Premiéra na trhu
Ačkoli výrobce a prodejce dveří a obložkových zárubní začal s franšízovým rozvojem v loňském roce, první pobočku v rukách franšízanta otevírá až nyní. Důvodem je jeho pečlivý výběr, na kterém si značka zakládá. „Prvním franchisantem se stal náš důležitý partner SD Valašské Meziříčí,“ říká Martin Dozrál, generální ředitel společnosti Solodoor s tím, že nová vzorkovna dveří s výstavní plochou 50 m2 nabízí svým zákazníkům k prohlédnutí až 20 dveřních kompletů ve všech modelových řadách, které výrobce nabízí. Investice do její výstavby činila zhruba 0,5 milionu korun.
Pro rozvoj prostřednictvím franšízových poboček se firma rozhodla zejména z důvodu neustále se zvyšující prodejnosti dveří na českém trhu. „Chceme našim zákazníkům nabídnout prodejny s jednotnou promovizáží, a pouze našimi výrobky a doporučenými doplňky od odzkoušených dodavatelů. Zásadní je také profesionálně odborná obsluha, která zákazníkům pomůže se zorientovat v celé šíři naší nabídky,“ vysvětluje důvody vzniku franchisových prodejen Martin Dozrál. Právě na odbornosti personálu si značka zakládá. Dnešní trh totiž nabízí širokou škálu produktů a mnohdy je těžké se zorientovat a vybrat přesně to, co potřebuji. Odborné poradenství a zkušený personál pomůže zákazníkovi tak, aby svého rozhodnutí za pár měsíců nelitoval.
Celý projekt funguje tak, že franšízant, prodejce v daném regionu, dodává prostor a personál. Nadále ovšem zůstává samostatným podnikatelem. Solodoor franšízantovi zajistí celý podnikatelský koncept „Na klíč“, tedy kompletní know-how pro vybudování a následné řízení franšízových podniků. Zároveň dodává kompletní vybavení od veškerého sortimentu až po jednotné grafické prvky.
PŘEČTI ČLÁNKY
Solodoor plánuje další růst
/08.08.2025
„Nejcennější, co nabízíme, je prověřený franšízový koncept, díky kterému jsme pomohli mnoha lidem stát se úspěšnými podnikateli,“ říká v rozhovoru ředitel společnosti Martin Kupka.
Franšízová síť prodejen dveří a zárubní roste počtem poboček i obratem. Kde je místo pro nové franšízanty?
Nejprve Tomáš Tuček prorazil na trhu s bazény a exteriérovými doplňky Albixon. Nyní cílí na interiéry a otevřel franšízovou prodejnu Solodoor. Jak se mu daří tyto obory spojovat?
Výrobce interiérových dveří a zárubní dosáhl v roce 2022 tržeb přes 420 milionů Kč. Výrazně se na tom podílely i franšízové pobočky.
Touha po osamostatnění se a vlastním podnikání přivedla Lubomíra Bouzka k podnikání pod hlavičkou franšízového konceptu. Svou budoucnost spojil se značkou Solodoor.
Nejčtenější
Vůně kvalitní kávy a úspěchu
/10.01.2017
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Tomáš Větvička vyměnil cukrářskou dílnu za podnikání pod hlavičkou sítě Traficon. Jak zvládl přechod do nového oboru a co ho na práci nejvíc naplňuje?
Síť Re/Max vytváří prostor nejen pro zkušené podnikatele, ale i pro nové zájemce, kteří chtějí rozjet vlastní franšízu pod známou značkou.
Extra Services umožňuje zájemcům vyzkoušet si spolupráci bez rizika. Začít mohou jako partneři a až poté přejít na plnohodnotnou franšízu.
Populární na fóru
Nový tip na podnikání
Dánská značka nábytku pro děti Flexa míří do Česka. Chce vybudovat síť prostřednictvím franšízantů. Co myslíte, jak se jí povede v přímém souboji s...
Mezera na trhu?
p.Plesník můžete mi zavolat či napsat,potřeboval bych poradit.děkuji 602369757
Kde je mezera na trhu?
Pokud je tento systém na cestě zlepšit podmínky k podnikání v České rebublice, tak jim jen tleskám. jen vezměte v potaz, že malé firmy mají malé tj. nízké finanční...
Kde je mezera na trhu?
Komentář