Jaký byl rok 2014 pro značku Quickwash na tuzemském trhu?
Rok 2014 by se dal definovat jako „testovací“ . V první řadě bylo naším úkolem zjistit, jak bude fungovat naše první provozovna, kterou jsme otevřeli v květnu 2014 v Ostravě. Potřebovali jsme se dozvědět, jaký bude o službu samoobslužného praní a sušení zájem, jaká bude skladba zákazníků a jaká jej jejich motivace do prádelny přijít a naši službu využít. Měli jsme dopředu vytvořené teoretické předpoklady, které byly součástí podnikatelského plánu, ale potřebovali jsme je porovnat se skutečností. Skutečnost nám potvrdila postupný vzestup zájmu o tuto službu, což nám umožnilo překonat bod zvratu čtvrtý měsíc po otevření, uvažujeme-li přímé náklady ( bez splátky investice ).
Co se za ten rok stalo?
Za rok provozu naší první pilotní prádelny jsme také získali mnoho cenných praktických poznatků z provozu a tyto poznatky jsme pak využili pro zdokonalení provozního manuálu a celého konceptu. Kromě samotného fungování prádelny jsme testovali také zájem ze strany potencionálních investorů o otevření vlastní pobočky značkové samoobslužné prádelny Quickwash. I zde evidujeme pozvolný vzestup zájmu. Avšak najít optimální lokalitu pro umístění prádelny je těžký úkol a to je zřejmě důvod, proč otevírání nových poboček jde pomalu. Počet zájemců o investici do tohoto podniku však neustále roste a tak jsem přesvědčen, že v příštím roce nebo dvou letech nastane prudký obrat.
Jaké plány máte pro rok letošní?
V letošním roce jsme si naplánovali otevřít dvě vlastní provozovny a několik franšíz. První úkol máme z poloviny splněn, protože v červnu jsme otevřeli vlastní pobočku v Havířově a máme vybrány prostory pro naši novou pobočku v Ostravě-Porubě. Co se týká franšízových poboček, jsme v jednání se několika zájemci z různých míst ČR a v pokročilé fázi jsou jednání se zájemci v Praze a Českých Budějovicích. Doufáme, že se nám brzy podaří dotáhnout do zdárného konce, tedy k otevření, alespoň jednu nebo dvě franšízy. V příštím roce pak bychom chtěli otevřít 10 franšízových poboček.
Jaký potenciál pro samoobslužné prádelny Quickwash v České republice vidíte? Kolik by jich zde mohlo najít své místo?
Jak už jsem uváděl dříve, potenciál pro samoobslužné prádelny v České republice a na Slovensku je velký. Jsem přesvědčen, že samoobslužná prádelna může úspěšně fungovat v každém městě nad 50 tis. obyvatel. Specifickým místem je Praha, kde podle mého názoru je místo minimálně pro deset nových samoobslužných prádelen. Podle mého názoru se nyní nabízí ta nejlepší doba pro investici do samoobslužné prádelny. Je to jedna z mála oblastí, ve které je trh nenasycený, konkurence je minimální a poptávka po této službě roste. Taková super příležitost nebude dlouho trvat. A k tomu všemu Quickwash nabízí potenciálním investorům hotový a propracovaný podnikatelský koncept a veškerou pomoc s přípravou provozovny, zahájením provozu a pak i po celou dobu provozu.
V zahraničí je využívání služeb samoobslužných prádelen běžné. Jaké je momentálně situace na tuzemském trhu? Je vidět vzrůstající zájem ze strany zákazníků?
Ano, můžu potvrdit, že pozorujeme vzrůstající zájem i na našem trhu. Je sice pozvolný, ale má nezvratnou tendenci. S postupným růstem životní úrovně a také snahou vést aktivní život se volný čas stává velice cennou komoditou a lidé postupně přicházejí na to, že i nudná, ale nezbytná záležitost, jako je praní prádla, se dá zvládnout zábavnějším a hlavně rychlým a méně pracným způsobem, tedy návštěvou samoobslužné prádelny.
PŘEČTI ČLÁNKY

„Meziročně nám poptávka po stěhování, vyklízení a úklidech roste o 50 %,“ říká Bc. Radek Straka (Jr.), ředitel franšízové sítě Extra Services.
„Naši franšízanti jsou obvykle v plusu od prvního dne a investice do počátečních skútrů se vrátí do 20 měsíců,“ říká Eyþór Máni, CEO společnosti Hopp.
Doručovací služby zažívají boom a jejich objem ještě několik let poroste. Právě s tím počítá franšízová síť doručovacích služeb Prorozvoz.
Nová franšíza Hopp osloví ty, kteří dovedou myslet mimo zajeté koleje, tedy přesněji ucpané silnice města. Podnikatele potěší i vstřícné vstupní náklady. Jak to s Hoppem rozjet?
„Jsme jedinou franšízovou sítí v oboru v EU, která nabízí jednoroční zkušební období „partnerství“, říká Radek Straka, majitel franšízy Extra Services.
Nejčtenější

Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Radka Vajo vede úspěšnou pražskou pobočku Century21 ve Zlatnické ulici v Praze. Jak se jí povedlo rozjet vlastní franšízu?
Tak trochu jiná točená je franšízová síť s kompletním vybavením pro točenou zmrzlinu. Plány pro blížící se sezónu prozradila Markéty Fréharová, manažerka pro rozvoj franšíz.
Světová franšízová síť do roku 2025 vstupuje s technologickými novinkami a pokračuje v růstu sítě.
Populární na fóru
Jak nejlépe propagovat firmu?
Půjčku můžete získat od 40 000 Kč do 30 000 000 K Dobrý den, hledáte legálního a spolehlivého věřitele? Potřebujete půjčku? Potřebujete naléhavou finanční...
Jak nejlépe propagovat firmu?
Půjčku můžete získat od 40 000 Kč do 30 000 000 K Dobrý den, hledáte legálního a spolehlivého věřitele? Potřebujete půjčku? Potřebujete naléhavou finanční...
Jak nejlépe propagovat firmu?
Potřebujete financování pro váš domov, pro vaše podnikání, Koupit auto, Chcete-li koupit motocykl, Chcete-li začít podnikat, Nepochybujte o svých osobních...
Jak nejlépe propagovat firmu?
Potřebujete financování pro váš domov, pro vaše podnikání, Koupit auto, Chcete-li koupit motocykl, Chcete-li začít podnikat, Nepochybujte o svých osobních...
Jak nejlépe propagovat firmu?
Potřebujete financování pro váš domov, pro vaše podnikání, Koupit auto, Chcete-li koupit motocykl, Chcete-li začít podnikat, Nepochybujte o svých osobních...
Jak nejlépe propagovat firmu?
Potřebujete financování pro váš domov, pro vaše podnikání, Koupit auto, Chcete-li koupit motocykl, Chcete-li začít podnikat, Nepochybujte o svých osobních...
Jak nejlépe propagovat firmu?
FINANČNÍ NABÍDKA S POJIŠTĚNÍM Abych pomohl jednotlivcům a podnikům zlepšit jejich finanční situaci během několika hodin, dávám příležitost všem lidem v...
Jak nejlépe propagovat firmu?
FINANČNÍ NABÍDKA S POJIŠTĚNÍM Abych pomohl jednotlivcům a podnikům zlepšit jejich finanční situaci během několika hodin, dávám příležitost všem lidem v...