Sázka na zkušenost

Cílem CK Fischer je mít na tuzemském trhu značkové prodejny ve všech okresních městech. Jen v loňském roce otevřela tato cestovní kancelář 10 nových poboček. Díky tomu dnes v tuzemsku funguje 50 poboček, z nichž 40 je v rukách franšízantů. Nové franšízy najdeme například v Berouně, Náchodě nebo Havířově. Stejným tempem rozvoje by síť chtěla postupovat i letos, na konci roku 2016 by tak měla mít otevřeno o minimálně 10 nových poboček více.
Při rozšiřování počtu franšíz využívá CK Fischer v první řadě síť stávajících franšízantů, se kterými rozšiřuje počet jimi provozovaných poboček. „Dále aktivně komunikujeme se stávajícími i novými provizními prodejci, kteří provozují vlastní cestovní agentury v místech, kde naše cestovní skupina zatím svou pobočku nemá,“ říká výkonný ředitel CK Fischer Jiří Jelínek.
Při takovém způsobu expanze se často stává, že budoucí franšízoví partneři mají již před vstupem do sítě svůj vlastní, zavedený brand. Právě to může v případě některých franšízových konceptů působit problémy při začleňování již fungujících prodejen. Ne však v případě CK Fischer. „Snažíme se vycházet provizním prodejcům vstříc a zachovat původní značku agentury. Zároveň právě díky propojení původní značky se silným brandem cestovní skupiny mohou zákazníci vnímat rozšíření produktového portfoli, což znamená jednoznačné zkvalitnění servisu a služeb v nově otevřených pobočkách,“ vysvětluje Jiří Jelínek.
O tom, že expanze prostřednictvím otevírání franšízových poboček se CK Fischer osvědčila, svědčí i plán na její další využívání. „Motivace franšízantů a jejich aktivita je hlavním hnacím motorem pro vzájemnou spokojenost. Všichni naši franšízanti jsou odborníci v cestovním ruchu, mají letité zkušenosti a dlouhodobě působí v místě provozovny, díky čemuž znají své potenciální zákazníky,“ dodává Jiří Jelínek.
PŘEČTI ČLÁNKY

Ředitel franšízové sítě Prorozvoz Jan Kryštof si s námi povídal o perspektivě a vývoji oboru logistiky. Zeptali jsme se i na formy spolupráce.
„Meziročně nám poptávka po stěhování, vyklízení a úklidech roste o 50 %,“ říká Bc. Radek Straka (Jr.), ředitel franšízové sítě Extra Services.
„Naši franšízanti jsou obvykle v plusu od prvního dne a investice do počátečních skútrů se vrátí do 20 měsíců,“ říká Eyþór Máni, CEO společnosti Hopp.
Doručovací služby zažívají boom a jejich objem ještě několik let poroste. Právě s tím počítá franšízová síť doručovacích služeb Prorozvoz.
Nová franšíza Hopp osloví ty, kteří dovedou myslet mimo zajeté koleje, tedy přesněji ucpané silnice města. Podnikatele potěší i vstřícné vstupní náklady. Jak to s Hoppem rozjet?
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Populární na fóru
Jak nejlépe propagovat firmu?
Dobrý den, tak mne ještě napadá, že moc fajn způsob propagace firmy je vytvoření blogu, web stránek. Určitě je dobré je mít, aby lidé věděli o vaší službě....
Únik z reality jako byznys
Chcete-li získat ziskové a oblíbené úniková místnost, není nutné zakoupit povolení. Díky tomu mohou pomoci také zkušení profesionální návrháři. Například...
Pošta s franšízou
Dobrý den,Česká pošta už provozuje 200 franšízových pošt jako Pošta Partner. Očekává, že do franšíz převede téměř všechny provozovny. V tuto chvíli...
Pošta s franšízou
Téma České pošty mě taky zaujalo. Jaké jsou podmínky pro získání franchisy České pošty. Tenhle byznys by mohl mít dobrou budoucnost.Děkuji
Pošta s franšízou
Hodně jsem četl, že Pošta bude mít franšízové pobočky. Má už nějaké?
Přeměna České pošty
No jsem zvědavá, co se stane, když franšízanta nenajdou. Je zruší a nebude nic. Lidi pak budou jezdit dávat balíky a dopisy kilometry daleko.
Jak nejlépe propagovat firmu?
Souhlasím, jde o cílovku i o typ produktu ... ideálním nástrojem, a zvlášť pro začínající firmu s omezenými prostředky, je inbound marketing - nabídnout svým...
Jak nejlépe propagovat firmu?
Řekl bych že je nejdůležitější je znát cílovou skupinu svých zákazníků. Jinak se budou nabízet vaše produkty či služby mladým uživatelům sedících dnes a...