Letos dalších 200

Momentálně v Česku funguje v rámci projektu Pošta Partner více než 100 poboček, což znamená, že se České poště podařilo splnit plán, který si pro rok 2015 dala. Pro letošek si tak stanovila ambicióznější cíl. Chce totiž v roce 20016 uzavřít dalších 200 smluv na provozování poboček Pošty Partner. Ty často uzavírá jak se samotnými obcemi, tak i s podnikateli, kteří díky tomuto projektu mohou například doplnit služby, které poskytují v rámci svého současného podnikání.
Jak Česká pošta uvádí, ohlasy od občanů obcí, kde již byly Pošty Partner zavedeny, dokazují, že občané jsou s těmito provozovnami spokojeni a oceňují například příznivější rozsah hodin pro veřejnost. I proto se státní podnik neustále snaží rozšiřovat portfolio služeb, které mohou franšízové pobočky svým zákazníkům nabízet. Nově si tak mohou klienti Pošta Partner ve své pobočce dobít kredit svých mobilních telefonů, anebo zkusit své štěstí díky koupi stíracích losů. Zájemcům z řad provozovatelů stačí podepsat dodatek ke stávající smlouvě a objednat zmíněné služby.
Česká republika v současné době disponuje nejhustší poštovní sítí v celé Evropě. Na rozdíl od většiny evropských zemí je však jen malá část z nich provozována smluvními partnery. Změnit tuto situaci a přiblížit se tak trendu, který platí v celém světě, se chce díky projektu Pošta Partner. V rámci něj chce Česká pošta do roku 2025 převést zhruba 2500 svých poboček do rukou partnerů. Zhruba 700 si jich pak plánuje ponechat ve své páteřní síti.
PŘEČTI ČLÁNKY

Ředitel franšízové sítě Prorozvoz Jan Kryštof si s námi povídal o perspektivě a vývoji oboru logistiky. Zeptali jsme se i na formy spolupráce.
„Meziročně nám poptávka po stěhování, vyklízení a úklidech roste o 50 %,“ říká Bc. Radek Straka (Jr.), ředitel franšízové sítě Extra Services.
„Naši franšízanti jsou obvykle v plusu od prvního dne a investice do počátečních skútrů se vrátí do 20 měsíců,“ říká Eyþór Máni, CEO společnosti Hopp.
Doručovací služby zažívají boom a jejich objem ještě několik let poroste. Právě s tím počítá franšízová síť doručovacích služeb Prorozvoz.
Nová franšíza Hopp osloví ty, kteří dovedou myslet mimo zajeté koleje, tedy přesněji ucpané silnice města. Podnikatele potěší i vstřícné vstupní náklady. Jak to s Hoppem rozjet?
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Populární na fóru
Jak nejlépe propagovat firmu?
Dobrý den, tak mne ještě napadá, že moc fajn způsob propagace firmy je vytvoření blogu, web stránek. Určitě je dobré je mít, aby lidé věděli o vaší službě....
Únik z reality jako byznys
Chcete-li získat ziskové a oblíbené úniková místnost, není nutné zakoupit povolení. Díky tomu mohou pomoci také zkušení profesionální návrháři. Například...
Pošta s franšízou
Dobrý den,Česká pošta už provozuje 200 franšízových pošt jako Pošta Partner. Očekává, že do franšíz převede téměř všechny provozovny. V tuto chvíli...
Pošta s franšízou
Téma České pošty mě taky zaujalo. Jaké jsou podmínky pro získání franchisy České pošty. Tenhle byznys by mohl mít dobrou budoucnost.Děkuji
Pošta s franšízou
Hodně jsem četl, že Pošta bude mít franšízové pobočky. Má už nějaké?
Přeměna České pošty
No jsem zvědavá, co se stane, když franšízanta nenajdou. Je zruší a nebude nic. Lidi pak budou jezdit dávat balíky a dopisy kilometry daleko.
Jak nejlépe propagovat firmu?
Souhlasím, jde o cílovku i o typ produktu ... ideálním nástrojem, a zvlášť pro začínající firmu s omezenými prostředky, je inbound marketing - nabídnout svým...
Jak nejlépe propagovat firmu?
Řekl bych že je nejdůležitější je znát cílovou skupinu svých zákazníků. Jinak se budou nabízet vaše produkty či služby mladým uživatelům sedících dnes a...