Franšíza pro hoteliéry

Na trhu hotelů bylo možné v nedávné době zaznamenat nárůst počtu franšízantů v rámci jednotlivých sítí. Mezi společnosti, které jsou součástí tohoto trendu, patří Orbis Group, jejímž strategickým partnerem se stala Accorhotels. Tato firma, která jako největších hotelová síť v Polsku zastřešuje jako master-franšízant pro střední a východní Evropu mimo jiné značky Mercure, ibis Style nebo Novotel, představuje pro hoteliéry v případě spolupráce obchodní příležitost v podobě znalosti trhu, sdílených mezinárodních standardů nebo know-how.
K dalším výhodám franšízové spolupráce patří i podpora franšízantů formou školení, účasti na globální distribuční síti včetně věrnostního programu pro loajální zákazníky Le Club Accorhotels, jímž mohou hoteliéři zvýšit svou konkurenceschopnost, povědomí u globálních hráčů a těžit tak z případného navázání spolupráce s nadnárodními subjekty. Díky vstupu do sítě mohou provozovatelé hotelů poskytovat všeobecně očekávané standardy kvality a bezpečnosti. „V průběhu jednání je největší důraz kladen na místo a vybavení hotelu. Provádíme rovněž technický audit, protože klíčový je stav hotelu, počet pokojů a příležitosti pro další rozšiřování,“ říká ředitelka franšízingu Malgorzata Morek, která zastupuje Accorhotels v České republice.
Pro ty vlastníky, kteří by si chtěli zachovat vliv na design svého hotelu, jsou k dispozici flexibilní značky Mercure a ibis Styles. Po výběru značky a podpisu smlouvy by měl majitel hotelu objekt přizpůsobit standardům, ke kterým se zavázal. „Hotely se mohou díky spolupráci spolehnout též na cenovou optimalizaci a realizaci investic podle plánu. Díky spolupráci v rámci sítě se hotel stává viditelným a přístupným v online distribučních systémech,“ říká Malgorzata Morek.
Společnost Accorhotels dosud podepsala více než 30 franšízových smluv jak se stávajícími hoteliéry, tak s nově vzniklými subjekty. V rámci střední a východní Evropy se momentálně síť rozvíjí v Polsku, pobaltských státech, Maďarsku nebo Bulharsku a má zájem proniknout i do jižní Evropy. V regionu střední Evropy, východní Evropy a pobaltských států sdružuje Accorhotels celkem 108 hotelů osmi značek od těch luxusních až po ekonomicky úsporné.
PŘEČTI ČLÁNKY

Ředitel franšízové sítě Prorozvoz Jan Kryštof si s námi povídal o perspektivě a vývoji oboru logistiky. Zeptali jsme se i na formy spolupráce.
„Meziročně nám poptávka po stěhování, vyklízení a úklidech roste o 50 %,“ říká Bc. Radek Straka (Jr.), ředitel franšízové sítě Extra Services.
„Naši franšízanti jsou obvykle v plusu od prvního dne a investice do počátečních skútrů se vrátí do 20 měsíců,“ říká Eyþór Máni, CEO společnosti Hopp.
Doručovací služby zažívají boom a jejich objem ještě několik let poroste. Právě s tím počítá franšízová síť doručovacích služeb Prorozvoz.
Nová franšíza Hopp osloví ty, kteří dovedou myslet mimo zajeté koleje, tedy přesněji ucpané silnice města. Podnikatele potěší i vstřícné vstupní náklady. Jak to s Hoppem rozjet?
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Populární na fóru
Jak nejlépe propagovat firmu?
Dobrý den, tak mne ještě napadá, že moc fajn způsob propagace firmy je vytvoření blogu, web stránek. Určitě je dobré je mít, aby lidé věděli o vaší službě....
Únik z reality jako byznys
Chcete-li získat ziskové a oblíbené úniková místnost, není nutné zakoupit povolení. Díky tomu mohou pomoci také zkušení profesionální návrháři. Například...
Pošta s franšízou
Dobrý den,Česká pošta už provozuje 200 franšízových pošt jako Pošta Partner. Očekává, že do franšíz převede téměř všechny provozovny. V tuto chvíli...
Pošta s franšízou
Téma České pošty mě taky zaujalo. Jaké jsou podmínky pro získání franchisy České pošty. Tenhle byznys by mohl mít dobrou budoucnost.Děkuji
Pošta s franšízou
Hodně jsem četl, že Pošta bude mít franšízové pobočky. Má už nějaké?
Přeměna České pošty
No jsem zvědavá, co se stane, když franšízanta nenajdou. Je zruší a nebude nic. Lidi pak budou jezdit dávat balíky a dopisy kilometry daleko.
Jak nejlépe propagovat firmu?
Souhlasím, jde o cílovku i o typ produktu ... ideálním nástrojem, a zvlášť pro začínající firmu s omezenými prostředky, je inbound marketing - nabídnout svým...
Jak nejlépe propagovat firmu?
Řekl bych že je nejdůležitější je znát cílovou skupinu svých zákazníků. Jinak se budou nabízet vaše produkty či služby mladým uživatelům sedících dnes a...