Do všech koutů
Plán České pošty na převedení většiny jejích poboček do projektu Pošta Partner, je již známá věc. Moc se však nemluví o tom, že proces změny provozovatelů pošt většinou v malých městech či vesnicích je již v plném proudu. Například jen v listopadu začaly na Olomoucku v rámci zmíněného projektu fungovat hned čtyři nové pobočky Pošta Partner, a to v Křenovicích u Kojetína, v Polomi na Přerovsku, Písařově na Šumpersku a v Horní Loděnici u Šternberka.
V poslední jmenované obci, ve které žije 350 obyvatel, se provozování pobočku ujala sama obec. „Chtěli jsme, aby poštu nadále provozovala obec a zůstaly tak zachovány všechny dosavadní služby. Zároveň jsme chtěli některé služby rozšířit,“ vysvětluje starosta Horní Loděnice Gustav Repaň s tím, že v případě, že by poštu provozoval soukromník, jistota zachování služeb by zmizela.
Rozhodnutí ujmout se pobočky pošty nebylo nijak unáhlené. Starosta Horní Loděnice k němu přistupoval s rozvahou. „Několik obcí, kde už Pošta partner funguje, jsem obvolal, abych zjistil jejich zkušenosti. Se zásadními problémy jsem se nesetkal, a proto jsme se rozhodli, že se do projektu zapojíme,“ říká starosta Repaň.
Česká pošta počítá do konce roku 2025 s převedením zhruba 2500 poboček na smluvní partnery. Zbylých zhruba 700 pošt má dle plánu zůstat páteřní sítí České pošty.
PŘEČTI ČLÁNKY
Naše franšízy chybí v podstatě všude
/24.03.2025
Poptávka po úklidových, stěhovacích a řemeslných službách je velká. Jak z této situace těžit vysvětlí Jiří Bártík, obchodní manažer mezinárodní franšízové sítě Extra Services.
Ředitel franšízové sítě Prorozvoz Jan Kryštof si s námi povídal o perspektivě a vývoji oboru logistiky. Zeptali jsme se i na formy spolupráce.
„Meziročně nám poptávka po stěhování, vyklízení a úklidech roste o 50 %,“ říká Bc. Radek Straka (Jr.), ředitel franšízové sítě Extra Services.
„Naši franšízanti jsou obvykle v plusu od prvního dne a investice do počátečních skútrů se vrátí do 20 měsíců,“ říká Eyþór Máni, CEO společnosti Hopp.
Doručovací služby zažívají boom a jejich objem ještě několik let poroste. Právě s tím počítá franšízová síť doručovacích služeb Prorozvoz.
Nejčtenější
Jak vydělat peníze na YouTube?
/16.07.2021
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Stále více firem se rozvíjí na základě modelu franchisingové spolupráce. Zjistěte, zda již nastal čas, abyste „franšízovali“ vlastní podnikání.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Udržet konzistentní vizuální styl u desítek poboček není snadné. Digitální nástroje pomáhají franšízám s tvorbou a správou marketingových materiálů.
Karel Kotrba se rozhodl své manažerské zkušenosti přetavit do práce s podnikateli. Dnes vede regionální boardy franšízové sítě TAB Board. Co ho v této roli nejvíc naplňuje?
Populární na fóru
Jak nejlépe propagovat firmu?
Dobrý den, tak mne ještě napadá, že moc fajn způsob propagace firmy je vytvoření blogu, web stránek. Určitě je dobré je mít, aby lidé věděli o vaší službě....
Únik z reality jako byznys
Chcete-li získat ziskové a oblíbené úniková místnost, není nutné zakoupit povolení. Díky tomu mohou pomoci také zkušení profesionální návrháři. Například...
Pošta s franšízou
Dobrý den,Česká pošta už provozuje 200 franšízových pošt jako Pošta Partner. Očekává, že do franšíz převede téměř všechny provozovny. V tuto chvíli...
Pošta s franšízou
Téma České pošty mě taky zaujalo. Jaké jsou podmínky pro získání franchisy České pošty. Tenhle byznys by mohl mít dobrou budoucnost.Děkuji
Pošta s franšízou
Hodně jsem četl, že Pošta bude mít franšízové pobočky. Má už nějaké?
Přeměna České pošty
No jsem zvědavá, co se stane, když franšízanta nenajdou. Je zruší a nebude nic. Lidi pak budou jezdit dávat balíky a dopisy kilometry daleko.
Jak nejlépe propagovat firmu?
Souhlasím, jde o cílovku i o typ produktu ... ideálním nástrojem, a zvlášť pro začínající firmu s omezenými prostředky, je inbound marketing - nabídnout svým...
Jak nejlépe propagovat firmu?
Řekl bych že je nejdůležitější je znát cílovou skupinu svých zákazníků. Jinak se budou nabízet vaše produkty či služby mladým uživatelům sedících dnes a...