Franšíza trojrozměrně
Profesionální služby správného vedení kanceláře využívá stále více firem. Proto podnikatelé, kteří vsadí na byznys v poskytování outsourcingu, mohou na trhu uspět. To si myslí i společnost Ship Center, která u nás hledá master-franšízového partnera, co by zde vytvořil spolehlivou síť poboček řízených franšízanty.
Služby franšízového konceptu Ship Center jsou zaměřené na fungování kanceláře. Najít zde mohou klienti například kurýrní služby, 3D tisk, virtuální kancelář a jiné. Původem polská firma ve své domovské zemi už během jednoho roku otevřela 27 poboček. „Na polském trhu jsme splnily náš plán rozvoje na více než 100 %. Hodláme stejně uspět i v dalších zemích Evropy,“ dodává manažer prodeje Ship Center Łukasz Osyra.
Do expanze se hrne společnost velmi rychle. Na trhu působí více než rok, ale plány na rozšíření outsourcingových služeb má nejen v Polsku, ale také i u nás. „Vyjednáváme s několika kandidáty o master-franšízovou licenci, a pokud vše půjde rychle, přáli bychom si, abychom tento rok začali rozvíjet naše služby v Česku, tak snad i na Slovensku,“ popisuje cíle Łukasz Osyra. Pokročit v expanzi však společnost chce i v dalších státech Evropy.
Na větším významu získává 3D tisk, na který se specializuje i Ship Center. „Hodláme se více zaměřit na služby 3D tisku, poptávka po něm neustále stoupá a vidíme v něm tak velký potenciál. 3D tisk nabízíme na všech našich pobočkách jako prioritní službu po kurýrních,“ vyjmenovává Łukasz Osyra. Pokud jde o další rozvoj, firma očekává, že by letos v Polsku mohlo vyrůst dalších 25 center Ship Center.
PŘEČTI ČLÁNKY
Naše franšízy chybí v podstatě všude
/24.03.2025
Poptávka po úklidových, stěhovacích a řemeslných službách je velká. Jak z této situace těžit vysvětlí Jiří Bártík, obchodní manažer mezinárodní franšízové sítě Extra Services.
Ředitel franšízové sítě Prorozvoz Jan Kryštof si s námi povídal o perspektivě a vývoji oboru logistiky. Zeptali jsme se i na formy spolupráce.
„Meziročně nám poptávka po stěhování, vyklízení a úklidech roste o 50 %,“ říká Bc. Radek Straka (Jr.), ředitel franšízové sítě Extra Services.
„Naši franšízanti jsou obvykle v plusu od prvního dne a investice do počátečních skútrů se vrátí do 20 měsíců,“ říká Eyþór Máni, CEO společnosti Hopp.
Doručovací služby zažívají boom a jejich objem ještě několik let poroste. Právě s tím počítá franšízová síť doručovacích služeb Prorozvoz.
Nejčtenější
Jak vydělat peníze na YouTube?
/16.07.2021
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Stále více firem se rozvíjí na základě modelu franchisingové spolupráce. Zjistěte, zda již nastal čas, abyste „franšízovali“ vlastní podnikání.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Udržet konzistentní vizuální styl u desítek poboček není snadné. Digitální nástroje pomáhají franšízám s tvorbou a správou marketingových materiálů.
Karel Kotrba se rozhodl své manažerské zkušenosti přetavit do práce s podnikateli. Dnes vede regionální boardy franšízové sítě TAB Board. Co ho v této roli nejvíc naplňuje?
Populární na fóru
Jak nejlépe propagovat firmu?
Dobrý den, tak mne ještě napadá, že moc fajn způsob propagace firmy je vytvoření blogu, web stránek. Určitě je dobré je mít, aby lidé věděli o vaší službě....
Únik z reality jako byznys
Chcete-li získat ziskové a oblíbené úniková místnost, není nutné zakoupit povolení. Díky tomu mohou pomoci také zkušení profesionální návrháři. Například...
Pošta s franšízou
Dobrý den,Česká pošta už provozuje 200 franšízových pošt jako Pošta Partner. Očekává, že do franšíz převede téměř všechny provozovny. V tuto chvíli...
Pošta s franšízou
Téma České pošty mě taky zaujalo. Jaké jsou podmínky pro získání franchisy České pošty. Tenhle byznys by mohl mít dobrou budoucnost.Děkuji
Pošta s franšízou
Hodně jsem četl, že Pošta bude mít franšízové pobočky. Má už nějaké?
Přeměna České pošty
No jsem zvědavá, co se stane, když franšízanta nenajdou. Je zruší a nebude nic. Lidi pak budou jezdit dávat balíky a dopisy kilometry daleko.
Jak nejlépe propagovat firmu?
Souhlasím, jde o cílovku i o typ produktu ... ideálním nástrojem, a zvlášť pro začínající firmu s omezenými prostředky, je inbound marketing - nabídnout svým...
Jak nejlépe propagovat firmu?
Řekl bych že je nejdůležitější je znát cílovou skupinu svých zákazníků. Jinak se budou nabízet vaše produkty či služby mladým uživatelům sedících dnes a...