Retail Summit 2015 už brzy

Největší středoevropská obchodní konference Retail Summit vstupuje do závěrečné fáze příprav. Retail Summit 2015 se uskuteční ve dnech 3. a 4. února 2015 v Congress Hotelu Clarion v Praze. Pořadatelem akce je agentura Blue Events. Portál Franchising.cz a magazín Vlastní firma FRANCHISING budou u toho jako jedni z mediálních partnerů.
Klíčovými tématy 21. ročníku s podtitulem „Hledání nových cest“ budou "omni-channel retailing" a šance kamenného obchodu v podmínkách prudké expanze e-commerce. Český obchod se po dlouhé krizi nadechl a v některých svých segmentech dokonce zaznamenává růst. Přesto je ale zjevné, že se obchodní trh nachází na velké křižovatce a ti, kdo chtějí vyrazit na správnou cestu směrující k udržitelnému úspěchu, se musí velmi dobře rozmyslet, jak dále. Program Retail Summitu 2015 by jim v tomto rozhodování měl být nápomocný.
Bohatý program
Zahajující část prvního dne se zaměří na celkový kontext trhu a jeho výhled. Vystoupí v ní mimo jiné Marta Nováková, prezidentka Svazu obchodu a cestovního ruch ČR, Vladimír Dlouhý, prezident Hospodářské komory ČR či europoslankyně a členka evropského výboru pro vnitřní trh Dita Charanzová. Ve svých příspěvcích a v navazujícím Top to Top panelu se špičkovými manažery obchodu a výroby se zaměří nejen na to, jaký je stav obchodu na křižovatce, ale naznačí i směr, kterým bychom se měli ubírat. Druhý programový blok přinese pro tyto nové cesty sérii inspirací. Půjde zejména o vystoupení prezentující různé typy inovací - od produktových až po přístupy směrující k celkové změně trhu a vztahů mezi jeho klíčovými hráči.
Třetí část plenárního jednání summitu představí ukázky úspěšných řešení. Zaměří se přitom zejména na to, jak s pomocí nových technologií i marketingových přístupů vytvořit nové cesty k zákazníkům a jak je efektivně propojit do systému distribučních kanálů co nejvíce vyhovujících jejich přáním. Klíčovými slovy této části programu budou "omni-channel retailing" a budoucnost kamenného obchodu v podmínkách prudké expanze e-commerce. Retail Summit 2015 přinese i velmi intenzivní diskusi ve 12 sekcích, tematicky zaměřených na hlavní aspekty hledání nových cest. Atraktivní částí programu bude tradičně společenský večer spojený s udílením cen MasterCard Obchodník roku 2014 těm hráčům na našem trhu, kteří se na cestě k úspěchu nacházejí nejdále.
Detailní program Retail Summitu 2015, který pořádá agentura Blue Events, bude zveřejněn koncem listopadu, ale na www.retail21.cz je již nyní možné seznámit se s jeho hlavními body či náplní diskusních workshopů a registrovat se. Výhodné ceny pro Very Early Birds jsou platné pouze do konce listopadu.

PŘEČTI ČLÁNKY

Jak si vede Coffeeshop Company od doby, co si vzala vedení nazpět centrála ve Vídni? Díky nižším nákladům chce oslovit nové franšízanty a rozšířit síť v zemích V4.
TAB Board chce růst do dalších regionů Česka. Jaké franšízanty hledá a proč roste poptávka po sdílení zkušeností a koučinku i v době umělé inteligence?
Synergy Stocktaking nabízí franšízovou příležitost v oblasti inventarizace zásob. Zájemci získají kompletní technologické vybavení, podporu centrály i první klienty.
Franšízový koncept BodyBody spojuje moderní technologie a zdravý životní styl. Zájemcům otevírá možnost rozjet vlastní studio i v menších městech.
Tyrolské tradiční pochoutky Tiroler expandují v Česku. Franšízový model umožňuje stánkový i kamenný prodej a slibuje rychlou návratnost.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
„Díky propracovanému vzdělávacímu systému dokážeme na podnikání v realitách připravit i franšízanta bez předchozích zkušeností,“ říká Petr Zelenka, ředitel sítě Next Reality.
„Nízké náklady a rychlá návratnost dělají z Edukido ideální volbu pro ty, kteří chtějí podnikat a zároveň podpořit rozvoj dětí,“ říká provozní ředitel Bartłomiej Misztal.
Přinášíme aktuální žebříček nejúspěšnějších globálních franšízových značek. V TOP 10 nechybí franšízy známé z tuzemského trhu. Nejsilnějším sektorem zůstává gastro.
Populární na fóru
Česko jako domov pro nové značky
Blbost. Bylo jich skoro dvojnásobek. Viz https://www.retailguide.cz/cs/38-novych-znacek-na-ceskem-trhu/
Běžná výše poplatků
Dobrý den, poplatky se vždy stanovují individuálně dle finančních výsledků a výnosnosti daného konceptu, mohou to být % od 2-10% nebo fixní poplatky nebo kombinace...
Běžná výše poplatků
Dobrý den, zajímalo by mě, jaká je běžná výše poplatků. Jedná se o neznámou firmu podnikající na poli zábavy, něco jako lasergame, VR, únikovky. Děkuji za...
Franšíza - co to je?
Taky bych chtěl začít podnikat a nemám s tím skoro žádné zkušenosti. O franchisingu jsem si dost přečetl a příjde mi to jako ideální start do podnikání pro...
Ochranné známky je třeba kontrolovat
Má někdo zkušenost s monitoringem ochranných známek? Našel jsem www.ipdefender.eu a je bezonkurenčně nejlevnější i se zdarma verzí do 3 ochranných známek a má...
Franchisingová smlouva
Sice jsou náležitosti trochu volnější, ale to může představovat výhodu i nevýhodu zároveň. Vždycky je na místě nechat si poradit od odborníků a mít jistotu,...
Franchisingová smlouva
Hraapla@seznam.cz
Rozvoj franšízingu v Česku
Dobrý den, můžu se zeptat kolik je v roce 2017 nebo 2016 už franchisingových poboček v ČR? DĚKUJI