Pro známky a pro rohlíky

Do konce roku 2015 by chtěla Česká pošta mít převedeno zhruba sto poboček na Pošty Partner.
Pátek
04.12.2015
Provozování pobočky Pošta Partner vidí Lenka Kothánková jako možnost doplnit služby svého obchodu s potravinami.
 

Ačkoli zpočátku zřízení poštovní pobočky majitelka prodejny potravin v jihočeských Chřešťovicích dlouho promýšlela, nakonec se k tomuto kroku odhodlala. „Chtěla jsem, aby tu pošta zůstala zachována, proto jsem na nabídku přistoupila,“ vysvětluje Lenka Kothánková s tím, že samozřejmě očekává, že spojení pošty a jejího obchůdku bude i pro ni výhodné. „Lidé nakupují i očima. Když někdo přijde na poštu a zaujme ho i nějaké zboží z nabídky prodejny, věřím, že zároveň i nakoupí,“ dodává Kothánková.

Vzhledem k tomu, že obci na fungování pobočky Pošta Partner také záleželo, rozhodla se na vlastní náklady opravit budovu, kterou následně místní podnikatelce nabídla k provozování konzumu a poštovní pobočky. „Propojení konzumu a Pošty Partner je výhodné ještě z jiného důvodu. Jsme rekreační oblast se zhruba 140 stálými obyvateli. Přes léto je jich tu ale víc než dvakrát tolik. Pošta proto znamená pro podnikatelku jistotu výdělku i v zimě, kdy prodejnost v obchodě poklesne,“ vysvětluje starosta obce Miroslav Ušatý.

V současné době má Česká republika na jedné straně jednu z nejhustších poštovních sítí v Evropě, na straně druhé má z evropských zemí nejnižší podíl poboček provozovaných smluvními partnery. V roce 2008 proto představila projekt Pošta Partner, který o rok později začala realizovat. „Česká pošta vždy nejprve osloví místní samosprávu. Vždy záleží na tom, jaké má samospráva možnosti – finanční, kapacitní či personální. Pokud nemá tyto možnosti, jdeme jednat za podnikatelským subjektem, živnostníkem,“ uvedl Miroslav Štěpán, ředitel pobočkové sítě České pošty Jižní Čechy. Česká pošta pak smluvnímu partnerovi platí za provozování poštovních služeb. „Liší se to podle počtu operací, podle velikosti obce, takže nelze říct, o jakou částku se jedná, ale rozhodně nejde o zanedbatelnou položku,“ dodal Štěpán.


Populární na fóru

Jak nejlépe propagovat firmu?

Půjčku můžete získat od 40 000 Kč do 30 000 000 K Dobrý den, hledáte legálního a spolehlivého věřitele? Potřebujete půjčku? Potřebujete naléhavou finanční...

105 komentář(e)
posledni 22.11.2024
Jak nejlépe propagovat firmu?

Půjčku můžete získat od 40 000 Kč do 30 000 000 K Dobrý den, hledáte legálního a spolehlivého věřitele? Potřebujete půjčku? Potřebujete naléhavou finanční...

105 komentář(e)
posledni 22.11.2024
Jak nejlépe propagovat firmu?

Potřebujete financování pro váš domov, pro vaše podnikání, Koupit auto, Chcete-li koupit motocykl, Chcete-li začít podnikat, Nepochybujte o svých osobních...

105 komentář(e)
posledni 22.11.2024
Jak nejlépe propagovat firmu?

Potřebujete financování pro váš domov, pro vaše podnikání, Koupit auto, Chcete-li koupit motocykl, Chcete-li začít podnikat, Nepochybujte o svých osobních...

105 komentář(e)
posledni 22.11.2024
Jak nejlépe propagovat firmu?

Potřebujete financování pro váš domov, pro vaše podnikání, Koupit auto, Chcete-li koupit motocykl, Chcete-li začít podnikat, Nepochybujte o svých osobních...

105 komentář(e)
posledni 22.11.2024
Jak nejlépe propagovat firmu?

Potřebujete financování pro váš domov, pro vaše podnikání, Koupit auto, Chcete-li koupit motocykl, Chcete-li začít podnikat, Nepochybujte o svých osobních...

105 komentář(e)
posledni 22.11.2024
Jak nejlépe propagovat firmu?

FINANČNÍ NABÍDKA S POJIŠTĚNÍM Abych pomohl jednotlivcům a podnikům zlepšit jejich finanční situaci během několika hodin, dávám příležitost všem lidem v...

105 komentář(e)
posledni 22.11.2024
Jak nejlépe propagovat firmu?

FINANČNÍ NABÍDKA S POJIŠTĚNÍM Abych pomohl jednotlivcům a podnikům zlepšit jejich finanční situaci během několika hodin, dávám příležitost všem lidem v...

105 komentář(e)
posledni 22.11.2024