Z Moravy do Čech

Momentálně tak probíhají práce na výstavbě nových poboček v Praze a v Lounech. Zde by se mělo jednat o prádelny v rukách franšízantů. Během několika měsíců by pak měla začít fungovat provozovna v Ostravě –Porubě. „Bude se jednat o naši vlastní pobočku, která je již téměř hotová. Od jejího otevření nás v současné době zdržuje čekání na nové odběrné místo pro připojení elektřiny, jelikož stávající stav je nedostatečný,“ prozrazuje Tomáš Drga, který je za rozvoj sítě Quickwash zodpovědný.
V současnosti jsou na tuzemském trhu v provozu dvě vlastní pobočky Quickwash, a to v centru Ostravy a v Havířově, k nimž by měla brzy přibýt již zmíněná pobočka v Ostravě - Porubě. Před tím, než se Quickwash pustil do nabízení franšízových licencí, otevřel pilotní prádelny, díky nimž si mohl otestovat, jak vše provozně funguje a zda se naplňují podnikatelská očekávání. „Na začátku jsme měli určité předpoklady, jak se bude služba rozvíjet a jakou odezvu najde u zákazníků, ale byly to pouze teoretické předpoklady, které jsme potřebovali porovnat s praxí. Skutečnost nám potvrdila postupný vzestup zájmu o tuto službu, což nám umožnilo překonat bod zvratu čtvrtý měsíc po otevření, uvažujeme-li přímé náklady, tedy bez splátky investice,“ prozrazuje Tomáš Drga s tím, že v případě havířovské pobočky to bylo o něco déle.
Před rozjetím franšízového konceptu bylo třeba také definovat, jací zákazníci služeb prádelen Quickwash využívají. To je to, co franšízanty zajímá, aby si mohli udělat obrázek o potenciálu klientské základny v jejich regionu. Jak Tomáš Drga vysvětluje, zákazníky lze rozdělit do několika skupin. Jsou tozákazníci, kteří si přišli vyprat a vysušit velké věci, které se jim do domácí pračky nevejdou, dále zákazníci vlastnící malé hotely a ubytovny a přicházejí si vyprat a vysušit ložní prádlo. V neposlední řadě jsou to lidé, kterým se pokazila domácí pračka nebo pračku vůbec nevlastní, pracovníci na dlouhodobých služebních cestách a zahraniční studenti. „Těžko říci, která skupina převládá, rozdělení je zhruba rovnoměrné. Z času na čas prádelnu navštíví také speciální zákazníci, kteří si přijdou vyprat například hromadu spacáků pro dětský tábor, sportovci hokejovou výstroj, řemeslníci pracovní oděv,“ doplňuje Tomáš Drga.
V souvislosti s rostoucím zájmem o služby samoobslužných prádelen roste i zájem o franšízové licence. Rychlejší expanzi však někdy brání nalezení optimální lokality pro umístění poboček, které je často velmi obtížné. Nicméně, jak již dříve Tomáš Drga prozradil, cílem pro letošní rok je otevřít 10 nových franšízových poboček. Na pořadu dne je i expanze na Slovensko.
PŘEČTI ČLÁNKY

„Meziročně nám poptávka po stěhování, vyklízení a úklidech roste o 50 %,“ říká Bc. Radek Straka (Jr.), ředitel franšízové sítě Extra Services.
„Naši franšízanti jsou obvykle v plusu od prvního dne a investice do počátečních skútrů se vrátí do 20 měsíců,“ říká Eyþór Máni, CEO společnosti Hopp.
Doručovací služby zažívají boom a jejich objem ještě několik let poroste. Právě s tím počítá franšízová síť doručovacích služeb Prorozvoz.
Nová franšíza Hopp osloví ty, kteří dovedou myslet mimo zajeté koleje, tedy přesněji ucpané silnice města. Podnikatele potěší i vstřícné vstupní náklady. Jak to s Hoppem rozjet?
„Jsme jedinou franšízovou sítí v oboru v EU, která nabízí jednoroční zkušební období „partnerství“, říká Radek Straka, majitel franšízy Extra Services.
Nejčtenější

Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Radka Vajo vede úspěšnou pražskou pobočku Century21 ve Zlatnické ulici v Praze. Jak se jí povedlo rozjet vlastní franšízu?
Tak trochu jiná točená je franšízová síť s kompletním vybavením pro točenou zmrzlinu. Plány pro blížící se sezónu prozradila Markéty Fréharová, manažerka pro rozvoj franšíz.
Světová franšízová síť do roku 2025 vstupuje s technologickými novinkami a pokračuje v růstu sítě.
Populární na fóru
Jak nejlépe propagovat firmu?
Půjčku můžete získat od 40 000 Kč do 30 000 000 K Dobrý den, hledáte legálního a spolehlivého věřitele? Potřebujete půjčku? Potřebujete naléhavou finanční...
Jak nejlépe propagovat firmu?
Půjčku můžete získat od 40 000 Kč do 30 000 000 K Dobrý den, hledáte legálního a spolehlivého věřitele? Potřebujete půjčku? Potřebujete naléhavou finanční...
Jak nejlépe propagovat firmu?
Potřebujete financování pro váš domov, pro vaše podnikání, Koupit auto, Chcete-li koupit motocykl, Chcete-li začít podnikat, Nepochybujte o svých osobních...
Jak nejlépe propagovat firmu?
Potřebujete financování pro váš domov, pro vaše podnikání, Koupit auto, Chcete-li koupit motocykl, Chcete-li začít podnikat, Nepochybujte o svých osobních...
Jak nejlépe propagovat firmu?
Potřebujete financování pro váš domov, pro vaše podnikání, Koupit auto, Chcete-li koupit motocykl, Chcete-li začít podnikat, Nepochybujte o svých osobních...
Jak nejlépe propagovat firmu?
Potřebujete financování pro váš domov, pro vaše podnikání, Koupit auto, Chcete-li koupit motocykl, Chcete-li začít podnikat, Nepochybujte o svých osobních...
Jak nejlépe propagovat firmu?
FINANČNÍ NABÍDKA S POJIŠTĚNÍM Abych pomohl jednotlivcům a podnikům zlepšit jejich finanční situaci během několika hodin, dávám příležitost všem lidem v...
Jak nejlépe propagovat firmu?
FINANČNÍ NABÍDKA S POJIŠTĚNÍM Abych pomohl jednotlivcům a podnikům zlepšit jejich finanční situaci během několika hodin, dávám příležitost všem lidem v...