Pro čistý zisk

Pro každou novou službu vstupující na trh je klíčové vytvořit si stálý okruh zákazníků. Tuto strategii se daří naplňovat franšízovému systému Quickwash, který přes původní očekávání nepocítil výraznější pokles zájmu o prací služby v průběhu prázdninových měsíců. Koncept v menších lokalitách zakouší oblibu mezi rodiči, kteří do prádelen chodí po táborech mýt špinavé prádlo svých ratolestí a v hlavním městě zase těží z přílivu turistů, kteří jsou na službu ze svých zemí zvyklí. Pravidelnými návštěvníky jsou i zákazníci z oblasti jiných služeb jako například restaurace, malé hotely a penziony, kadeřnictví, masážní salóny nebo fitness centra.
Přestože se daří vytvářet stabilní základnu zákazníků, chystá se vedení Quickwash okruh nadále rozšiřovat. „Po prázdninách se chystáme zaměřit ještě více na pohostinství, ubytovací zařízení a na řemeslníky, abychom je přesvědčili, jak jim naše služba může zjednodušit práci a umožnit jim více se soustředit na jejich hlavní práci,“ říká manažer rozvoje franšízové sítě Tomáš Drga s tím, že pro zvýšení většího povědomí o konceptu plánuje centrála pravidelně inzerovat v časopisech včetně rozesílání letáků a pořádání prezentačních akcí.
Výhodou konceptu podle Tomáše Drgy je, že dokáže generovat stabilní a dlouhodobý příjem pro ty zájemce, kteří vydrží po počátečním nadšení dotáhnout projekt do realizační fáze. Projekt proto není vhodný pro ty, kteří očekávají rychlý zisk a nechtějí zdolávat překážky, protože je náročný na technickou realizaci a komplikace často přináší i nedostatek kvalitních míst. Mezi faktory kvalitní lokace přitom patří vysoká frekvence procházejících lidí, dostupnost MHD, možnosti parkování v blízkosti prádelny a náročné technické parametry.
Management Quickwash intenzivně hledá zájemce ve všech krajských městech a jedná s potenciálními franšízanty v Bratislavě a Liptovském Mikuláši. Momentálně centrála provozuje tři vlastní a dvě franšízové prádelny. Do konce roku se přitom plánuje uvedení do provozu dalších pěti prádelen pod značkou Quickwash.
PŘEČTI ČLÁNKY

Ředitel franšízové sítě Prorozvoz Jan Kryštof si s námi povídal o perspektivě a vývoji oboru logistiky. Zeptali jsme se i na formy spolupráce.
„Meziročně nám poptávka po stěhování, vyklízení a úklidech roste o 50 %,“ říká Bc. Radek Straka (Jr.), ředitel franšízové sítě Extra Services.
„Naši franšízanti jsou obvykle v plusu od prvního dne a investice do počátečních skútrů se vrátí do 20 měsíců,“ říká Eyþór Máni, CEO společnosti Hopp.
Doručovací služby zažívají boom a jejich objem ještě několik let poroste. Právě s tím počítá franšízová síť doručovacích služeb Prorozvoz.
Nová franšíza Hopp osloví ty, kteří dovedou myslet mimo zajeté koleje, tedy přesněji ucpané silnice města. Podnikatele potěší i vstřícné vstupní náklady. Jak to s Hoppem rozjet?
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Populární na fóru
Jak nejlépe propagovat firmu?
Dobrý den, tak mne ještě napadá, že moc fajn způsob propagace firmy je vytvoření blogu, web stránek. Určitě je dobré je mít, aby lidé věděli o vaší službě....
Únik z reality jako byznys
Chcete-li získat ziskové a oblíbené úniková místnost, není nutné zakoupit povolení. Díky tomu mohou pomoci také zkušení profesionální návrháři. Například...
Pošta s franšízou
Dobrý den,Česká pošta už provozuje 200 franšízových pošt jako Pošta Partner. Očekává, že do franšíz převede téměř všechny provozovny. V tuto chvíli...
Pošta s franšízou
Téma České pošty mě taky zaujalo. Jaké jsou podmínky pro získání franchisy České pošty. Tenhle byznys by mohl mít dobrou budoucnost.Děkuji
Pošta s franšízou
Hodně jsem četl, že Pošta bude mít franšízové pobočky. Má už nějaké?
Přeměna České pošty
No jsem zvědavá, co se stane, když franšízanta nenajdou. Je zruší a nebude nic. Lidi pak budou jezdit dávat balíky a dopisy kilometry daleko.
Jak nejlépe propagovat firmu?
Souhlasím, jde o cílovku i o typ produktu ... ideálním nástrojem, a zvlášť pro začínající firmu s omezenými prostředky, je inbound marketing - nabídnout svým...
Jak nejlépe propagovat firmu?
Řekl bych že je nejdůležitější je znát cílovou skupinu svých zákazníků. Jinak se budou nabízet vaše produkty či služby mladým uživatelům sedících dnes a...