Volíme cestu inovace
Jak byste popsal našim čtenářům, čím se zabývá Vaše společnost Profinit?
Našim posláním je pomáhat velkým firmám s tzv. digitální transformací. To znamená, že spolu s našimi zákazníky hledáme možnosti, jak využít digitální technologie nové generace (sociální sítě, mobilní technologie, pokročilá analýza informací, cloudové služby, atd.) pro vytvoření nových obchodních modelů, které budou úspěšné v digitální ekonomice. Taková řešení pak našim zákazníkům vyvíjíme a dodáváme.
Jak se daří Vaší firmě v tomto roce? Jak byste srovnal letošní rok s minulým?
Na počátku roku jsem měl pocit, že dojde k výraznému oživení ekonomiky, které ale zatím nepřišlo. I přesto se Profinitu daří dobře a naše hlavní ekonomické ukazatele jsou na vzestupu již několik let po sobě, letošní rok nebude výjimkou.
Co plánujete do dalších let?
Žádnou velkou změnu – chceme úspěšně pokračovat v inovacích a růstu.
Jak byste popsal trh, na kterém Vaše společnost působí? Jak se díváte na konkurenci?
Profinit působí výhradně v České republice, našimi zákazníky jsou velké firmy z finančního a telekomunikačního sektoru a státní organizace. Tento trh je vysoce konkurenční a cenově velmi citlivý. Konkurence i zákazníci nás tak neustále nutí přemýšlet o naší value proposition, trvale ji inovovat a snažit se přinést větší přidanou hodnotu. To je cesta, kterou jdeme my. Někteří konkurenti se vydali směrem trvalého snižování ceny a tím i snižování hodnoty. To není hudba naší diskotéky.
Co pro Vás znamená ocenění Štiky českého byznysu?
Vlastně překvapení, že takový žebříček existuje a jak dobře v něm vychází Profinit. Ocenění samo o sobě pro Profinit žádný přímý obchodní význam nemá, ale jsem rád, že si naší dlouhodobé, často úmorné práce na budování Profinitu někdo všiml, aniž bychom se o tu pozornost nějak předem snažili.
PŘEČTI ČLÁNKY

Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Máte originální podnikatelský nápad a zdravý obchodní model. Jak z něj udělat franšízu? Na to vám odpoví Lenka Nováková, konzultantka společnosti PROFIT system franchise services.
Franšíza 360pizza nabízí rebranding stávajícím gastro provozovnám. Jak změna pomůže efektivitě podnikání vysvětlí Markéta Krejčíková, manažerka pro rozvoj.
„Nyní se zaměřujeme na bistro, kde chceme pizzy odbavovat do 7 minut,“ říká zakladatel franšízové sítě Vosíme.cz Richard Halmazňa.
Poptávka po úklidových, stěhovacích a řemeslných službách je velká. Jak z této situace těžit vysvětlí Jiří Bártík, obchodní manažer mezinárodní franšízové sítě Extra Services.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Populární na fóru
Česko jako domov pro nové značky
Blbost. Bylo jich skoro dvojnásobek. Viz https://www.retailguide.cz/cs/38-novych-znacek-na-ceskem-trhu/
Běžná výše poplatků
Dobrý den, poplatky se vždy stanovují individuálně dle finančních výsledků a výnosnosti daného konceptu, mohou to být % od 2-10% nebo fixní poplatky nebo kombinace...
Běžná výše poplatků
Dobrý den, zajímalo by mě, jaká je běžná výše poplatků. Jedná se o neznámou firmu podnikající na poli zábavy, něco jako lasergame, VR, únikovky. Děkuji za...
Franšíza - co to je?
Taky bych chtěl začít podnikat a nemám s tím skoro žádné zkušenosti. O franchisingu jsem si dost přečetl a příjde mi to jako ideální start do podnikání pro...
Ochranné známky je třeba kontrolovat
Má někdo zkušenost s monitoringem ochranných známek? Našel jsem www.ipdefender.eu a je bezonkurenčně nejlevnější i se zdarma verzí do 3 ochranných známek a má...
Franchisingová smlouva
Sice jsou náležitosti trochu volnější, ale to může představovat výhodu i nevýhodu zároveň. Vždycky je na místě nechat si poradit od odborníků a mít jistotu,...
Franchisingová smlouva
Hraapla@seznam.cz
Rozvoj franšízingu v Česku
Dobrý den, můžu se zeptat kolik je v roce 2017 nebo 2016 už franchisingových poboček v ČR? DĚKUJI