Pomoc na startu

Díky tomu nepřišli zákolanští o nabídku poštovních služeb, ale získali i něco navíc. Starostka obce totiž měla s prostorem, kde by se pobočka měla nacházet, netradiční plán. „Myšlenkou paní starostky bylo, aby celý prostor Pošty Partner byl trochu jiný, aby byla zakomponována do jakési kulturní místnosti, a aby tento projekt oživil celou obec a také aby Pošta Partner měla delší provozní dobu,“ vysvětluje Hana Tmejová, ředitelka pobočkové sítě České Pošty s tím, že hned od začátku bylo jasné, že poštovní pobočku nebude provozovat sama obec, ale jedna z jejích obyvatelek.
Volba padla právě na Lenku Chaloupkovou, které po ujištění, že se jí do začátku dostane ze strany České Poštu pomoci v podobě zaškolení, nabídku přijala. „Vloni mi skončila mateřská dovolená, a když jsem si hledala nějaké zaměstnání, tak mě oslovila místní paní starostka, jestli bych nechtěla poštu provozovat. Začala jsem uvažovat, ale chtěla jsem ještě něco k tomu. Napadlo mě otevřít si galanterii nebo papírnictví. Nakonec jsem se jednou v noci probudila a řekla si – kavárna a čajovna, to bude to pravé,“ vzpomíná Lenka Chaloupková.
Pobočka v Zákolanech je jednou z dalších, jež chce Česká pošta převést do fungování na bázi franšízingu v rámci programu Pošta Partner. V něm na začátku roku fungovalo více než 100 pošt a letos by se jejich počet měl rozšířit o dalších 200. Do konce roku by pak mělo nést označení Pošta Partner 2500 poboček, 700 si jich Česká pošta plánuje ponechat ve své páteřní síti.
PŘEČTI ČLÁNKY

Ředitel franšízové sítě Prorozvoz Jan Kryštof si s námi povídal o perspektivě a vývoji oboru logistiky. Zeptali jsme se i na formy spolupráce.
„Meziročně nám poptávka po stěhování, vyklízení a úklidech roste o 50 %,“ říká Bc. Radek Straka (Jr.), ředitel franšízové sítě Extra Services.
„Naši franšízanti jsou obvykle v plusu od prvního dne a investice do počátečních skútrů se vrátí do 20 měsíců,“ říká Eyþór Máni, CEO společnosti Hopp.
Doručovací služby zažívají boom a jejich objem ještě několik let poroste. Právě s tím počítá franšízová síť doručovacích služeb Prorozvoz.
Nová franšíza Hopp osloví ty, kteří dovedou myslet mimo zajeté koleje, tedy přesněji ucpané silnice města. Podnikatele potěší i vstřícné vstupní náklady. Jak to s Hoppem rozjet?
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Populární na fóru
Jak nejlépe propagovat firmu?
Dobrý den, tak mne ještě napadá, že moc fajn způsob propagace firmy je vytvoření blogu, web stránek. Určitě je dobré je mít, aby lidé věděli o vaší službě....
Únik z reality jako byznys
Chcete-li získat ziskové a oblíbené úniková místnost, není nutné zakoupit povolení. Díky tomu mohou pomoci také zkušení profesionální návrháři. Například...
Pošta s franšízou
Dobrý den,Česká pošta už provozuje 200 franšízových pošt jako Pošta Partner. Očekává, že do franšíz převede téměř všechny provozovny. V tuto chvíli...
Pošta s franšízou
Téma České pošty mě taky zaujalo. Jaké jsou podmínky pro získání franchisy České pošty. Tenhle byznys by mohl mít dobrou budoucnost.Děkuji
Pošta s franšízou
Hodně jsem četl, že Pošta bude mít franšízové pobočky. Má už nějaké?
Přeměna České pošty
No jsem zvědavá, co se stane, když franšízanta nenajdou. Je zruší a nebude nic. Lidi pak budou jezdit dávat balíky a dopisy kilometry daleko.
Jak nejlépe propagovat firmu?
Souhlasím, jde o cílovku i o typ produktu ... ideálním nástrojem, a zvlášť pro začínající firmu s omezenými prostředky, je inbound marketing - nabídnout svým...
Jak nejlépe propagovat firmu?
Řekl bych že je nejdůležitější je znát cílovou skupinu svých zákazníků. Jinak se budou nabízet vaše produkty či služby mladým uživatelům sedících dnes a...