Dveře do byznysu

Tradici výroby dveří a zárubní se ve společnosti Solodoor ze Sušic drží už téměř 20 let. Do toho se firma zabývá i jejich prodejem ve svých studiích. V minulém roce tržby firmy překročily 280 milionů korun. Pro letošek doplnila do své strategie rozvoje i franšízing. „Naším cílem je vyvážit obchodní zastoupení značky Solodoor v jednotlivých regionech, jelikož naše pokrytí českého trhu je bohužel stále velmi nerovnoměrné,“ říká ředitel firmy Solodoor Jiří Maršala.
Franšízing firmy Solodoor je zatím v začátcích, svá prodejní místa vede ve vlastní režii. Franšízanty hledá především v regionech, kde firmě chybí zastoupení. „Společně s našimi partnery chceme vybudovat silná prodejní místa, která budeme především výrazně marketingově podporovat,“ dodává Jiří Maršala. Značkové prodejny Solodoor centrum se nachází v Sušicích, Brně, v Praze a také v Bratislavě.
Dlouholeté zkušenosti v dřevní oblasti pomohlo společnosti získat prodejní partnery nejen po celé republice, ale také na Slovensku, Maďarsku a Rumunsku. A firmě se u nás dařilo, z jejích statistik se v roce 2014 vyrobilo a prodalo za jeden měsíc v průměru 13 tisíc dveří, což představuje meziročně 15% nárůst. Zárubní firma prodala o 14 % více. Tržby za dveře se letos zvýšily o 15 %, u zárubní o 6 %.
„Výsledky odrážejí naši dlouhodobou obchodní strategii založenou na inovacích a budování značky Solodoor. Podobný růst přitom plánujeme i pro rok 2015,“ komentuje výsledky Jiří Maršala a zároveň upozorňuje na trendy na trhu: „Jednotliví se začínají více specializovat a hlavním cílem je prodávat s výrobkem také příslušenství, kompletní služby od zaměření, poradenství až po montáž.“

PŘEČTI ČLÁNKY

Franšízová síť prodejen dveří a zárubní roste počtem poboček i obratem. Kde je místo pro nové franšízanty?
Nejprve Tomáš Tuček prorazil na trhu s bazény a exteriérovými doplňky Albixon. Nyní cílí na interiéry a otevřel franšízovou prodejnu Solodoor. Jak se mu daří tyto obory spojovat?
Výrobce interiérových dveří a zárubní dosáhl v roce 2022 tržeb přes 420 milionů Kč. Výrazně se na tom podílely i franšízové pobočky.
Touha po osamostatnění se a vlastním podnikání přivedla Lubomíra Bouzka k podnikání pod hlavičkou franšízového konceptu. Svou budoucnost spojil se značkou Solodoor.
„Rádi bychom se rozrostli do krajských měst, ve kterých zatím nemáme zastoupení," říká v rozhovoru Jakub Mulač, ředitel společnosti Solodoor Centrum.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Franšíza Mail Boxes Etc. (MBE) plánuje v Česku až 50 poboček. O expanzi, zájmu o logistické i tiskové služby a podpoře franšízantů hovoří master-franšízant pro ČR Vít Mázdra.
Aktuální dění kolem McDonald´s a KFC ukazuje, že potenciál pro rozvoj mají menší města se strategickou polohou. Ve Znojmě nedávno otevřeli pobočky hned vedle sebe.
Nejsilnější značky v oblasti franšízingu pro rok 2017 jsou KFC, Dunkin’ Donuts a McDonald’s.
Populární na fóru
Nový tip na podnikání
Dánská značka nábytku pro děti Flexa míří do Česka. Chce vybudovat síť prostřednictvím franšízantů. Co myslíte, jak se jí povede v přímém souboji s...
Mezera na trhu?
p.Plesník můžete mi zavolat či napsat,potřeboval bych poradit.děkuji 602369757
Kde je mezera na trhu?
Pokud je tento systém na cestě zlepšit podmínky k podnikání v České rebublice, tak jim jen tleskám. jen vezměte v potaz, že malé firmy mají malé tj. nízké finanční...
Kde je mezera na trhu?
Komentář