Pošta v Konzumu

Na začátku prosince začala nová partnerská poštovní přepážka fungovat v obci Nekoř, která má bezmála 900 obyvatel. V tomto případě jde o výsledek spolupráce tří stran, a to obce, České pošty a místního prodejce potravin. Obec poskytla finanční příspěvek na stavební rekonstrukci původní prodejny potravin. Konzum vybavil obchod zcela novým zařízením supermarketového typu a zajistil personální obsazení. Česká pošta pak poskytla franšízovou licenci Pošta Partner včetně nové moderní přepážky a technického vybavení.
„Ke spolupráci s obchodním družstvem Konzum Ústí nad Orlicí vedl naši obec jediný hlavní cíl – zachování poštovních služeb pro obyvatele obce Nekoř, a to minimálně v rozsahu, v jakém byly poskytovány doposud. To se zcela podařilo,“ uvedl Jiří Pomikálek, starosta obce Nekoř. Vše šlo realizovat jen za předpokladu celkové rekonstrukce prodejny, na kterou obec poskytla finanční příspěvek. „Bonusem pro občany je výrazně širší nabídka sortimentu potravin a delší otevírací doba přepážky pošty, včetně možnosti vyzvednout si zásilku v sobotu nebo v neděli dopoledne,“ dodal starosta obce.
V současné době má Česká republika na jedné straně jednu z nejhustších poštovních sítí v Evropě, na straně druhé má z evropských zemí nejnižší podíl poboček provozovaných smluvními partnery. V roce 2008 proto představila projekt Pošta Partner, který o rok později začala realizovat. Pošty Partner jsou dle vyhlášky Českého telekomunikačního úřadu plnohodnotné provozovny České pošty, protože občanům poskytují základní poštovní služby a zachovávají vysokou dostupnost pošt.
PŘEČTI ČLÁNKY

Ředitel franšízové sítě Prorozvoz Jan Kryštof si s námi povídal o perspektivě a vývoji oboru logistiky. Zeptali jsme se i na formy spolupráce.
„Meziročně nám poptávka po stěhování, vyklízení a úklidech roste o 50 %,“ říká Bc. Radek Straka (Jr.), ředitel franšízové sítě Extra Services.
„Naši franšízanti jsou obvykle v plusu od prvního dne a investice do počátečních skútrů se vrátí do 20 měsíců,“ říká Eyþór Máni, CEO společnosti Hopp.
Doručovací služby zažívají boom a jejich objem ještě několik let poroste. Právě s tím počítá franšízová síť doručovacích služeb Prorozvoz.
Nová franšíza Hopp osloví ty, kteří dovedou myslet mimo zajeté koleje, tedy přesněji ucpané silnice města. Podnikatele potěší i vstřícné vstupní náklady. Jak to s Hoppem rozjet?
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Populární na fóru
Jak nejlépe propagovat firmu?
Dobrý den, tak mne ještě napadá, že moc fajn způsob propagace firmy je vytvoření blogu, web stránek. Určitě je dobré je mít, aby lidé věděli o vaší službě....
Únik z reality jako byznys
Chcete-li získat ziskové a oblíbené úniková místnost, není nutné zakoupit povolení. Díky tomu mohou pomoci také zkušení profesionální návrháři. Například...
Pošta s franšízou
Dobrý den,Česká pošta už provozuje 200 franšízových pošt jako Pošta Partner. Očekává, že do franšíz převede téměř všechny provozovny. V tuto chvíli...
Pošta s franšízou
Téma České pošty mě taky zaujalo. Jaké jsou podmínky pro získání franchisy České pošty. Tenhle byznys by mohl mít dobrou budoucnost.Děkuji
Pošta s franšízou
Hodně jsem četl, že Pošta bude mít franšízové pobočky. Má už nějaké?
Přeměna České pošty
No jsem zvědavá, co se stane, když franšízanta nenajdou. Je zruší a nebude nic. Lidi pak budou jezdit dávat balíky a dopisy kilometry daleko.
Jak nejlépe propagovat firmu?
Souhlasím, jde o cílovku i o typ produktu ... ideálním nástrojem, a zvlášť pro začínající firmu s omezenými prostředky, je inbound marketing - nabídnout svým...
Jak nejlépe propagovat firmu?
Řekl bych že je nejdůležitější je znát cílovou skupinu svých zákazníků. Jinak se budou nabízet vaše produkty či služby mladým uživatelům sedících dnes a...