrobky té nejvyšší nekolísající kvality, bezchybná logistika a podpora při vývoji, což se promítá nejen do potřeby vlastnit kvalitní bezchybně fungující stroje a zařízení, ale mít zkušené a patřičně zkušené, vzdělané a proškolené zaměstnance počínaje operátory u linek konče vývojáři, pracovníky kontroly kvality i logistiky. Velký důraz je ze strany automobilek kladen na 100% fungování systémů řízení jakosti ISO 9001 vč. jejich nástaveb.
PŘEČTI ČLÁNKY

„Prodávající by měl oslovovat kolemjdoucí a být přátelským průvodcem prodejem. Na tom je náš byznys postavený,“ říká master-franšízant Tiroler pro ČR Adam Červenka.
Franšíza Mail Boxes Etc. (MBE) plánuje v Česku až 50 poboček. O expanzi, zájmu o logistické i tiskové služby a podpoře franšízantů hovoří master-franšízant pro ČR Vít Mázdra.
„Pro náš růst je klíčové, abychom měli ty správné franšízanty,“ říká Michal Příhoda, výkonný ředitel Fruitisimo Group. Síť loni překonala tržby půl miliardy korun a expanduje dál.
Educenter – Edu3D reaguje na rostoucí zájem o mimoškolní vzdělávání rozvojem franšízové sítě. Jaké podmínky partnerům nabízí přibližuje jednatelka Nichole Trumpichová.
„Nejcennější, co nabízíme, je prověřený franšízový koncept, díky kterému jsme pomohli mnoha lidem stát se úspěšnými podnikateli,“ říká v rozhovoru ředitel společnosti Martin Kupka.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Opustila kancelář, aby se naplno věnovala vzdělávání. Dnes Veronika Bubeníková vede úspěšnou pobočku Školy Populo v Olomouci a pomáhá dětem i dospělým k lepším výsledkům.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Aktuální dění kolem McDonald´s a KFC ukazuje, že potenciál pro rozvoj mají menší města se strategickou polohou. Ve Znojmě nedávno otevřeli pobočky hned vedle sebe.
Byznys, který nikdy nespí. Tak lze popsat provozování čerpacích stanic. Příležitost stát se jejich provozovateli nabízí například síť OMV.
Populární na fóru
Česko jako domov pro nové značky
Blbost. Bylo jich skoro dvojnásobek. Viz https://www.retailguide.cz/cs/38-novych-znacek-na-ceskem-trhu/
Běžná výše poplatků
Dobrý den, poplatky se vždy stanovují individuálně dle finančních výsledků a výnosnosti daného konceptu, mohou to být % od 2-10% nebo fixní poplatky nebo kombinace...
Běžná výše poplatků
Dobrý den, zajímalo by mě, jaká je běžná výše poplatků. Jedná se o neznámou firmu podnikající na poli zábavy, něco jako lasergame, VR, únikovky. Děkuji za...
Franšíza - co to je?
Taky bych chtěl začít podnikat a nemám s tím skoro žádné zkušenosti. O franchisingu jsem si dost přečetl a příjde mi to jako ideální start do podnikání pro...
Ochranné známky je třeba kontrolovat
Má někdo zkušenost s monitoringem ochranných známek? Našel jsem www.ipdefender.eu a je bezonkurenčně nejlevnější i se zdarma verzí do 3 ochranných známek a má...
Franchisingová smlouva
Sice jsou náležitosti trochu volnější, ale to může představovat výhodu i nevýhodu zároveň. Vždycky je na místě nechat si poradit od odborníků a mít jistotu,...
Franchisingová smlouva
Hraapla@seznam.cz
Rozvoj franšízingu v Česku
Dobrý den, můžu se zeptat kolik je v roce 2017 nebo 2016 už franchisingových poboček v ČR? DĚKUJI