Šťastná třináctka

O vítězích této soutěže rozhodovali svými hlasy ti nejpovolanější, sami zákazníci. A kdo byl v loňském roce oceněn jako nejoblíbenější? Absolutním vítězem se opět stala společnost IKEA, která tak obhájila prvenství z let 2013 a 2014. Zajímavostí je, že v některých zemích, ne však v České republice, se i tento švédský prodejce nábytku rozšiřuje prostřednictvím otevírání franšízových poboček. Ocenění si zástupci firmy převzali na vyhlášení v rámci konference Retail Summit, jehož mediálním partnerem je i portál Franchising.cz.
Franšízovým značkám se však dařilo i v oborových kategoriích. Primát mezi prodejci drogerie a parfumerie získala síť Teta drogerie, která v předchozích ročnících končila na stříbrné příčce. Právě Teta drogerie se může v Česku pyšnit jednou z nejširších franšízových sítí. První příčku z loňska v kategorii Obchodník s elektronikou obhájil e-shop CZC.cz, který svou pobočkovou síť také rozšiřuje prostřednictvím partnerů.
Teta drogerie se dočkala ocenění i v rámci jedné ze zvláštních kategorií - MasterCard Obchodník roku – GE Money Bank Věrnostní program 2015, a to za svůj program Teta klub. V rámci soutěže byla udělena i další zvláštní ocenění - v kategorii Cena veřejnosti zvítězil Lidl. Osobností českého obchodu, která je vyhlašována Svazem obchodu a cestovního ruchu, se stal Daniel Večeřa, jednatel skupiny HP TRONIC. Ta v Česku mimo jiné vlastní 33 maloobchodních prodejen Euronics a společnost ETA. Ocenění v kategorii Inovace v obchodě, o jehož držiteli rozhodovali účastníci Retail Summitu přímo v sále, získal řetězec Tesco za svůj projekt spolupráce s Potravinovou bankou.
PŘEČTI ČLÁNKY

Světová franšízová síť do roku 2025 vstupuje s technologickými novinkami a pokračuje v růstu sítě.
Více než polovina domácností má kočku nebo psa. Obě zvířáta žijí až dvacet let. To je příležitost vychovat si věrné zákazníky jako franšízant s krmivy Husse.
Děti ve škole tráví většinou minimálně 12 let. Mnozí z nich potřebují pomoc s učením. Franšíza Škola Populo nabízí profesionální řešení jako podnikatelskou příležitost.
Franšízová síť retailového zboží Relay nabízí kombinaci klasické „trafiky“, občerstvení a hojně využívaných služeb. Podnikání lze začít i bez kapitálu.
Evropská síť provozoven zdravé varianty fast foodu Fruitisimo vznikla v České republice. Jejich růstu pomáhá i vzájemné sdílení zkušeností jednotlivých franšízantů.
Nejčtenější

Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Radka Vajo vede úspěšnou pražskou pobočku Century21 ve Zlatnické ulici v Praze. Jak se jí povedlo rozjet vlastní franšízu?
Tak trochu jiná točená je franšízová síť s kompletním vybavením pro točenou zmrzlinu. Plány pro blížící se sezónu prozradila Markéty Fréharová, manažerka pro rozvoj franšíz.
V samotném franchisingu je několik základních pojmů, které by měl znát každý, kdo se o tento způsob podnikání alespoň trochu zajímá.
Populární na fóru
Správný čas na byznys
platí nabídka půjčky zdarma ještě dnes. kontaktujte pro více informací klikajaromir16@gmail.com
Správný čas na byznys
Zdravím všechny, prohrál jsem peníze tolika společnostem, které se vydávají za skutečné lichváře, ale veškeré mé úsilí bylo marné. Ztratil jsem více než 12...
Zaměřeno na vzdělávání
Ahoj všichni, přišel jsem o peníze od tolika společností, které se vydávaly za skutečné lichváře, ale veškeré mé úsilí bylo marné. Ztratil jsem více než 12...
Česko jako domov pro nové značky
Blbost. Bylo jich skoro dvojnásobek. Viz https://www.retailguide.cz/cs/38-novych-znacek-na-ceskem-trhu/
Běžná výše poplatků
Dobrý den, poplatky se vždy stanovují individuálně dle finančních výsledků a výnosnosti daného konceptu, mohou to být % od 2-10% nebo fixní poplatky nebo kombinace...
Běžná výše poplatků
Dobrý den, zajímalo by mě, jaká je běžná výše poplatků. Jedná se o neznámou firmu podnikající na poli zábavy, něco jako lasergame, VR, únikovky. Děkuji za...
Franšíza - co to je?
Taky bych chtěl začít podnikat a nemám s tím skoro žádné zkušenosti. O franchisingu jsem si dost přečetl a příjde mi to jako ideální start do podnikání pro...
Ochranné známky je třeba kontrolovat
Má někdo zkušenost s monitoringem ochranných známek? Našel jsem www.ipdefender.eu a je bezonkurenčně nejlevnější i se zdarma verzí do 3 ochranných známek a má...