Volíme cestu inovace
Jak byste popsal našim čtenářům, čím se zabývá Vaše společnost Profinit?
Našim posláním je pomáhat velkým firmám s tzv. digitální transformací. To znamená, že spolu s našimi zákazníky hledáme možnosti, jak využít digitální technologie nové generace (sociální sítě, mobilní technologie, pokročilá analýza informací, cloudové služby, atd.) pro vytvoření nových obchodních modelů, které budou úspěšné v digitální ekonomice. Taková řešení pak našim zákazníkům vyvíjíme a dodáváme.
Jak se daří Vaší firmě v tomto roce? Jak byste srovnal letošní rok s minulým?
Na počátku roku jsem měl pocit, že dojde k výraznému oživení ekonomiky, které ale zatím nepřišlo. I přesto se Profinitu daří dobře a naše hlavní ekonomické ukazatele jsou na vzestupu již několik let po sobě, letošní rok nebude výjimkou.
Co plánujete do dalších let?
Žádnou velkou změnu – chceme úspěšně pokračovat v inovacích a růstu.
Jak byste popsal trh, na kterém Vaše společnost působí? Jak se díváte na konkurenci?
Profinit působí výhradně v České republice, našimi zákazníky jsou velké firmy z finančního a telekomunikačního sektoru a státní organizace. Tento trh je vysoce konkurenční a cenově velmi citlivý. Konkurence i zákazníci nás tak neustále nutí přemýšlet o naší value proposition, trvale ji inovovat a snažit se přinést větší přidanou hodnotu. To je cesta, kterou jdeme my. Někteří konkurenti se vydali směrem trvalého snižování ceny a tím i snižování hodnoty. To není hudba naší diskotéky.
Co pro Vás znamená ocenění Štiky českého byznysu?
Vlastně překvapení, že takový žebříček existuje a jak dobře v něm vychází Profinit. Ocenění samo o sobě pro Profinit žádný přímý obchodní význam nemá, ale jsem rád, že si naší dlouhodobé, často úmorné práce na budování Profinitu někdo všiml, aniž bychom se o tu pozornost nějak předem snažili.
PŘEČTI ČLÁNKY

Tak trochu jiná točená je franšízová síť s kompletním vybavením pro točenou zmrzlinu. Plány pro blížící se sezónu prozradila Markéty Fréharová, manažerka pro rozvoj franšíz.
Franšízová síť Extéria Market řeší u podnikatelů a institucí otázky BOZP a PO. Formu spolupráce nám přiblížil Jaroslav Mesarčík, regionální manažer společnosti.
„Flexibilita, inovativní přístup a schopnost reagovat na změny budou zásadní pro úspěch,“ vzkazuje budoucím franšízantům Marek Halfar, CEO poradenské společnosti PROFIT system.
„Jsme aktuální dvojkou na trhu. Obrat máme stejný i přes 30% pokles stavebnictví,“ říká Ing. Petr Holý, obchodní ředitel franšízové sítě Otherm.
Ředitel franšízové sítě Prorozvoz Jan Kryštof si s námi povídal o perspektivě a vývoji oboru logistiky. Zeptali jsme se i na formy spolupráce.
Nejčtenější

Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Radka Vajo vede úspěšnou pražskou pobočku Century21 ve Zlatnické ulici v Praze. Jak se jí povedlo rozjet vlastní franšízu?
Světová franšízová síť do roku 2025 vstupuje s technologickými novinkami a pokračuje v růstu sítě.
V samotném franchisingu je několik základních pojmů, které by měl znát každý, kdo se o tento způsob podnikání alespoň trochu zajímá.
Populární na fóru
Správný čas na byznys
platí nabídka půjčky zdarma ještě dnes. kontaktujte pro více informací klikajaromir16@gmail.com
Správný čas na byznys
Zdravím všechny, prohrál jsem peníze tolika společnostem, které se vydávají za skutečné lichváře, ale veškeré mé úsilí bylo marné. Ztratil jsem více než 12...
Zaměřeno na vzdělávání
Ahoj všichni, přišel jsem o peníze od tolika společností, které se vydávaly za skutečné lichváře, ale veškeré mé úsilí bylo marné. Ztratil jsem více než 12...
Česko jako domov pro nové značky
Blbost. Bylo jich skoro dvojnásobek. Viz https://www.retailguide.cz/cs/38-novych-znacek-na-ceskem-trhu/
Běžná výše poplatků
Dobrý den, poplatky se vždy stanovují individuálně dle finančních výsledků a výnosnosti daného konceptu, mohou to být % od 2-10% nebo fixní poplatky nebo kombinace...
Běžná výše poplatků
Dobrý den, zajímalo by mě, jaká je běžná výše poplatků. Jedná se o neznámou firmu podnikající na poli zábavy, něco jako lasergame, VR, únikovky. Děkuji za...
Franšíza - co to je?
Taky bych chtěl začít podnikat a nemám s tím skoro žádné zkušenosti. O franchisingu jsem si dost přečetl a příjde mi to jako ideální start do podnikání pro...
Ochranné známky je třeba kontrolovat
Má někdo zkušenost s monitoringem ochranných známek? Našel jsem www.ipdefender.eu a je bezonkurenčně nejlevnější i se zdarma verzí do 3 ochranných známek a má...