Výdejní místa přibývají

Česko se stává velmocí internetových obchodů. Jak ukazují statistiky Asociace pro internetovou komerci, v ČR se nachází kolem 37 tisíc internetových obchodů. A Češi rádi nakupují online, ale rádi si zakoupené zboží vyzvedávají osobně. Nejvíce balíků projde Českou poštou, ta však pomalu ale jistě ztrácí na oblíbenosti. Služby poskytování tzv. outsourcingu výdejních míst pro e-shopy u nás už zajišťuje mnoho firem. Pro lepší rozvoj jim pomáhá partnerská spolupráce na bázi franšízy. Jednou z nich je i Zásilkovna.
Počet franšízových míst se u Zásilkovny pohybuje v počtu 273 poboček. „Postupně splňujeme cíl pokrýt v České republice a na Slovensku města nad 10 tisíc obyvatel. V následujícím roce bychom chtěli mimo expanzi v těchto státech rozšířit působení i do okolních evropských států,“ řekla pro portál Franchising.cz jednatelka firma Zásilkovna Simona Kijonková. Konkrétní státy zatím nechtěla komentovat. Společnost Zásilkovna v současné době spolupracuje s více než 6 tisíci e-shopy.
Letos před Vánoci přišla firma Zásilkovna s novinkou kamenných prodejen, ve kterých budou moci vybrané partnerské e-shopy své zboží vystavovat a přímo prodávat. V letošním roce budou otevřeny první tři. „První takové obchody by se měly objevit v Praze, Hradci Králové a Ostravě. Příští rok je v plánu další dvacítka,“ doplnila Simona Kijonková s tím, že tzv. prodejní outsourcing budou zatím nabízet jen vlastní pobočky, s franšízanty se počítá do budoucna.
„Projektem vlastních prodejen, které vznikají od roku 2014, cílí Zásilkovna.cz i na menší e-shopy, které sice chtějí jít s tímto trendem, vlastní kamennou prodejnu si ale nemohou dovolit. V budoucnu bychom samozřejmě chtěli dostat naše prodejny do nákupních center a zboží jednotlivých e-shopů tak přiblížit co největšímu množství potenciálních zákazníků,“ komentuje Simona Kijonková strategii firmy.
Česká pošta sice zůstává největším poskytovatelem služeb pro odbavování zásilek, jelikož se svými 3600 pobočkami, kde mohou lidé vyzvednout své zboží, nemá konkurenci. Avšak ostatní firmy jí pomalu šlapou na paty, i přesto, že se nemohou s pobočkovou sítí s Českou poštou srovnávat. Mimo Zásilkovnu se na výdejní služby zaměřují například společnosti Úloženka, Popron Partner či PPL Partner. Poslední dva zmíněné se též rozvíjí na bázi franšízy, Úloženka svá místa provozuje sama.
PŘEČTI ČLÁNKY

„Meziročně nám poptávka po stěhování, vyklízení a úklidech roste o 50 %,“ říká Bc. Radek Straka (Jr.), ředitel franšízové sítě Extra Services.
„Naši franšízanti jsou obvykle v plusu od prvního dne a investice do počátečních skútrů se vrátí do 20 měsíců,“ říká Eyþór Máni, CEO společnosti Hopp.
Doručovací služby zažívají boom a jejich objem ještě několik let poroste. Právě s tím počítá franšízová síť doručovacích služeb Prorozvoz.
Nová franšíza Hopp osloví ty, kteří dovedou myslet mimo zajeté koleje, tedy přesněji ucpané silnice města. Podnikatele potěší i vstřícné vstupní náklady. Jak to s Hoppem rozjet?
„Jsme jedinou franšízovou sítí v oboru v EU, která nabízí jednoroční zkušební období „partnerství“, říká Radek Straka, majitel franšízy Extra Services.
Nejčtenější

Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Radka Vajo vede úspěšnou pražskou pobočku Century21 ve Zlatnické ulici v Praze. Jak se jí povedlo rozjet vlastní franšízu?
Tak trochu jiná točená je franšízová síť s kompletním vybavením pro točenou zmrzlinu. Plány pro blížící se sezónu prozradila Markéty Fréharová, manažerka pro rozvoj franšíz.
Světová franšízová síť do roku 2025 vstupuje s technologickými novinkami a pokračuje v růstu sítě.
Populární na fóru
Jak nejlépe propagovat firmu?
Půjčku můžete získat od 40 000 Kč do 30 000 000 K Dobrý den, hledáte legálního a spolehlivého věřitele? Potřebujete půjčku? Potřebujete naléhavou finanční...
Jak nejlépe propagovat firmu?
Půjčku můžete získat od 40 000 Kč do 30 000 000 K Dobrý den, hledáte legálního a spolehlivého věřitele? Potřebujete půjčku? Potřebujete naléhavou finanční...
Jak nejlépe propagovat firmu?
Potřebujete financování pro váš domov, pro vaše podnikání, Koupit auto, Chcete-li koupit motocykl, Chcete-li začít podnikat, Nepochybujte o svých osobních...
Jak nejlépe propagovat firmu?
Potřebujete financování pro váš domov, pro vaše podnikání, Koupit auto, Chcete-li koupit motocykl, Chcete-li začít podnikat, Nepochybujte o svých osobních...
Jak nejlépe propagovat firmu?
Potřebujete financování pro váš domov, pro vaše podnikání, Koupit auto, Chcete-li koupit motocykl, Chcete-li začít podnikat, Nepochybujte o svých osobních...
Jak nejlépe propagovat firmu?
Potřebujete financování pro váš domov, pro vaše podnikání, Koupit auto, Chcete-li koupit motocykl, Chcete-li začít podnikat, Nepochybujte o svých osobních...
Jak nejlépe propagovat firmu?
FINANČNÍ NABÍDKA S POJIŠTĚNÍM Abych pomohl jednotlivcům a podnikům zlepšit jejich finanční situaci během několika hodin, dávám příležitost všem lidem v...
Jak nejlépe propagovat firmu?
FINANČNÍ NABÍDKA S POJIŠTĚNÍM Abych pomohl jednotlivcům a podnikům zlepšit jejich finanční situaci během několika hodin, dávám příležitost všem lidem v...