Stáří má budoucnost

Do roku 2025 bude podle OECD generace 65+ v České republice čítat 2,5 milionu lidí, o další čtvrtstoletí by jich pak mělo být o zhruba 300 tisíc více. Právě na tento trend, který není ve světě ničím neobvyklým, vsadila americká franšízová síť Right at Home, která projevila zájem o vstup na tuzemský trh.
Značka, kterou v roce 1995 založil Allen Hager, se věnuje péči o seniory v jejich domácím prostředí. Trendem dnešní doby je totiž fakt, že i staří a nemocní lidé chtějí trávit čas doma tak dlouho, jak jen to bude možné. Right at Home se zaměřuje na péči o seniory v jejich domácím prostředí, a to v mnoha podobách. Specialisté a ošetřovatelé z této sítě zajišťují nejen zdravotnickou či ošetřovatelskou péči, ale také například tráví se seniory čas, pomáhají jim, aby byla kvalita jejich života i v pokročilém věku, byla co nejlepší.
Síť Right at Home působí momentálně v téměř deseti zemích. V domácích Spojených státech má 400 poboček, v zahraničí jich pak najdeme 60. První zahraniční pobočku otevřela značka v roce 2010. Dnes poskytují franšízanti značky služby také například v Číně, Velké Británii, Brazílii, Japonsku nebo Nizozemsku. „Zajímají nás samozřejmě i další země. V současné době hledáme master-franšízanty nejen v České republice, ale chtěli bychom proniknout i do Německa, Dánska, Švýcarska a Španělska,“ prozradil pro portál Franchising.cz Robert Shaw, Executive Advisor of International Business společnosti Right at Home.
PŘEČTI ČLÁNKY

Ředitel franšízové sítě Prorozvoz Jan Kryštof si s námi povídal o perspektivě a vývoji oboru logistiky. Zeptali jsme se i na formy spolupráce.
„Meziročně nám poptávka po stěhování, vyklízení a úklidech roste o 50 %,“ říká Bc. Radek Straka (Jr.), ředitel franšízové sítě Extra Services.
„Naši franšízanti jsou obvykle v plusu od prvního dne a investice do počátečních skútrů se vrátí do 20 měsíců,“ říká Eyþór Máni, CEO společnosti Hopp.
Doručovací služby zažívají boom a jejich objem ještě několik let poroste. Právě s tím počítá franšízová síť doručovacích služeb Prorozvoz.
Nová franšíza Hopp osloví ty, kteří dovedou myslet mimo zajeté koleje, tedy přesněji ucpané silnice města. Podnikatele potěší i vstřícné vstupní náklady. Jak to s Hoppem rozjet?
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Populární na fóru
Jak nejlépe propagovat firmu?
Dobrý den, tak mne ještě napadá, že moc fajn způsob propagace firmy je vytvoření blogu, web stránek. Určitě je dobré je mít, aby lidé věděli o vaší službě....
Únik z reality jako byznys
Chcete-li získat ziskové a oblíbené úniková místnost, není nutné zakoupit povolení. Díky tomu mohou pomoci také zkušení profesionální návrháři. Například...
Pošta s franšízou
Dobrý den,Česká pošta už provozuje 200 franšízových pošt jako Pošta Partner. Očekává, že do franšíz převede téměř všechny provozovny. V tuto chvíli...
Pošta s franšízou
Téma České pošty mě taky zaujalo. Jaké jsou podmínky pro získání franchisy České pošty. Tenhle byznys by mohl mít dobrou budoucnost.Děkuji
Pošta s franšízou
Hodně jsem četl, že Pošta bude mít franšízové pobočky. Má už nějaké?
Přeměna České pošty
No jsem zvědavá, co se stane, když franšízanta nenajdou. Je zruší a nebude nic. Lidi pak budou jezdit dávat balíky a dopisy kilometry daleko.
Jak nejlépe propagovat firmu?
Souhlasím, jde o cílovku i o typ produktu ... ideálním nástrojem, a zvlášť pro začínající firmu s omezenými prostředky, je inbound marketing - nabídnout svým...
Jak nejlépe propagovat firmu?
Řekl bych že je nejdůležitější je znát cílovou skupinu svých zákazníků. Jinak se budou nabízet vaše produkty či služby mladým uživatelům sedících dnes a...