S párou do byznysu

Společnost MaxDrive, která se specializuje na čištění vozidel párou, by se již dnes neobešla bez svých franšízových partnerů. Jedním z nich je i Karel Hájek, který se o čistotu vozidel stará ve středních Čechách. „ Mé okolí na začátku příliš nedůvěřovalo vstupu do vlastního podnikání. U společnosti jsem více než půl roku a mohu říci, že má podnikatelská očekávání byla překonána,“ komentuje své působení u firmy Hájek a dodává, že ho koncept zaujal tím, že pro čistění využívá právě ekologickou parní technologii.
Hájek po šestiměsíční zkušeností pod značkou MaxDrive vyzdvihuje především její péči o franšízanty. „Nemohu si stěžovat. Dokonce i zákazníků je více, než jsem očekával,“ komentuje své zkušenosti s franšízou.
I přesto, že společnost působí na trhu teprve od roku 2013, již si našla své věrné zákazníky. V současnosti má firma šest vlastních poboček a čtyři franšízové. Expanzní plány nejsou vůbec skromné, do konce roku by počet franšízových poboček měl vzrůst na deset. „Spolupráce s franšízanty se nám osvědčila. Jsme stále mladá firma a náš koncept pořád dolaďujeme,“ komentuje Hana Dinu ze společnost MaxDrive.
Vývoj jde kupředu
Firma se svým konceptem mobilního čištění vozidel neustrnula. Zákazníkům chce nabízet ještě širší paletu služeb. „Kromě čištění, nabízíme i další služby jako je například rozlešťování laku a nadále připravujeme rozšiřování našeho portfolia,“ vysvětluje Dinu a dodává, že svým klientům chce společnost nabízet co největší servis v oboru péče a údržby aut.
Mezi zákazníky společnosti, jsou jak soukromí majitelé plechových miláčků, tak i menší společnosti, které chtějí poskytnout svému vozovému parku kvalitní péči. „Zastoupení motoristů a firem je zhruba půl na půl," komentuje Dinu a vysvětluje, že často se o nich dozvědí zákazníci díky dobrým referencím svých známých.
Podle Dinu je trumfem MaxDrive vedle velké mobility jejich franšízantů, také technologie tepování sedaček. Po tomto čištění jsou sedadla rychle a kvalitně vyčištěna a klient může následně během krátké doby znovu bez omezení používat své vozidlo.
Zájemce o franšízu MaxDrive se musí na začátku svého podnikání připravit na vstupní licenční poplatek, který se pohybuje mezi 50 až 100 tisíci korunami. První tři měsíce podnikání je mu snížen franšízový poplatek na 20 tisíc korun a po tomto čtvrt roce se zvyšuje na 30 tisíc měsíčně.
PŘEČTI ČLÁNKY

Ředitel franšízové sítě Prorozvoz Jan Kryštof si s námi povídal o perspektivě a vývoji oboru logistiky. Zeptali jsme se i na formy spolupráce.
„Meziročně nám poptávka po stěhování, vyklízení a úklidech roste o 50 %,“ říká Bc. Radek Straka (Jr.), ředitel franšízové sítě Extra Services.
„Naši franšízanti jsou obvykle v plusu od prvního dne a investice do počátečních skútrů se vrátí do 20 měsíců,“ říká Eyþór Máni, CEO společnosti Hopp.
Doručovací služby zažívají boom a jejich objem ještě několik let poroste. Právě s tím počítá franšízová síť doručovacích služeb Prorozvoz.
Nová franšíza Hopp osloví ty, kteří dovedou myslet mimo zajeté koleje, tedy přesněji ucpané silnice města. Podnikatele potěší i vstřícné vstupní náklady. Jak to s Hoppem rozjet?
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Populární na fóru
Jak nejlépe propagovat firmu?
Dobrý den, tak mne ještě napadá, že moc fajn způsob propagace firmy je vytvoření blogu, web stránek. Určitě je dobré je mít, aby lidé věděli o vaší službě....
Únik z reality jako byznys
Chcete-li získat ziskové a oblíbené úniková místnost, není nutné zakoupit povolení. Díky tomu mohou pomoci také zkušení profesionální návrháři. Například...
Pošta s franšízou
Dobrý den,Česká pošta už provozuje 200 franšízových pošt jako Pošta Partner. Očekává, že do franšíz převede téměř všechny provozovny. V tuto chvíli...
Pošta s franšízou
Téma České pošty mě taky zaujalo. Jaké jsou podmínky pro získání franchisy České pošty. Tenhle byznys by mohl mít dobrou budoucnost.Děkuji
Pošta s franšízou
Hodně jsem četl, že Pošta bude mít franšízové pobočky. Má už nějaké?
Přeměna České pošty
No jsem zvědavá, co se stane, když franšízanta nenajdou. Je zruší a nebude nic. Lidi pak budou jezdit dávat balíky a dopisy kilometry daleko.
Jak nejlépe propagovat firmu?
Souhlasím, jde o cílovku i o typ produktu ... ideálním nástrojem, a zvlášť pro začínající firmu s omezenými prostředky, je inbound marketing - nabídnout svým...
Jak nejlépe propagovat firmu?
Řekl bych že je nejdůležitější je znát cílovou skupinu svých zákazníků. Jinak se budou nabízet vaše produkty či služby mladým uživatelům sedících dnes a...