Růst díky lidem

Pro letošní rok má však společnost působící v oblasti personalistiky a agenturního zaměstnávání daleko ambicióznější cíle. „Chceme obrat navýšit přibližně o 34 procent,“ prozrazuje výkonná ředitelka společnosti Gabriela Vlková s tím, že docílit toho firma chce nejen díky stávajícím či novým franšízantům. Rozvoji by měli pomoci i plánované obchodní akvizice.
Díky ekonomickému růstu, který firma loni na našem trhu zaznamenala, rostla nejen v aktuálních zakázkách. Podařilo se jí totiž získat i zakázky nové, a to nejen doma. O služby Wincott People projevil zájem i německý trh.
Jasný cíl si značka Wincott People, která působí jak na českém, tak i slovenském trhu, stanovila i co se rozšiřování pobočkové sítě týká. Získat chce totiž 8 nových franšízových partnerů. „Je zapotřebí zmínit, že naše partnery nijak geograficky neomezujeme. Právě naopak, mají naši podporu v obchodní činnosti, získávání nových zakázek i jejich realizacích kdekoli, kde nové zakázky najdou,“ vysvětluje Gabriela Vlková.
Společnost Wincott People se soustředí zejména na nábor zaměstnanců především do strojírenského průmyslu, na kvalifikované i operátorské pozici. „Vzhledem k tomu, že v této oblasti působíme již 9 let, vybudovali jsme si mezi partnery poměrně silnou pozici. V poslední době se nám tak od našich stávajících obchodních partnerů množí také objednávky na obsazení pozic v nižším či středním managementu,“ poznamenává Gabriela Vlková s tím, že další oblastí, ve které se stávající klienti na Wincott People obrací, je i oblast personálního poradenství, zejména pak týkající se legislativ.
PŘEČTI ČLÁNKY

Ředitel franšízové sítě Prorozvoz Jan Kryštof si s námi povídal o perspektivě a vývoji oboru logistiky. Zeptali jsme se i na formy spolupráce.
„Meziročně nám poptávka po stěhování, vyklízení a úklidech roste o 50 %,“ říká Bc. Radek Straka (Jr.), ředitel franšízové sítě Extra Services.
„Naši franšízanti jsou obvykle v plusu od prvního dne a investice do počátečních skútrů se vrátí do 20 měsíců,“ říká Eyþór Máni, CEO společnosti Hopp.
Doručovací služby zažívají boom a jejich objem ještě několik let poroste. Právě s tím počítá franšízová síť doručovacích služeb Prorozvoz.
Nová franšíza Hopp osloví ty, kteří dovedou myslet mimo zajeté koleje, tedy přesněji ucpané silnice města. Podnikatele potěší i vstřícné vstupní náklady. Jak to s Hoppem rozjet?
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Populární na fóru
Jak nejlépe propagovat firmu?
Dobrý den, tak mne ještě napadá, že moc fajn způsob propagace firmy je vytvoření blogu, web stránek. Určitě je dobré je mít, aby lidé věděli o vaší službě....
Únik z reality jako byznys
Chcete-li získat ziskové a oblíbené úniková místnost, není nutné zakoupit povolení. Díky tomu mohou pomoci také zkušení profesionální návrháři. Například...
Pošta s franšízou
Dobrý den,Česká pošta už provozuje 200 franšízových pošt jako Pošta Partner. Očekává, že do franšíz převede téměř všechny provozovny. V tuto chvíli...
Pošta s franšízou
Téma České pošty mě taky zaujalo. Jaké jsou podmínky pro získání franchisy České pošty. Tenhle byznys by mohl mít dobrou budoucnost.Děkuji
Pošta s franšízou
Hodně jsem četl, že Pošta bude mít franšízové pobočky. Má už nějaké?
Přeměna České pošty
No jsem zvědavá, co se stane, když franšízanta nenajdou. Je zruší a nebude nic. Lidi pak budou jezdit dávat balíky a dopisy kilometry daleko.
Jak nejlépe propagovat firmu?
Souhlasím, jde o cílovku i o typ produktu ... ideálním nástrojem, a zvlášť pro začínající firmu s omezenými prostředky, je inbound marketing - nabídnout svým...
Jak nejlépe propagovat firmu?
Řekl bych že je nejdůležitější je znát cílovou skupinu svých zákazníků. Jinak se budou nabízet vaše produkty či služby mladým uživatelům sedících dnes a...