Podnikání s mistryní světa

O dvě nové franšízové pobočky chce v letošním roce svou síť rozšířit koncept Fitness Olgy Šípkové, za nímž stojí společnost SportPark. Své místo by měly najít v centru našeho hlavního města. Momentálně na tuzemském trhu najdeme tři pobočky tohoto franšízového konceptu. Na konci roku 2015 by jich tak mělo být na trhu minimálně pět.
První franšízová pobočka konceptu zahájila provoz v roce 2013, a to pod názvem Daily Fitness Olga Šípková v pražském nákupním centru Krakov v Bohnicích. Mimo to provozuje značka dvě vlastní centra, a to v Kongresovém centru s názvem Health & Fitness Olga Šípková a v obchodním centru Metropole Zličín. Zde ho najdeme pod názvem Family Fitness Olga Šípková.
Investice do franšízové pobočky Fitness Olgy Šípkové činí zhruba pět milionů korun. „Konkrétní částka však závisí na zvolené lokalitě a velikosti projektu,“ upozorňuje Pavel Přeček ze společnosti Sport Park s tím, že minimální prostor, který bude franšízant potřebovat je 1000 metrů čtverečních. Franšízant, který bude respektovat fungující nastavení systému, může dle Přečka počítat s návratností investice v horizontu čtyř let.
PŘEČTI ČLÁNKY

Zkušenosti Body Express ukazují, že spojení byznysu a zdravého životního stylu může fungovat i v menších městech a v prostorách od 50 m², například v administrativním centru.
Když se řekne franšízové podnikání, většina si vybaví větší město a gastro franšízu. Naturhouse dokazuje, že to jde i jinak. Jejich koncept pracuje s věrnými klienty.
„Díky silné databázi zákazníků umíme generovat návštěvnost do obchodů. Marketing zajišťujeme centrálně, franšízant na to není sám," říká retail director Yves Rocher Jérôme Poussin.
Franšízová síť fitness center Contours úspěšně pokračuje v expanzi na českém trhu. Nabízí ověřený model s návratností do dvou let a podporou provozu.
Stravování v krabičkách se prosadilo v českých domácnostech i kancelářích. Jak na to jde česká franšíza FITeat?
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Aktuální dění kolem McDonald´s a KFC ukazuje, že potenciál pro rozvoj mají menší města se strategickou polohou. Ve Znojmě nedávno otevřeli pobočky hned vedle sebe.
Nejsilnější značky v oblasti franšízingu pro rok 2017 jsou KFC, Dunkin’ Donuts a McDonald’s.
Franšíza Mail Boxes Etc. (MBE) plánuje v Česku až 50 poboček. O expanzi, zájmu o logistické i tiskové služby a podpoře franšízantů hovoří master-franšízant pro ČR Vít Mázdra.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Populární na fóru
Vydělávejte s úsměvem
Nová franšízová příležitost na obzoru. Podnikatelská šance pro kosmetické salony i zubní ordinace...
Cesta za rozvojem
krasny e-shop www.hgmbizuterie.cz
Cesta za rozvojem
Jednání mně překvapilo, mají to vymyšlené opravdu do všech detailů. Podnikatelský plán Vám vypracují na míru, podpora maximální a garanci zisku nejenom...
Cesta za rozvojem
Zatím jsem ze společností jenom v jednání, ale můžu vřele doporučit! Mají skvělý přístup, a s garancí to myslí vážně. Děkuji portálu Franchising za tuto...
Franchisa pro každého
Je dobré, že Amaryllis se zaměřil i na malé podnikatele, nové koncepty zní zajímavě
17 poboček za 9 měsíců
Dobrý den, děkujeme Vám za Váš zájem o EXPRESKU na Kladně. I zde plánujeme EXPRESKU otevřít. Budeme Vás informovat na našich webových stránkách www.expreska.cz. Těšíme se...
17 poboček za 9 měsíců
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda plánujete otevřít pobočku na kladně?Děkuji a přeji hezký den.