Byznys pod parou
Díky zlepšující se ekonomické situaci si může stále více jednotlivců a firem dovolit služby, které si v dobách úspor musí odříkat. Mezi takové patří i čištění aut netradiční párou. Spolu se zlepšující se hospodářskou situací a růstem prodejů automobilů tak roste i společnost MaxDrive. Koncept přináší inovativní čištění vozů párou na místě, což pro zákazníky představuje významnou časovou úsporu. S ohledem na fakt, že firma nabízí i dezinfekci vozu, zjišťují zákazníci, že jsou pro ně komplexní služby finančně výhodnější než jiné způsoby čištění.
Za posledních 10 měsíců se firmě podařilo rozšířit o 5 nových kolegů franšízantů. Přes tento nárůst je však management firmy opatrný ve výběru. „Dříve jsme brali skoro každého, ale dnes si už uchazeče prověřujeme,“ říká manažer franšízového rozvoje Hynek Svoboda. Požadavky, na něž firma aktuálně klade důraz, jsou osobní nasazení pro práci a obchodní duch kandidáta, který se nebojí oslovovat nové zákazníky na ulici nebo ve firmách.
Podpora čerstvých podnikatelů začíná pečlivým proškolením. V průběhu spolupráce mohou podle Hynka Svobody partneři spoléhat na servis veškerého vybavení, včetně služebního vozidla, který je zajištěn a hrazen centrálou. Další výhodou, z níž mohou franšízanti těžit, jsou dostatečné skladové zásoby, které zaručí v případě potřeby možnost výměny parního stroje, aby se franšízant mohl bez komplikací věnovat svým zakázkám. Kromě globálního marketingu a budování značky MaxDrive provádí centrální dispečink podporu prodeje i telemarketingem.
Koncept je podle zástupce MaxDrive atraktivní především svou jednoduchostí a finanční nenáročností. Celková investice se, bez měsíčních poplatků v hodnotě 18 tisíc korun, pohybuje okolo 150 tisíc. Měsíční obrat se přitom pohybuje v rozmezí 70 – 150 tisíc korun měsíčně. „Franšízanti nejvíce vydělávají na paušálních zakázkách u firem. Čistící jednotka stráví na jednom místě celý den a neztrácí tak čas s logistikou či přípravami,“ říká Hynek Svoboda. MaxDrive má v současnosti 10 mobilních jednotek, z toho dvě jsou vlastní V blízké budoucnosti se firma chystá zprovoznit pobočky pro pardubický a hradecký region.
PŘEČTI ČLÁNKY
Naše franšízy chybí v podstatě všude
/24.03.2025
Poptávka po úklidových, stěhovacích a řemeslných službách je velká. Jak z této situace těžit vysvětlí Jiří Bártík, obchodní manažer mezinárodní franšízové sítě Extra Services.
Ředitel franšízové sítě Prorozvoz Jan Kryštof si s námi povídal o perspektivě a vývoji oboru logistiky. Zeptali jsme se i na formy spolupráce.
„Meziročně nám poptávka po stěhování, vyklízení a úklidech roste o 50 %,“ říká Bc. Radek Straka (Jr.), ředitel franšízové sítě Extra Services.
„Naši franšízanti jsou obvykle v plusu od prvního dne a investice do počátečních skútrů se vrátí do 20 měsíců,“ říká Eyþór Máni, CEO společnosti Hopp.
Doručovací služby zažívají boom a jejich objem ještě několik let poroste. Právě s tím počítá franšízová síť doručovacích služeb Prorozvoz.
Nejčtenější
Jak vydělat peníze na YouTube?
/16.07.2021
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Stále více firem se rozvíjí na základě modelu franchisingové spolupráce. Zjistěte, zda již nastal čas, abyste „franšízovali“ vlastní podnikání.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Udržet konzistentní vizuální styl u desítek poboček není snadné. Digitální nástroje pomáhají franšízám s tvorbou a správou marketingových materiálů.
Karel Kotrba se rozhodl své manažerské zkušenosti přetavit do práce s podnikateli. Dnes vede regionální boardy franšízové sítě TAB Board. Co ho v této roli nejvíc naplňuje?
Populární na fóru
Jak nejlépe propagovat firmu?
Dobrý den, tak mne ještě napadá, že moc fajn způsob propagace firmy je vytvoření blogu, web stránek. Určitě je dobré je mít, aby lidé věděli o vaší službě....
Únik z reality jako byznys
Chcete-li získat ziskové a oblíbené úniková místnost, není nutné zakoupit povolení. Díky tomu mohou pomoci také zkušení profesionální návrháři. Například...
Pošta s franšízou
Dobrý den,Česká pošta už provozuje 200 franšízových pošt jako Pošta Partner. Očekává, že do franšíz převede téměř všechny provozovny. V tuto chvíli...
Pošta s franšízou
Téma České pošty mě taky zaujalo. Jaké jsou podmínky pro získání franchisy České pošty. Tenhle byznys by mohl mít dobrou budoucnost.Děkuji
Pošta s franšízou
Hodně jsem četl, že Pošta bude mít franšízové pobočky. Má už nějaké?
Přeměna České pošty
No jsem zvědavá, co se stane, když franšízanta nenajdou. Je zruší a nebude nic. Lidi pak budou jezdit dávat balíky a dopisy kilometry daleko.
Jak nejlépe propagovat firmu?
Souhlasím, jde o cílovku i o typ produktu ... ideálním nástrojem, a zvlášť pro začínající firmu s omezenými prostředky, je inbound marketing - nabídnout svým...
Jak nejlépe propagovat firmu?
Řekl bych že je nejdůležitější je znát cílovou skupinu svých zákazníků. Jinak se budou nabízet vaše produkty či služby mladým uživatelům sedících dnes a...