Zájem roste
Jak byste zhodnotila zatím tento rok pro koncept Lego Wear? Co se Vám podařilo?
V letošním roce se nám vedle tří shop-in-shopů podařilo otevřít i další monobrandovou prodejnu LEGO wear, a to tentokrát na Slovensku v Žilině, která je skutečně velmi pěkná a nabízí vedle oblečení LEGO wear také úplný sortiment licence LEGO STORAGE (úložné a svačinové boxy ve stylu LEGO). Je to první prodejna, která nebyla otevřena v obchodním centru, nýbrž na pěší zóně v centru města. Místo dýchá typickou atmosférou umocněnou mnoha obchůdky a kavárnami. Z této prodejny máme velkou radost, neboť fandíme znovuosídlení samotných center měst, která se po otevření velkých obchodních galerií v nedávné minulosti téměř vylidnila. Tento smutný trend jsem v uplynulých letech pozorovala v řadě měst a městeček a jsem velmi ráda, že se život do srdcí měst zase pomalu vrací. Napomáhá tomu i nezřídka výrazně nižší nájem ve srovnání s nákupními centry.
K dalším úspěchům bezesporu patří zavedení LEGO wear do řetězce INTERSPORT, zatím v Čechách, ale věříme, že v r. 2015 se to podaří i na Slovensku. Vedle toho se značka LEGO wear těší stále větší oblibě i v internetovém prodeji (naším největším partnerem je Mall).
Franchisor z Dánska změnil podmínky pro franchisu Lego Wear. Mohla byste je přiblížit?
Hlavní změnou je, že nové obchody LEGO wear z rozhodnutí LEGA již nejsou nazývány franchisy (vzhledem ke komplikované zahraniční legislativě a omezením vztahujícím se k franchisovému konceptu), ale jsou označovány jako monobrandové prodejny. Monobrandová prodejna smí nést název LEGO wear pouze v případě, že prodává výhradně oblečení LEGO wear a nic jiného (ani LEGO hračky).
Výrobce se nejen proto nyní celosvětově orientuje namísto podpory monobrandových prodejen spíše na budování nových shop-in-shopů (tj. koutků LEGO wear v již zavedené prodejně s příbuzným sortimentem), které umožní větší variabilitu sortimentu, flexibilitu a představují nižší riziko.
Jaké plány máte s konceptem Lego Wear na další období?
V dalším období bychom se chtěli i my zaměřit především na další rozvoj prodeje LEGO wear prostřednictvím konceptu shop-in-shop. V současné době jednáme s několika partnery, zájemci jsou především ze sektoru hračkáren, ale uvítáme samozřejmě i další partnery, kteří podnikají v oblasti textilu. Je žádoucí vybavit shop-in-shop stejným originálním nábytkem LEGO wear jako tomu bylo u franchis, neboť zachování tohoto unikátního konceptu posiluje povědomí o značce a výrazně podporuje její prodej.
Hlavním projektem pro rok 2015 je otevření outletové prodejny LEGO wear v Praze, které je plánováno na podzim 2015.
Na Slovensku jste znovu spustili možnost rozvoje. Jaká je situace s expanzí tam?
Na Slovensku podobně jako v České republice rovněž podporujeme především koncept shop-in-shop. Pro rok 2015 máme plánováno několik takových projektů.
Jak byste popsala trendy na trhu oblečení pro děti?
Řekla bych, že rodiče si stále více uvědomují, že investovat do kvalitního oblečení pro děti je důležité. Projevuje se to hlavně nárůstem obratu u outdoorového zboží, kde se na kvalitě a funkčnosti opravdu nevyplatí šetřit. Proto např. v létě vidíme stále více dětí ve funkčním oblečení pro suchozemské i vodní sporty a poptávka po tomto zboží roste i u značky LEGO wear (stále větší oblibu má např. oblečení s UV filtrem). Velmi vzrostla obliba i obleků do deště, které mají krásný design a na rozdíl od klasických pláštěnek jsou i prodyšné. Nejdůležitější však je ochránit dítě před chladem a vlhkostí hlavně v zimě a jsem velmi ráda, že rodiče již neváhají investovat do kvalitních bund a oteplovaček s vysokým vodním sloupcem a řadou funkčních prvků a dopřát tak dětem stejný komfort, jako sobě samým. Jinak prozradím, že trendem na příští jaro/léto 2015 budou u mnoha značek, LEGO wear nevyjímaje, námořnické motivy, takže se máme na co těšit.
PŘEČTI ČLÁNKY

„Esotiq funguje na základě depozitního modelu, takže franšízantům nevznikají náklady na skladování zboží, "říká Aleksandra Sobotka z Esotiq & Henderson.
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
„Jsme velmi rádi, že i přes nepříznivou ekonomickou situaci v maloobchodě se všem prodejnám podařilo růst,“ říká franšízor Tomáš Voženílek.
Stačí zajistit prostor o velikosti minimálně 50 m2, mít finanční prostředky na jeho proměnu a vybavení a můžete začít podnikat. Třeba se spodním prádlem.
Rodiče malých dětí jsou velmi loajální zákazníci. Najdou-li značku oblečení, která jim vyhovuje, jsou jí věrní. Sází na to i franšíza Coccodrillo.
Nejčtenější

Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Radka Vajo vede úspěšnou pražskou pobočku Century21 ve Zlatnické ulici v Praze. Jak se jí povedlo rozjet vlastní franšízu?
Tak trochu jiná točená je franšízová síť s kompletním vybavením pro točenou zmrzlinu. Plány pro blížící se sezónu prozradila Markéty Fréharová, manažerka pro rozvoj franšíz.
Světová franšízová síť do roku 2025 vstupuje s technologickými novinkami a pokračuje v růstu sítě.
Populární na fóru
Köp / få billig fentanyl online utan recept,
Köp Ksalol receptfritt nu i Sverige Webbplats ; https://malmoapotek.com/produkt/amfetamin/ Telegram :https://t.me/+LbJ9ijNCwa9hMDNk Var kan du beställa högkvalitativa...
Jedinečnost z druhé ruky
Oblečení ze second handu je vždy jedinečné. Není to jako když všichni nakupují v jednom obchodě a pak má každý to stejné oblečení. Já má ráda second hand...
Malá velikost, velký zákazník
Nabízím k převzetí franchisovou prodejnu 5.10.15. Více informací na tel. 607 975 186
Oblečení s vlastním stylem
Zdravím .poraďte jak otevřít svůj obchod cipo baxx
MZGZ neúčtuje
Příspěvek byl smazán vzhledem k reklamnímu sdělení. Redakce Franchising.cz
Jak kontaktovat poskytovatele franchisingu
Zdravím,rád bych se zeptal, jak vlastně předání mého kontaktu poskytovali franchisigu probíhá. Měl bych zájem o konkrétního poskytovatele a dozvěděl se bližší...
Luxus z jihu
lidicky krasny e shop www.hgmbizuterie.cz
Z Loun do Karlových Varů
I would like to ask you, when are you plannnig to open your new shop in Karlovy Vary. It will be take place this year? Thanks you for your answer.