Franšíza trojrozměrně

Profesionální služby správného vedení kanceláře využívá stále více firem. Proto podnikatelé, kteří vsadí na byznys v poskytování outsourcingu, mohou na trhu uspět. To si myslí i společnost Ship Center, která u nás hledá master-franšízového partnera, co by zde vytvořil spolehlivou síť poboček řízených franšízanty.
Služby franšízového konceptu Ship Center jsou zaměřené na fungování kanceláře. Najít zde mohou klienti například kurýrní služby, 3D tisk, virtuální kancelář a jiné. Původem polská firma ve své domovské zemi už během jednoho roku otevřela 27 poboček. „Na polském trhu jsme splnily náš plán rozvoje na více než 100 %. Hodláme stejně uspět i v dalších zemích Evropy,“ dodává manažer prodeje Ship Center Łukasz Osyra.
Do expanze se hrne společnost velmi rychle. Na trhu působí více než rok, ale plány na rozšíření outsourcingových služeb má nejen v Polsku, ale také i u nás. „Vyjednáváme s několika kandidáty o master-franšízovou licenci, a pokud vše půjde rychle, přáli bychom si, abychom tento rok začali rozvíjet naše služby v Česku, tak snad i na Slovensku,“ popisuje cíle Łukasz Osyra. Pokročit v expanzi však společnost chce i v dalších státech Evropy.
Na větším významu získává 3D tisk, na který se specializuje i Ship Center. „Hodláme se více zaměřit na služby 3D tisku, poptávka po něm neustále stoupá a vidíme v něm tak velký potenciál. 3D tisk nabízíme na všech našich pobočkách jako prioritní službu po kurýrních,“ vyjmenovává Łukasz Osyra. Pokud jde o další rozvoj, firma očekává, že by letos v Polsku mohlo vyrůst dalších 25 center Ship Center.
PŘEČTI ČLÁNKY

Ředitel franšízové sítě Prorozvoz Jan Kryštof si s námi povídal o perspektivě a vývoji oboru logistiky. Zeptali jsme se i na formy spolupráce.
„Meziročně nám poptávka po stěhování, vyklízení a úklidech roste o 50 %,“ říká Bc. Radek Straka (Jr.), ředitel franšízové sítě Extra Services.
„Naši franšízanti jsou obvykle v plusu od prvního dne a investice do počátečních skútrů se vrátí do 20 měsíců,“ říká Eyþór Máni, CEO společnosti Hopp.
Doručovací služby zažívají boom a jejich objem ještě několik let poroste. Právě s tím počítá franšízová síť doručovacích služeb Prorozvoz.
Nová franšíza Hopp osloví ty, kteří dovedou myslet mimo zajeté koleje, tedy přesněji ucpané silnice města. Podnikatele potěší i vstřícné vstupní náklady. Jak to s Hoppem rozjet?
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Populární na fóru
Jak nejlépe propagovat firmu?
Dobrý den, tak mne ještě napadá, že moc fajn způsob propagace firmy je vytvoření blogu, web stránek. Určitě je dobré je mít, aby lidé věděli o vaší službě....
Únik z reality jako byznys
Chcete-li získat ziskové a oblíbené úniková místnost, není nutné zakoupit povolení. Díky tomu mohou pomoci také zkušení profesionální návrháři. Například...
Pošta s franšízou
Dobrý den,Česká pošta už provozuje 200 franšízových pošt jako Pošta Partner. Očekává, že do franšíz převede téměř všechny provozovny. V tuto chvíli...
Pošta s franšízou
Téma České pošty mě taky zaujalo. Jaké jsou podmínky pro získání franchisy České pošty. Tenhle byznys by mohl mít dobrou budoucnost.Děkuji
Pošta s franšízou
Hodně jsem četl, že Pošta bude mít franšízové pobočky. Má už nějaké?
Přeměna České pošty
No jsem zvědavá, co se stane, když franšízanta nenajdou. Je zruší a nebude nic. Lidi pak budou jezdit dávat balíky a dopisy kilometry daleko.
Jak nejlépe propagovat firmu?
Souhlasím, jde o cílovku i o typ produktu ... ideálním nástrojem, a zvlášť pro začínající firmu s omezenými prostředky, je inbound marketing - nabídnout svým...
Jak nejlépe propagovat firmu?
Řekl bych že je nejdůležitější je znát cílovou skupinu svých zákazníků. Jinak se budou nabízet vaše produkty či služby mladým uživatelům sedících dnes a...