Hledáme již na školách

Můžete nám představit Vaši společnost?
Sídlo společnosti Senior plc je v Londýně, jinak firma působí celosvětově a snaží se být co nejblíže svým zákazníkům. Celkově má skupina 7500 zaměstnanců pracujících ve 33 závodech ve 14 zemích. V Olomouci firma působí od roku 2001 a v současnosti má necelých 300 zaměstnanců.
Kdo je vaším typickým zákazníkem?
Našim typickým zákazníkem je velká automobilka např. Ford, Renault, VW, ale i Honda, Bentley, JLR, Volvo a další. Nejčastěji nacházíme odbytiště u těchto zákazníků přímo v jejich motorárnách, dodáváme většinou díly do motorů.
Čím se lišíte od konkurence?
Snažíme se se všemi zákazníky koncepčně pracovat a nabízet vždy lepší řešení než naše konkurence, ať už se jedná o flexibilitu, pro-aktivní přístup, rychlost reakce na požadavky zákazníků, celkovou péčí o zákazníky, podílení se na vývoji, pružnost při výrobě prototypů… Chceme ve všech oblastech poskytovat našim zákazníkům maximální servis. Samozřejmě jako země, které je stále považována za „low cost country“, musíme být dostatečně konkurenceschopní cenově a přitom dodávat produkt ve vynikající kvalitě.
Jaká je podnikatelská situace ve vašem regionu? Ovlivňuje vás to?
Celkový růst ekonomiky v posledních letech se projevil i v našem regionu zejména nedostatkem kvalifikovaných zaměstnanců. Nedostatek lidí na trhu práce se zkušenostmi je jedním z limitujících faktorů dalšího růstu. Zejména se jedná o technické profese. Proto, abychom tento vliv alespoň do jisté míry eliminovali, snažíme se pracovat s univerzitami a hledat talenty již během studia.
Máte silné vazby na region? Vnímáte třeba, jak vaše činnost ovlivňuje zaměstnanost?
Stále se řadíme mezi středně velké zaměstnavatele v regionu. Náš růst v posledních letech se pozitivně projevil i ve vytvoření nových pracovních míst, kdy jsme během posledních tří let zdvojnásobili nejen obrat, ale i počet zaměstnanců.
Chystáte se nějakým způsobem rozšířit své obchodní aktivity?
Naše společnost v současné době chystá expanzi výrobního závodu v Olomouci, kde bychom chtěli během příštího roku zdvojnásobit výrobní plochy.
Jaká je vaše nejvýraznější podnikatelská zkušenost?
Za svou osobní největší zkušenost považuji práci s lidmi, protože jen díky kvalitním lidem ochotných věnovat společnosti svoji energii a úsilí, kteří vnímají stejně strategii, vize a hodnoty, může být firma úspěšná a přemýšlet nad vítězstvím v podobných anketách.
Překvapilo vás, když jste se stali jedním z vítězů 12. ročníku Štik českého byznysu?
Upřímně řečeno, vzhledem k našemu umístění již v předchozím ročníku a vynikajícím výsledkům v dalším roce, jsme až tolik zaskočeni jako v předešlém roce nebyli. Umístění ve Štikách máme nově potvrzené i vítězstvím v další podobné anketě Zaměstnavatel regionu 2016.
PŘEČTI ČLÁNKY

„Prodávající by měl oslovovat kolemjdoucí a být přátelským průvodcem prodejem. Na tom je náš byznys postavený,“ říká master-franšízant Tiroler pro ČR Adam Červenka.
Franšíza Mail Boxes Etc. (MBE) plánuje v Česku až 50 poboček. O expanzi, zájmu o logistické i tiskové služby a podpoře franšízantů hovoří master-franšízant pro ČR Vít Mázdra.
„Pro náš růst je klíčové, abychom měli ty správné franšízanty,“ říká Michal Příhoda, výkonný ředitel Fruitisimo Group. Síť loni překonala tržby půl miliardy korun a expanduje dál.
Educenter – Edu3D reaguje na rostoucí zájem o mimoškolní vzdělávání rozvojem franšízové sítě. Jaké podmínky partnerům nabízí přibližuje jednatelka Nichole Trumpichová.
„Nejcennější, co nabízíme, je prověřený franšízový koncept, díky kterému jsme pomohli mnoha lidem stát se úspěšnými podnikateli,“ říká v rozhovoru ředitel společnosti Martin Kupka.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Opustila kancelář, aby se naplno věnovala vzdělávání. Dnes Veronika Bubeníková vede úspěšnou pobočku Školy Populo v Olomouci a pomáhá dětem i dospělým k lepším výsledkům.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Aktuální dění kolem McDonald´s a KFC ukazuje, že potenciál pro rozvoj mají menší města se strategickou polohou. Ve Znojmě nedávno otevřeli pobočky hned vedle sebe.
Byznys, který nikdy nespí. Tak lze popsat provozování čerpacích stanic. Příležitost stát se jejich provozovateli nabízí například síť OMV.
Populární na fóru
Česko jako domov pro nové značky
Blbost. Bylo jich skoro dvojnásobek. Viz https://www.retailguide.cz/cs/38-novych-znacek-na-ceskem-trhu/
Běžná výše poplatků
Dobrý den, poplatky se vždy stanovují individuálně dle finančních výsledků a výnosnosti daného konceptu, mohou to být % od 2-10% nebo fixní poplatky nebo kombinace...
Běžná výše poplatků
Dobrý den, zajímalo by mě, jaká je běžná výše poplatků. Jedná se o neznámou firmu podnikající na poli zábavy, něco jako lasergame, VR, únikovky. Děkuji za...
Franšíza - co to je?
Taky bych chtěl začít podnikat a nemám s tím skoro žádné zkušenosti. O franchisingu jsem si dost přečetl a příjde mi to jako ideální start do podnikání pro...
Ochranné známky je třeba kontrolovat
Má někdo zkušenost s monitoringem ochranných známek? Našel jsem www.ipdefender.eu a je bezonkurenčně nejlevnější i se zdarma verzí do 3 ochranných známek a má...
Franchisingová smlouva
Sice jsou náležitosti trochu volnější, ale to může představovat výhodu i nevýhodu zároveň. Vždycky je na místě nechat si poradit od odborníků a mít jistotu,...
Franchisingová smlouva
Hraapla@seznam.cz
Rozvoj franšízingu v Česku
Dobrý den, můžu se zeptat kolik je v roce 2017 nebo 2016 už franchisingových poboček v ČR? DĚKUJI