Příležitost z Dánska
Děti rostou jako z vody a jejich potřeby se postupně mění. Právě pro ně jsou určeny produkty společnosti Flexa, která chce proniknout na český trh s nabídkou flexibilního nábytku, jež se přizpůsobuje svým dětským uživatelům. Stejně jako mnoho jiných zahraničních značek, chce využít ve svém rozvoji franšízové partnerství.
Podnikatelská příležitost
Počáteční investice do otevření vlastní designové pobočky se pohybuje mezi 120 až 150 tisíci euro. V této částce je zahrnuto vybavení obchodu nábytkem, zavedení obchodu, poplatek za značkovou licenci a další potřebné výdaje pro spuštění vlastního nábytkové provozovny.
Mateřská společnost se o své partnery nezapomíná starat. Franšízant za svůj vklad mimo jiné získá byznys plán a finanční rozpočet, veškeré školení managementu a obchodu, marketingový plán a pomoc s dynamickou kampaní nebo třeba podporu v komunikaci se zákazníky na sociálních sítích. Mezi základní požadavky, jejichž splnění společnost Flexa od svých partnerů očekává je zkušenost v retailové oblasti, vášnivá, energická, ale zároveň pragmatická osobnost. Jedním ze základních předpokladů pro získání licence je také komunikativní znalost anglického jazyka.
Obchody společnosti Flexa se nalézají v mnoha světových velkoměstech jako je například Paříž, Barcelona, Peking nebo Kodaň. Pro firmu pracuje pouze v Evropě více než 200 specializovaných zaměstnanců, kteří pracují ve třech výrobních provozech. V Asii má společnost vlastní textilní výrobu, což zajišťuje zdravotní nezávadnost a znalost původu použitých látek.
PŘEČTI ČLÁNKY
Solodoor plánuje další růst
/08.08.2025
„Nejcennější, co nabízíme, je prověřený franšízový koncept, díky kterému jsme pomohli mnoha lidem stát se úspěšnými podnikateli,“ říká v rozhovoru ředitel společnosti Martin Kupka.
Franšízová síť prodejen dveří a zárubní roste počtem poboček i obratem. Kde je místo pro nové franšízanty?
„Jsme aktuální dvojkou na trhu. Obrat máme stejný i přes 30 % pokles stavebnictví,“ říká Ing. Petr Holý, obchodní ředitel franšízové sítě Otherm.
Franšíza s luxusním designovým nábytkem Divani & Sofa' vstupuje na náš trh. Umí zaujmout koncové i B2B klienty.
LUXURY FURNITURE je vlastníkem společnosti DIVANI&SOFA', špičkového nábytkového showroomu, který se specializuje na moderní, přizpůsobitelný a ekologický nábytek.
Nejčtenější
Vůně kvalitní kávy a úspěchu
/10.01.2017
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Tomáš Větvička vyměnil cukrářskou dílnu za podnikání pod hlavičkou sítě Traficon. Jak zvládl přechod do nového oboru a co ho na práci nejvíc naplňuje?
Síť Re/Max vytváří prostor nejen pro zkušené podnikatele, ale i pro nové zájemce, kteří chtějí rozjet vlastní franšízu pod známou značkou.
Extra Services umožňuje zájemcům vyzkoušet si spolupráci bez rizika. Začít mohou jako partneři a až poté přejít na plnohodnotnou franšízu.
Populární na fóru
Nový tip na podnikání
Dánská značka nábytku pro děti Flexa míří do Česka. Chce vybudovat síť prostřednictvím franšízantů. Co myslíte, jak se jí povede v přímém souboji s...
Mezera na trhu?
p.Plesník můžete mi zavolat či napsat,potřeboval bych poradit.děkuji 602369757
Kde je mezera na trhu?
Pokud je tento systém na cestě zlepšit podmínky k podnikání v České rebublice, tak jim jen tleskám. jen vezměte v potaz, že malé firmy mají malé tj. nízké finanční...
Kde je mezera na trhu?
Komentář